Wow ik ging net een kapper bellen voor een afspraak en ik kan volgende week gewoon al terecht! Had ik niet verwacht.
Ga balayage laten zetten dus daar hebben ze wel even voor nodig.
Wow ik ging net een kapper bellen voor een afspraak en ik kan volgende week gewoon al terecht! Had ik niet verwacht.
Ga balayage laten zetten dus daar hebben ze wel even voor nodig.
Ik ben voor de 2e dag bij mijn oma aan het logeren en we hebben echt al meerdere keren moeten gieren van het lachen. Vanmiddag samen scones gemaakt, verhalen aan gehoord over haar dates van vroeger en alle mannen die ze had afgewimpeld en heel veel Virgin River gebinged. En als we dat niet keken dan keek mn oma superslechte Mexicaanse dramaseries. Tijdens het eten werd bijna iedereen uit de aflevering dramatisch uitgemoord en knipte een vrouw de van haar man eraf met een schaar?!?! Vind het echt hilarisch dat ze dit kijkt, ik hoor nu in de achtergrond weer allerlei Spaans geblĂšr
Ik ben ook met nog twee collegaâs aan het werk en merk dat we elkaar af en toe even appen om te laten weten dat we er zijn, maar alle drie niet zo hard werken .
Ik heb ook vrij genomen en ik ben nog steeds zeer tevreden met mezelf. Mijn collegaâs verklaarden me voor gek: âhoezo zou je buiten willen zijn terwijl je kunt werken met airco???â
Nou ik zit nu lekker in bikini in de schaduw onder een huge boom in de tuin van mn ouders met overal watersproeiers waar ik steeds onderdoor kan lopen. Vind toch echt dat ik het beter bekeken heb!
Ik ga zo naar het strand met mezelf, vind het een beetje spannend in mijn eentje maar ik zet me er even overheen. Wil alleen ook heel graag zwemmen maar zit dan met portemonnee/sleutels/telefoon. Denk dat ik maar gewoon iemand naast me dan vraag daar heel eventjes op te letten. En maar even vertrouwen op de mensheid
Pff ik wilde niet klagen over het weer maar moet het toch even kwijt ik heb Corona en de afgelopen dagen voelde ik me wel ok maar ik heb het zo benauwd vandaag. Ook totaal geen eetlust en ik weet dat ik moet eten maar het staat me zo tegen. Spoiler eetstoornis:
Heb ook een eetstoornis met nogal ondergewicht dus ik moet eigenlijk echt eten probeer mezelf te motiveren maar het is moeilijk. Ik hoop niemand te triggeren, vandaar de spoiler
Zal blij zijn als deze hitte over is. Sowieso nog tot maandag in quarantaine maar als het wat frisser is, is dat beter te doen natuurlijk.
Misschien heb je het al gecheckt maar onze berging heeft in de gang camerabewaking. Misschien jouw gebouw ook? Of misschien een camera buiten die het opgepikt heeft. Wel zuur zeg (en raar dat ze de jouwe niet wilden?).
Dank voor de tip! We wonen hier nog niet zo lang en vragen ook even wat dingen na bij de VvE. Heel vreemd inderdaad dat ze mijn fiets niet wilden. Die is pas 2 jaar oud (en fiets er nooit op) en eigenlijk duurder dan één van de gestolen fietsen.
Ja goed idee. Je kunt ook nog aangifte doen van diefstal bij de politie. Als de fietsen dan teruggevonden worden weten ze jullie te vinden. Maar bij de VVE aangeven is sowieso een goed idee, omdat het mogelijk iemand vanuit het gebouw is (maar het kan ook iemand zijn die binnen is gekomen door aan te bellen als liftmonteur oid en vervolgens met een naald of iets jullie berging geopend heeft).
We wonen in een nogal gek pand qua toegang waardoor het bijna niet kan dat het iemand zonder sleutel is geweest helaasâŠaangifte hebben we al gedaan.
Maargoed verwacht er niet echt meer iets van eerlijk gezegd.
Het is echt heerlijk buiten, eindelijk eens niet zo vochtig warm! Love it, wel in de schaduw natuurlijk
Pfff lekker ook met de huizenmarkt. Zou verboden moeten zijn
Je zou kunnen kijken of je gemeente dit toestaat. Ik meen me herinneren dat dit vorig jaar ofzo eens in het nieuws is geweest.
32? Ok ik klaag niet meer. Wat een hel!
Klinkt als:
Deze is erger ja!
Of deze
Ik begrijp het advertentiealgoritme niet zo goed. Eerst krijg ik reclame voor een morning after pil, direct gevolgd door een reclame voor Zwitsal? Ik ben supersingle, dus ik ben voor beide producten niet echt de markt die ze moeten bereiken.
Mijn buren zitten gisteren en vandaag gewoon de hele tijd in de zon. Ze hebben ondertussen de kleur van een Hema rookworst gekregen. Ik snap niet dat ze dit fijn vinden en ook niet ergens nadenken over eventuele gevolgen van zo lang in de zon zitten.
Gebruik je een app om je menstruatie te tracken? Kan zijn dat als je hem even niet gebruikt ze denken dat je zwanger, je info verkopen en nu dus ads krijgt gericht op zwangerschap