Wat je even kwijt wil #61

Waarom nu toch gezwicht? En hoezo tijdens alle corona lockdowns niet?

1 like

Die boa’s en controleurs komen ook altijd zo de metro ingelopen

En dan knikken ze naar elkaar en dan komt het 
 ze checken je kaartje

40 likes

Ik lees de helft van de berichten ook niet meer geloof ik, want dan moet ik eerst weer helemaal naar een ander topic doorklikken :rofl:

4 likes

Ik post zelf ook weleens hoor. No shame in my TikTok-game.

1 like

Ja weet ik veel :joy:

3 likes

Een vriendin was vorig weekend in mijn huis om iets te printen terwijl ik weg was (ze heeft mijn reservesleutels) en bij terugkomst zag ik dat de wcborstel iets was verplaatst in het toilet. Ze heeft niets gezegd erover, waarom zou ze ook, maar ik vind dit (dagen later nog steeds) best wel grappig? Even wat documenten printen en daarna een drol draaien.

4 likes

Haha ik heb dit ook een keer gedaan. Ik ging wat ophalen en toen moest ik ook ineens. Voelde een beetje gek, maar wat moet dat moet :woman_shrugging:t2:

4 likes

Toch niets geks aan? Als je moet dan moet je. En wel zo relaxt als er verder niemand thuis is.

22 likes

Ik heb best een comfortabele tuinset en ik werd gek van mezelf binnen, dus ik ga lekker buiten slapen. Alleen ik heb een semi gedeelde tuin (waar alleen iemand komt als ze een vuilsniszak moeten weg gooien oid) nu hoop ik niet dat iemand me morgenochtend aantreft. Ik heb ook mijn knuffel binnen laten liggen hahaha so petty

7 likes

Lig alweer anderhalf uur wakker :upside_down_face::fu:

3 likes

Ik heb net gezwommen na het uitgaan en dat was echt het beste idee ooit :heart:

M’n vrienden gaan nog vierdaagsewandelaars uitzwaaien bij de start maar dat heb ik maar geskipt alleen heb nu wel fomo

20 likes

Nog niet geslapen, ik word gek.

1 like

Ik heb gisteravond een natte (wel uitgeknepen natuurlijk anders werd m’n hele bed nat) handdoek over me heen gelegd, dat was echt super lekker verkoelend in combinatie met de ventilator :heart_eyes:

9 likes

Dit weer is echt ‘geweldig’ voor mijn haar. Ik sta op en zie er ongeveer zo uit:

afbeelding

Groetjes van het pluizige konijn

35 likes

Gewoon niet geslapen vannacht, nakkes, nada.
:sob:

Nou wou hier net komen klagen over de terrornacht maar ben duidelijk niet de enige. Ik heb beneden op de te kleine bank geslapen want iets beter te hachelen dan in de 32 graden slaapkamer waar mijn vriend overigens prinsheerlijk lag te slapen.

2 likes

Ik ben weer bij de tandarts. Een slecht gebit is toch eigenlijk vrijwel altijd eigen schuld (niet genetisch), maar ik vraag me echt af hoe dan :disappointed_relieved: poets elke dag 2 x vast niet altijd twee minuten maar geloof niet dat elk mens dat dan wel doet, gebruik op willekeurige basis van die ragertjes maar geloof ook niet dat elk mens dat structureel doet en ja ik eet wel (eens) suiker en drink drankjes met koolzuur maar denk niet bijzonder veel dus ja pfffff niemand die ik ken moet zovaak iets laten fixen.
Ik weet dus wel dat er verbetering in kan komen maar ik heb het idee dat ik echt wel normaal leef haha ik heb zelfs een tongschraper en gebruik elke dag mondwater. Het kost me elke x zoveel tijd en geld (en moed) zucht

3 likes

Maar dit is toch niet zo? Volgens mij kan bijv hoeveel glazuur je hebt op je tanden wel degelijk genetisch zijn! Wel echt supervervelend als je er al zoveel aan doet en dan toch telkens problemen hebt :frowning:

10 likes

Genen kunnen volgens mij zeer zeker wel een rol spelen bij je gebit!

1 like

Slechte verzorging kan voor veel problemen zorgen maar bij veel mensen is het voor mijn gevoel echt wel genen. Ik heb tijden gehad dat ik 1 x per dag mijn tanden poetste en rageren I don’t know her. S avonds laat nog energydrink etc drinken en ik heb nog nooit maar iets van een gaatje gehad. Ik denk dat als mijn vriend hetzelfde had gedaan in z’n puberteit hij nu een kunstgebit had.

8 likes