Ik was samen met mijn man. Hij is echt dol op in de zee zwemen en ik wat minder, zal dus ook niet snel alleen gaan zwemen.
Je werklaptop afsluiten met het idee dat je 3,5 week vakantie hebt, heeeeeeerlijk! ![]()
Oh ja ik heb ook zo veel zin in de regen. Laat de achterdeur lekker open staan, dan regent het maar binnen, maar ik wil gewoon verkoeling in m’n huis
Medicijnen los van antibiotica kunnen ook invloed hebben.
Ja omg en nu ook al voor kinderkamers? Leave me alone!
Ik zie m’n man de hele tijd met schoenen van mij naar boven lopen dus ik denk dat ik de door mij gewenste Gucci sneakers voor m’n verjaardag ga krijgen ![]()
![]()
Blijkbaar was ik suf van de warmte gisteren want ik had het bakje gerookte amandelen in de koelkast gezet. Maarrrr ik vertel dit omdat ik deze hack met jullie wil delen want gerookte amandelen uit de koelkast zijn echt een super lekkere snack
. Knapperig, hartig en toch koel. Echt top.
Die is het goed zat
Haha deze kleur is echt treffend voor de huidskleur van zulke types ![]()
Ik doe nu niets anders dan jaren terug (2x per dag poetsen, geen flosdraad of ragertjes) en eerst had ik gaatjes aan de lopende band. Echt ieder half jaar en soms meer tegelijk. Inmiddels al 3 jaar geen gaatjes meer en ik doe niets anders dan eerst. Mijn tandarts zei dat sommige mensen dat nu eenmaal sneller hebben en dat dat soms ook ineens afgelopen kan zijn
Haha ahh leuk! Wel even een foto plaatsen als je ze hebt gekregen hè!
Ugh het is zo’n deprimerende dag vandaag!
Wat vervelends gebeurd? Of gewoon een dag dat gewoon meh is?
Gewoon de dag die meh is. Ik denk dat het grotendeels aan het weer ligt
Nou, heb de hello fresh weer opgezegd na 2 maanden. Kreeg al 3 keer verrotte groente
en deze keer in al de drie de boxen. Tss ![]()
Hoezo voelt vandaag als vrijdag

Dit heb ik ook. Maar ik maak zelf altijd de grap dat alle kiezen inmiddels al wel een vulling hebben.
Maar daarnaast/onder etc. kunnen natuurlijk wel nieuwe gaatjes ontstaan.
Ik las dit als dat hij elk apparaat in z’n jeans stopte om uit te proberen. ![]()
Ik vind het ook een beetje raar om daar om te lachen. Wie weet kwam hij spontaan langs en wou alles ff proberen. En dan ziet hij 2 personen om hem lachen en komt ie nooit meer terug.
En los van jouw bericht:
Sowieso dat een ander belachelijk maken in sportschool vind ik zo echt niet kunnen. Voel je je dan beter ofzo omdat jij misschien wel weet hoe een oefening moet? Je bent pas stoer als je erop af stapt en degene helpt en tips geeft.