Wat je even kwijt wil #61

Gooi er wat redbull tegen aan, daardoor voel je je nog wat slechter

8 likes

Nee wacht totdat je fyp een beetje naar je smaak is! Ik zit echt zelden meer op andere Social media, TikTok vind ik echt heel leerzaam, interessant en leuk. Heb nooit dansfilmpjes of meuk op m’n fyp. Denk alleen wel echt dat mijn spanningsboog daardoor flink verpest is(weet ik haast zeker) dus pas op haha

5 likes

Ja en ik wil daar nu ook m’n serum en crème voor m’n gezicht bewaren :eyes:

2 likes

Beetje zoals dit forum.

12 likes

Thnx voor deze oppepper :joy::+1:t4:

1 like

Urgh heb ook nog een internet en tv-storing al urenlang terwijl je bijna niks anders kunt doen dan stilzitten en naar domme dingen kijken met dit weer

5 likes

For you page

1 like

Doen! En je maskertjes. Vooral sheetmasks zijn echt een redding met dit weer

3 likes

Mijn hond vond mijn voetenbadje wel goed idee, kiepte het zo om toen die het ging testen :+1:
Lekker in de woonkamer

4 likes

Ah Shit de vriendin met wie ik vanavond de stad in zou gaan heeft last van haar knie dus ik ben bang dat ze gaat afhalen. Vervelender voor haar dan voor mij natuurlijk. Maar wil wel de stad in dus dan moet ik mezelf even uitnodigen bij andere mensen alleen weet niet wieee

1 like

Ik word gek van al die muggen en vliegen die dan in de avond om je heen zoemen als je dan denkt ah nu kunnen we nog wel even buiten zitten.

4 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote thee topic

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Jouw geheime talenten

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Jouw (geheime) talenten

Na een hele dag binnen hebben gezeten vanavond in de zee gezwommen. Was zo ontzettend lekker. Echt een geluk dat ik 5 km van het strand afwoon en voor 45 min zwemen makkelijk die kant op kan.

9 likes

Ik las hier van de week dat we aanstellers zijn met geklaag over dit weer (en dat ze er huizen echt niet anders voor gaan bouwen, voor die maar 2 tropische dagen per jaar).
Nou onze weerman Gerrit heeft goeie tweets geschreven hoor. Wanneer gaat de politiek wat doen, kom op sukkels. Het is code rood. (Of oranje en nu geel).

10 likes

Pff hoe vaak gaan ze het bij Op1 nog over De slimste mens hebben. Echt komkommerseizoen

1 like

https://www.instagram.com/reel/CgNT0dSAeqQ/?igshid=NWRhNmQxMjQ=

Hahahaha ik zit hier al een kwartier om te lachen

8 likes

Oh vanavond was zo heerlijk! Eerst een BBQ met wat buren uit het hofje, wat heel gezellig was en om half 9 appte mijn moeder dat ze naar een strandje wat verderop ging met mijn zusje, dus daarna daar nog gezeten en gezwommen tot 11 uur! En ik moest terug over de dijk fietsen, en mijn moeder was met de auto, dus die gingen gezellig naast me rijden, zodat we verder konden kletsen(en mijn zusje ging me high fives geven :joy:)

41 likes

Ik dank mezelf uit het verleden dat ik ooit druiven heb ingevroren. Echt lekker zo bij gebrek aan ijs.

6 likes