Wat je even kwijt wil #61

@crazyplantlady @mikselke @Bunnyslippers
Ja ik google dat dus vaker omdat ik echt denk wtf why why why maar er staat overal echt afhankelijk van je eetpatroon en mondverzorging

Ben dit jaar ook alweer bijna €1000 armer en ik heb al een aardige verzekering. Kosten zijn ook echt bizar. Snap heel goed dat mensen het vermijden… :disappointed_relieved:

2 likes

Google is not your friend. Ik ken meerdere mensen die problemen met glazuur hebben o.a. door aanleg en de problemen niet alleen door eten/drinken bestaan.

Wat @Bunnyslippers zegt. Ik heb wel eens losse gaatjes gehad maar ik ben extreem lui in mondverzorging en ben jaarlijks maar 100 euro kwijt aan controles en tandsteen. Pap is ooit 25 jaar niet geweest (iets met schooltandarts angsten) en die had 5 gaatjes en een heel veel tandsteen terwijl anderen in zo’n geval na 5 jaar aan een kunstgebit zouden zitten. Anderen hebben op hun 30e een kunstgebit omdat het niet loont de eigen tanden te behouden…

2 likes

@boemboem Een slecht gebit hebben is zo klote :frowning: Hier zit er ook al voor duizenden euro’s in inmiddels. Ik geloof trouwens 100% dat het ook aan genen ligt. Mijn beide ouders hadden een slecht gebit.

3 likes

Nee hoor, dit kan zeker genetisch zijn! Onze hele familie heeft gebit problemen.

5 likes

Familie van mij is momdhygienist en die zegt dat o.a. slechte weerstand of veel antibiotica gebruik ook invloed heeft op meer gaatjes!

1 like

Heb de halve nacht niet geslapen en niet zozeer vanwege de temperatuur maar vooral omdat mijn kat van 5 kilo het wel gezellig vond om tegen me aan te kruipen. Die heeft duidelijk geprofiteerd van het feit dat ik alles open had staan om een beetje warmte uit de slaapkamer te krijgen.

3 likes

Ik lig nog in bed, heb alle deuren en ramen open staan en het regent. Ik hou van warm weer maar dit is ook zo lekker. Nu al zin om straks als het weer droog is te gaan wandelen, het ruikt dan zo lekker buiten.

5 likes

Wist je dat dat luchtje Petrichor heet? :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Bij mij zeggen ze dat het komt door veel medicijngebruik op jonge leeftijd.

Denk er echt regelmatig overna om gewoon alles te laten trekken en er een kunstgebit in te laten zetten

2 likes

Ik heb net dit in mijn melkopschuimer gegooid en het is een groot succes:

Ijsblokjes in een glas, helft van dit flesje erbij en de andere helft koud opgeschuimd erbij. 10/10

En in de bonus deze week

25 likes

Rond 15:00 valt er waarschijnlijk een bui bij mij (N-H) en ik kan er zo naar uitkijken. Appartement heeft gisteren de 34 graden aangetikt en koelt slecht af.

2 likes

Ik was samen met mijn man. Hij is echt dol op in de zee zwemen en ik wat minder, zal dus ook niet snel alleen gaan zwemen.

1 like

Je werklaptop afsluiten met het idee dat je 3,5 week vakantie hebt, heeeeeeerlijk! :partying_face:

44 likes

Oh ja ik heb ook zo veel zin in de regen. Laat de achterdeur lekker open staan, dan regent het maar binnen, maar ik wil gewoon verkoeling in m’n huis

3 likes

Medicijnen los van antibiotica kunnen ook invloed hebben.

1 like

Ja omg en nu ook al voor kinderkamers? Leave me alone!

Ik zie m’n man de hele tijd met schoenen van mij naar boven lopen dus ik denk dat ik de door mij gewenste Gucci sneakers voor m’n verjaardag ga krijgen :joy::+1:t3:

22 likes

Blijkbaar was ik suf van de warmte gisteren want ik had het bakje gerookte amandelen in de koelkast gezet. Maarrrr ik vertel dit omdat ik deze hack met jullie wil delen want gerookte amandelen uit de koelkast zijn echt een super lekkere snack :joy:. Knapperig, hartig en toch koel. Echt top.

10 likes

Haha lol las dit net in een marktplaatsadvertentie. Iemand heeft last van de hitte :stuck_out_tongue:

Biedingen alleen via Marktplaats, onzin biedingen zullen worden verwijderd.
Op vragen zoals heb je het nog,wat wil je er minimaal voor hebben e.d. reageer ik niet meer.

Betaling: :grin: uitsluitend via mijn bankrekening
( :rage: Geen Tikkie,Betaalverzoek,gelijk oversteken en dergelijke)
( Indien u zich hierin niet kan vinden, :disappointed: jammer)

5 likes

Die is het goed zat

1 like