Ik had eindelijk Cornetto’s gekocht en toen ik net mijn derde wou pakken bleven mijn versgelakte gelnagels achter de vriezer hangen God straft onmiddellijk
Hahaha mijn moeder zei dat ze zich ook altijd een beetje feestelijk voelt op mijn verjaardag en noemde het toen haar “verbaardag”
Dat is creepy, ik gebruik wel een app, maar dan zouden ze juist moeten weten dat beide dingen niet aan mij besteed zijn?
Mijn ouders doen dit ook! Echt een generatie ding denk ik? We noemen mn vader ook ‘de orange man’ want hij is ook niet vies van een zonnebankje
Ik zou het niet eens volhouden ook
Ik heb een life hack ontdekt: zonnebrand in de koelkast bewaren
Omg dit is echt een briljant idee tho haha.
Neeeeee.
After sun erin! Of je bodylotion
Hmm, vaak als je stopt met het bijhouden gaan ze er vanuit dat je zwanger bent/in de menopauze zit, afhankelijk van je leeftijd. Maar als je hem gewoon bijhoudt zal dat het wel niet zijn nu
Ik zit in de bus en zag een wesp bij mijn raampje, helemaal prima. Maar nu zie ik hem niet meer en dat was onze afspraak niet Straks zit dat beest ineens in mijn mouw ofzo
Door die emoji lijkt het net alsof je van plan bent om je aftersun/bodylotion te eten.
Ik heb bij de bezoekersdag van Weleda geleerd dat je hun skinfood kan eten
Mocht er ooit weer een hongersnood in Nederland komen (even afkloppen) breken we bij Weleda in.
Fuck nee.
Ik snap hun logica van wat je op je huid smeert zou ook goed genoeg moeten kunnen zijn om te kunnen eten. Maar nee
Ik snap die logica juist helemaal niet, waarom zou dat eetbaar moeten zijn
Gaat hun skinfood niet ontzettend snel beschimmelen dan? Of denk ik er weer te simpel over
Lekker als smaakmaker door je eten.
En zit er niet teveel olie in? Straks krijgt je huid een te hoog cholesterol???!!
Ik heb na jarenlang verzetten Tiktok ontdekt (ik post godzijdank zelf niks) maar het is zo verslavend terwijl 80% meuk is.
Ik heb een beetje een irrationele angst voor zwemmen in natuurwater maar heb zojuist in m’n eentje in een riviertje gezwommen! Er was ook niemand anders op die plek en ook bijna geen bootjes. Kan gewoon in Nederland op een warme dag!
HELP! Ik heb op kantoor te veel koffie gedronken en ik voel me gaar nu 🫠