Wat je even kwijt wil #61

Ik heb net dit in mijn melkopschuimer gegooid en het is een groot succes:

Ijsblokjes in een glas, helft van dit flesje erbij en de andere helft koud opgeschuimd erbij. 10/10

En in de bonus deze week

25 likes

Rond 15:00 valt er waarschijnlijk een bui bij mij (N-H) en ik kan er zo naar uitkijken. Appartement heeft gisteren de 34 graden aangetikt en koelt slecht af.

2 likes

Ik was samen met mijn man. Hij is echt dol op in de zee zwemen en ik wat minder, zal dus ook niet snel alleen gaan zwemen.

1 like

Je werklaptop afsluiten met het idee dat je 3,5 week vakantie hebt, heeeeeeerlijk! :partying_face:

44 likes

Oh ja ik heb ook zo veel zin in de regen. Laat de achterdeur lekker open staan, dan regent het maar binnen, maar ik wil gewoon verkoeling in m’n huis

3 likes

Medicijnen los van antibiotica kunnen ook invloed hebben.

1 like

Ja omg en nu ook al voor kinderkamers? Leave me alone!

Ik zie m’n man de hele tijd met schoenen van mij naar boven lopen dus ik denk dat ik de door mij gewenste Gucci sneakers voor m’n verjaardag ga krijgen :joy::+1:t3:

22 likes

Blijkbaar was ik suf van de warmte gisteren want ik had het bakje gerookte amandelen in de koelkast gezet. Maarrrr ik vertel dit omdat ik deze hack met jullie wil delen want gerookte amandelen uit de koelkast zijn echt een super lekkere snack :joy:. Knapperig, hartig en toch koel. Echt top.

10 likes

Haha lol las dit net in een marktplaatsadvertentie. Iemand heeft last van de hitte :stuck_out_tongue:

Biedingen alleen via Marktplaats, onzin biedingen zullen worden verwijderd.
Op vragen zoals heb je het nog,wat wil je er minimaal voor hebben e.d. reageer ik niet meer.

Betaling: :grin: uitsluitend via mijn bankrekening
( :rage: Geen Tikkie,Betaalverzoek,gelijk oversteken en dergelijke)
( Indien u zich hierin niet kan vinden, :disappointed: jammer)

5 likes

Die is het goed zat

1 like

Haha deze kleur is echt treffend voor de huidskleur van zulke types :joy:

2 likes

Ik doe nu niets anders dan jaren terug (2x per dag poetsen, geen flosdraad of ragertjes) en eerst had ik gaatjes aan de lopende band. Echt ieder half jaar en soms meer tegelijk. Inmiddels al 3 jaar geen gaatjes meer en ik doe niets anders dan eerst. Mijn tandarts zei dat sommige mensen dat nu eenmaal sneller hebben en dat dat soms ook ineens afgelopen kan zijn

2 likes

Haha ahh leuk! Wel even een foto plaatsen als je ze hebt gekregen hè!

1 like

Ugh het is zo’n deprimerende dag vandaag!

3 likes

Wat vervelends gebeurd? Of gewoon een dag dat gewoon meh is?

2 likes

Gewoon de dag die meh is. Ik denk dat het grotendeels aan het weer ligt

3 likes

Nou, heb de hello fresh weer opgezegd na 2 maanden. Kreeg al 3 keer verrotte groente :sob: en deze keer in al de drie de boxen. Tss :wave:

Hoezo voelt vandaag als vrijdag

3 likes

afbeelding

7 likes