Wat je even kwijt wil #61

@GEEZ nu ben ik nieuwsgierig haha, wat is je beroep?

2 likes

Ze werkt in de uitvaartbranche

4 likes

Salade maken en daarna naar het strandje om het op te eten :heart_eyes:

2 likes

Knap van je!:smiling_face_with_three_hearts: Hopelijk vind je het fijn.

3 likes

Ja! Al twijfel ik of het bij mij niet gewoon wat anders is. Heb van die hoofdpijn die doortrekt naar m’n kaken en tandvlees. Voor de zekerheid meerdere thuistesten gedaan en die zijn vooralsnog negatief

Edit: ok kut het is toch corona

3 likes

Volgens mij staat bij het NOS de airco te loeien. Moet er niet aan denken om met dit weer een pak te dragen.

3 likes

Ja of miss als je naast een muurtje of hek slaapt het daaraan vast maken en dan schuin als een driehoek zegmaar

Maar gelukkig dat er geen muggen zijn, minder gedoe :smile: slaap lekker vnv

2 likes

Ik ga binnenkort weer oppassen op m’n twee nichtjes incl slapen, maarrrr nu komen ze bij mij slapen ipv ik daar haha en dat vind ik ineens spannenddd. Wat haal ik allemaal in huis. Heb al rozijntjes meegenomen vandaag :pleading_face:. ik ga m’n kleuternichtje bij mij in bed leggen en m’n dreumesnichtje in de woonkamer in haar eigen reisbed of hoe je dat ook noemt. Andere ideeĂ«n zijn welkom. Nu al zin in die gezelligheid :two_hearts:

34 likes

super knap van je. :pray:

6 likes

Ik volg wel wat mensen van hier op insta, en dan zie je af en toe mensen langskomen met veel gemeenschappelijke volgers van hier. En soms heb ik bij bepaalde mensen op basis van de profielfoto gewoon het idee ‘hmm, zou jij 
 op het forum zijn’ :rofl: geen idee waar ik dat dan op baseer verder, gewoon (wellicht hele foute) intuïtie.

8 likes

Zo leuk hù! Ik doe dat ook regelmatig met m’n neefje (3 jaar) en nichtje (10 maand), kijk er iedere keer weer naar uit. Samen naar de dierentuin, ijsje eten, boekjes voorlezen voor het slapen
 “pammekoeke” zijn het lievelingseten van m’n neefje dus die bak ik altijd. Helemaal gesloopt erna maar die herinneringen zijn mij zoveel waard :heart:

16 likes

Haha ik weet het vaak ook echt niet meer, maar ik vind het wel gezellig al die forummers. Ook vaak heel supportive met reacties op stories enzo haha

10 likes

Ja ik weet ook van de helft niet wie wie is, ik dacht namelijk het vaak wel te weten. Dan post iemand ineens iets in het WAYWT en denk ik huh, da kennie

8 likes

@Stofdoek en @Enthusiasm misschien stomme vraag, maar wonen jullie alleen? Dit klinkt echt heel zoet en mijn beide nichtjes over hebben om te slapen wil ik ook een keer, maar het lijkt me zo intens (plus ze moeten beide bij mij in bed, hahah).

2 likes

Ja ik woon niet samen met mijn vriend. Ik woon in een appartement met maar 1 slaapkamer dus het is wel passen en meten. Mijn neefje slaapt bij mij in bed en mijn nichtje in een campingbedje naast mijn bed. Ach, voor mij is het maar 1 nacht en mijn zus en haar man kunnen ff fatsoenlijk slapen haha

12 likes

Awww :pleading_face: ik wil zo’n tante voor mijn dochters.

11 likes

Ik heb dat ook wel eens gedaan toen mijn neefjes nog kleiner waren (4 en 5 ofzo) en dan sliepen we gewoon met zijn drieĂ«n in mijn bed. Was wel intens ja en was ook altijd weer blij als ze naar huis waren, maar was ook altijd zo gezellig en nu (gvd ze zijn bijna 18, I’m old) hebben ze het er nog steeds wel eens over!

14 likes

Haha ja klopt en ja ik doe dit vaker zodat de ouders zo nu en dan kunnen rusten en chillen, uitslapen of lekker uit (wel eens vaker over gepost), wordt erg gewaardeerd en omdat ik dat echt gezellig vind met die meiden. Die leeftijd is heerlijk nu. Maar nu voor t eerst bij mij waar ik niks in handbereik heb en ik ineens denk okeee nu moet ik alles hier in huis hebben ook

En Thanks @Crusti_Croc ik ga sws paars ijs maken en indd simpele pasta

12 likes

Oke dit geeft me hoop hahah, ik denk dat ik het gewoon ga proberen!

3 likes

Ik vind dat sws belachelijk met dit weer. Een blouse met korte mouwen kan ook net zijn.

3 likes