Dit heb ik ook. Maar ik maak zelf altijd de grap dat alle kiezen inmiddels al wel een vulling hebben. Maar daarnaast/onder etc. kunnen natuurlijk wel nieuwe gaatjes ontstaan.
Ik las dit als dat hij elk apparaat in zân jeans stopte om uit te proberen.
Ik vind het ook een beetje raar om daar om te lachen. Wie weet kwam hij spontaan langs en wou alles ff proberen. En dan ziet hij 2 personen om hem lachen en komt ie nooit meer terug.
En los van jouw bericht:
Sowieso dat een ander belachelijk maken in sportschool vind ik zo echt niet kunnen. Voel je je dan beter ofzo omdat jij misschien wel weet hoe een oefening moet? Je bent pas stoer als je erop af stapt en degene helpt en tips geeft.
Ik weet niet of ze ongevraagd advies willen.
Nee, dat was ook niet voor haar bedoelt hoor, staat erbij
Nee, ik spreek ook in het algemeen. Niet iedereen vindt het fijn dat iemand op diegene afstapt en vertelt hoe het moet.
Urgh ik irriteer me aan mijn ereader/laptop. Ik heb 1 specifiek boek waar ik mijn zinnen op heb gezet en deze staat op mijn laptop, maar op geen enkele manier herkent mijn laptop de ereader
Dit had ik met mijn oude Ereader ook vaak. Snoertje en usb poort wisselen hielp dan vaak wel, maar misschien heb je dat ook al geprobeerd
Ja verschillende snoertjes afgewisseld met verschillende usb-poorten⊠ik zal binnenkort eens bij mijn ouders langs gaan en het via hen computer en snoertjes proberen. Mijn ereader is trouwens ook al ziek oud, maar hij functioneert nog prima en dit lijkt eerder een soort bug.
En op zich heb ik nog genoeg keuze hoor haha, maar als je je verheugd hebt op een specifiek boek is het gewoon zonde!
Nou het is nu 10 uur en nog geen teken van regen of verkoeling. Voel me weer bedrogen en klam.
Hier ook ja. Zou om 8u al gaan regenen volgens een of andere weer site. Nog steeds geen druppel gevallen pfff
Ik ging vandaag naar de huisarts omdat ik oorpijn had. Kom ik de behandelkamer in; kijk ik recht op haar computerscherm met google open op de afbeeldingen pagina âanatomie oorâ had ze opgezocht.
Vond ik wel echt een geruststelling
Ik heb de balkondeuren en de voordeur helemaal open gezet en het waait nu zo heerlijk door in mân appartement
Nou gisteren was mijn haar net zo pluizig als een angora konijn en vandaag is het niet veel beter.
Dat wordt haar in een staartje dragen.
Saame. Zelfs maskertjes enzo werken nu niet. Heb een mega kapsel.
Voor ik naar buiten ging probeerde ik te bedenken hoe ik droog kon blijven zonder jas. Kwam niet echt op een goed idee dus dan maar nat worden.
Eenmaal buiten zag ik mensen met parapluâs lopen
Haha echt zoân brainfart
Heb echt een zieke onderhuidse puist op het puntje van mijn neus en het doet echt pijn
Hahaha vaak gebruiken we afbeeldingen om patiënten het eea uit te leggen!
Groetjes een verpleegkundige bij de huisarts