Wat je even kwijt wil #61

Ja dat vind ik nog wel het ergst…dat het waarschijnlijk mensen zijn die je ‘kent’.

2 likes

Helemaal top, ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek tijdens de bloedhitte. Nu al zin in.

8 likes

Net dry needling gehad in mijn nek op 2 plekken. Ik kan leukere dingen verzinnen…

5 likes

ben zo getuige bij een partnerschap en daarna iets brunchen oid maar sterf nu al door de warmte, red me

3 likes

Ik heb voor het eerst gewoon moeite met fietsen in deze warmte. Als ik stopte met fietsen ging het wel weer goed maar volgens mij ging er weer meer zuurstof uit dan in tijdens het fietsen pff.

1 like

Zaterdag komen mijn vriendinnen op mijn werk langs. Zo’n zin in!

7 likes

Aah ik heb dit ook een keer gehad in San Francisco! Echt lekker zonnetje en windje en aan het einde van de dag dacht ik, ik voel me nu opeens wel heel aangebakken… en toen was ik echt een tomaat, deed ook zo’n pijn

3 likes

Nou het ijs is dan iig al gebroken

Ihgheughhheughhee

2 likes

Ik voel me niet helemaal lekker maar het kan door van alles komen namelijk 1 het weer 2 kut geslapen 3 gisteren heeft de fysio mijn nek helemaal los gemaakt 4 ik heb vanavond een heel moeilijk gesprek met mijn ouders gepland staan 5 ik ben gewoon ziek
:frowning:

1 like

Ik ben zooo blij dat ik vrij heb genomen, ik heb al uren gezwommen en gesupt en het is super rustig in/op het water :sun_with_face:

29 likes

Same girl!!! Lekker vrij genomen vandaag en heerlijk in m’n eentje zwemmen

2 likes

Oooh dit is zo kut. Hebben ze ook een keer met mijn fiets gedaan (iemand zag het gebeuren maar dacht dat het die persoon zijn eigen fiets was… nee dus dat was mijn fiets gvd). :rage:

Sowieso dat je fiets aan andere kant van het land staat ofzo.

Ja die ga je niet meer terug vinden, echt mega zuur. Ik snap je woede heel goed hoor!

1 like

Ah ik wil zwemmen vandaag want verkoeling maar de vriendin met wie ik zou gaan wil misschien liever binnen blijven?? Snap dat echt niet en ze houdt echt van zwemmen. Als ze niet wil ga ik wel alleen maar samen is wel leuker.

1 like

Met deze temperaturen vertoef ik ook liever binnen hoor. Maar lekker gaan zwemmen als je daar wel behoefte aan hebt!

1 like

Je kan ook gewoon instellen dat je op privé kijkt en ongestoord kijken. Dan krijgen ze wel een melding van 1 persoon heeft uw profiel bekeken, maar niet wie :grin: Alleen kan je dan zelf ook niet meer zien wie jou bekijkt. En als ze een premium account hebben kunnen ze t alsnog zien maar dat heeft lang niet iedereen natuurlijk

1 like

Bij mij binnen is het 32 graden dus dan ben ik liever bij een zwembad waar ik kan afkoelen! En ja ik ga sowieso!

Succes/sterkte voor vanavond en beterschap!

3 likes

Nee ook premium mensen kunnen dat niet zien! Die kunnen dan alleen onzichtbaar zijn terwijl ze zien wie hun profiel bekijkt, maar als dat ook onzichtbare mensen zijn zien ze dat ook niet (dacht ik)

Ik wil lekker naar buiten, genieten van het weer, weet ik het. Maar iedereen werkt :confused: misschien dan maar in mijn eentje naar een park met wat snacks en een boekje lezen. Wel saaier alleen.

4 likes