Wat je even kwijt wil #61

Ik ga zo naar het strand met mezelf, vind het een beetje spannend in mijn eentje maar ik zet me er even overheen. Wil alleen ook heel graag zwemmen maar zit dan met portemonnee/sleutels/telefoon. Denk dat ik maar gewoon iemand naast me dan vraag daar heel eventjes op te letten. En maar even vertrouwen op de mensheid :sweat_smile:

10 likes

Pff ik wilde niet klagen over het weer maar moet het toch even kwijt :sweat_smile: ik heb Corona en de afgelopen dagen voelde ik me wel ok maar ik heb het zo benauwd vandaag. Ook totaal geen eetlust en ik weet dat ik moet eten maar het staat me zo tegen. Spoiler eetstoornis:

Heb ook een eetstoornis met nogal ondergewicht dus ik moet eigenlijk echt eten :frowning: probeer mezelf te motiveren maar het is moeilijk. Ik hoop niemand te triggeren, vandaar de spoiler

Zal blij zijn als deze hitte over is. Sowieso nog tot maandag in quarantaine maar als het wat frisser is, is dat beter te doen natuurlijk.

5 likes

Misschien heb je het al gecheckt maar onze berging heeft in de gang camerabewaking. Misschien jouw gebouw ook? Of misschien een camera buiten die het opgepikt heeft. Wel zuur zeg (en raar dat ze de jouwe niet wilden?).

2 likes

Dank voor de tip! We wonen hier nog niet zo lang en vragen ook even wat dingen na bij de VvE. Heel vreemd inderdaad dat ze mijn fiets niet wilden. Die is pas 2 jaar oud (en fiets er nooit op) en eigenlijk duurder dan één van de gestolen fietsen. :woman_shrugging:

Ja goed idee. Je kunt ook nog aangifte doen van diefstal bij de politie. Als de fietsen dan teruggevonden worden weten ze jullie te vinden. Maar bij de VVE aangeven is sowieso een goed idee, omdat het mogelijk iemand vanuit het gebouw is (maar het kan ook iemand zijn die binnen is gekomen door aan te bellen als liftmonteur oid en vervolgens met een naald of iets jullie berging geopend heeft).

4 likes

We wonen in een nogal gek pand qua toegang waardoor het bijna niet kan dat het iemand zonder sleutel is geweest helaas
aangifte hebben we al gedaan.

Maargoed verwacht er niet echt meer iets van eerlijk gezegd.

2 likes

Het is echt heerlijk buiten, eindelijk eens niet zo vochtig warm! Love it, wel in de schaduw natuurlijk :joy:

10 likes

Pfff lekker ook met de huizenmarkt. Zou verboden moeten zijn :weary:

6 likes

Je zou kunnen kijken of je gemeente dit toestaat. Ik meen me herinneren dat dit vorig jaar ofzo eens in het nieuws is geweest.

2 likes

32? Ok ik klaag niet meer. Wat een hel!

1 like

Klinkt als:

image

5 likes

Deze is erger ja! :laughing:

1 like

Of deze

4 likes

Ik begrijp het advertentiealgoritme niet zo goed. Eerst krijg ik reclame voor een morning after pil, direct gevolgd door een reclame voor Zwitsal? Ik ben supersingle, dus ik ben voor beide producten niet echt de markt die ze moeten bereiken.

4 likes

Mijn buren zitten gisteren en vandaag gewoon de hele tijd in de zon. Ze hebben ondertussen de kleur van een Hema rookworst gekregen. Ik snap niet dat ze dit fijn vinden en ook niet ergens nadenken over eventuele gevolgen van zo lang in de zon zitten.

10 likes

Gebruik je een app om je menstruatie te tracken? Kan zijn dat als je hem even niet gebruikt ze denken dat je zwanger, je info verkopen en nu dus ads krijgt gericht op zwangerschap

1 like

Ik had eindelijk Cornetto’s gekocht en toen ik net mijn derde wou pakken bleven mijn versgelakte gelnagels achter de vriezer hangen :+1:t2: God straft onmiddellijk

4 likes

Hahaha mijn moeder zei dat ze zich ook altijd een beetje feestelijk voelt op mijn verjaardag en noemde het toen haar “verbaardag”

56 likes

Dat is creepy, ik gebruik wel een app, maar dan zouden ze juist moeten weten dat beide dingen niet aan mij besteed zijn?

1 like

Mijn ouders doen dit ook! Echt een generatie ding denk ik? We noemen mn vader ook ‘de orange man’ want hij is ook niet vies van een zonnebankje

Ik zou het niet eens volhouden ook

6 likes