Wat je even kwijt wil #61

Ik lag vanmiddag op een strandje te chillen. Lopen er twee meisjes langs zegt de één tegen de ander: ‘Kijk, zo ziet het eruit als je bent ingesmeerd. Zo wit.’ :joy: :joy: :joy:

4 likes

Ik hoor juist vaak dat katoen goed is hoor! Dan raden ze aan om een t-shirt als handdoek te gebruiken

Edit: en wil je laten weten of het verschil maakt? Mijn haar kan ook wel wat verbetering gebruiken

5 likes

Spannenddddd!
En waar is t?

1 like

Ik (doe aan de curly girl method) gebruik ook katoen hoor! Oud t-shirt van m’n vriend

3 likes

Heerlijk haha, ik ga morgen soms maar even afkoelen in de koeling :joy:

@kaneel ja ik werk in een crematorium.

5 likes

Ik ben vroeger weleens lastig gevallen in de bus en hij is helemaal meegelopen tot m’n huis. Woonde in een flat en had aangebeld beneden, m’n moeder deed de deur open en hij probeerde zich ook door de deur te wurmen. Ik heb de deur keihard dicht geduwd terwijl hij er tussen zat en uiteindelijk ging hij weg. Durfde daarna heel lang niet met de bus… zo bizar dat iemand zo ver gaat en je zo bang maakt waardoor je de meest normale dingen niet meer durft.

9 likes

Vanwege de hitte, heb ik een studio gehuurd in the middle of nowhere… Met airco, alles duurzaam. De receptioniste was zo lief en vriendelijk! Het was niet eens zoveel geld, en mijn kat is zichzelf :smiling_face_with_three_hearts:. Zit wel alleen met een kat^^

30 likes

Misschien is het het weer ofzo? Oke kan me nu vaag herinneren dat dit ooit een item op tv was, dat mannen bij warme temperaturen meer crimineel gedrag ofzo lieten zien. Bizar en heel kut voor jou.

Ik werd vanmiddag op de afrit bijna aangereden van achteren door een dikke BMW met een kutventje erin, ik gebaarde in m’n binnenspoegel van wtf :pinched_fingers: en toen ging ie terug gebaren en reed ie vanaf die afrit de hele weg achter mij aan, tot ik dacht: fuck volgt ie me nu helemaal naar huis? En net op de allerlaatste kruising ging ie rechtdoor waar ik links moest. :woozy_face: Was ook van geïrriteerd in één klap ineens bang.

8 likes

Statistisch gezien slaat het nergens op, I know. Maar woon dichtbij een kakkerwalhalla met de Biro’s, Audi’s en Tesla’s. In mijn beleving zijn mannelijke BMW-rijders vaak ook de grootste aso’s op de weg, en dan heb ik het niet over de hybride kleine i3 modellen, maar echt de grote patserautos. Vinden zichzelf helemaal de shit en hebben schijt aan regels.

1 like

Morgen blijven de criminele mensen waarschijnlijk thuis wegens te heet.

12 likes

Net 15 km naar huis gefietst en was echt een stuk stiller op straat dan wanneer Ik een halfuur eerder ben. Moest ook langs een paar donkere stukjes en vond het toch wel wat onprettig. Zeker omdat ik vlak voor ik ging nog een aflevering van Stranger Things s 4 gezien had :laughing:

2 likes

Was vandaag in San Francisco en 't was iets van 19-20 graden en winderig dus op sommige plekken nog best fris, maar ik ben echt zoooo verbrand :smiling_face_with_tear: wat een verraderlijk weer. Morgen maar een shirtje aan doen met een hoge hals maar m’n onderarmen zijn ook echt hele verbrand

Samenvatting

4 likes

En wie is er weer eens ziek vanwege deze warmte :drum:

Deze meid

1 like

Ben ook weer eens gaan sporten. Zo’n spierpijn aan de binnenkant van m’n dijen :upside_down_face: loop echt als een imbeciel

2 likes

Wat is de reden dat je het doet? Want ik vermoed dat die hetzelfde zijn als bij de cgm: minder pluis door minder wrijving met een harde handdoek.

2 likes

Kan ook zijn zodat je haar minder snel afbreekt enzo.

5 likes

Ik voel me sochtends steeds zo beroerd maar smiddags gaat t wel beter dus wil me niet ziekmelden maar voel me zo kut nu :sob:

3 likes

Een of andere onverlaat heeft rode boerenzakdoeken aan de auto’s op de parkeerplaats geknoopt

Onze berging is opengebroken (als enige van de 20+) en de twee fietsen van mijn vriend (niet eens superduur) zijn gejat, terwijl mijn fiets er nog staat. Er zijn twee sleutels nodig om daar te komen en die deuren zijn niet geforceerd. Wat een kutmensen zijn er toch. Waarschijnlijk dus mensen die hier wonen en weten dat wij die fietsen hebben ofzo?

2 likes

Je zou idd wel denken dat het gericht is. Bah wat k*t zeg. Waarom zijn mensen zo😠

2 likes