Wat je even kwijt wil #61

Haha deze kleur is echt treffend voor de huidskleur van zulke types :joy:

2 likes

Ik doe nu niets anders dan jaren terug (2x per dag poetsen, geen flosdraad of ragertjes) en eerst had ik gaatjes aan de lopende band. Echt ieder half jaar en soms meer tegelijk. Inmiddels al 3 jaar geen gaatjes meer en ik doe niets anders dan eerst. Mijn tandarts zei dat sommige mensen dat nu eenmaal sneller hebben en dat dat soms ook ineens afgelopen kan zijn

2 likes

Haha ahh leuk! Wel even een foto plaatsen als je ze hebt gekregen hè!

1 like

Ugh het is zo’n deprimerende dag vandaag!

3 likes

Wat vervelends gebeurd? Of gewoon een dag dat gewoon meh is?

2 likes

Gewoon de dag die meh is. Ik denk dat het grotendeels aan het weer ligt

3 likes

Nou, heb de hello fresh weer opgezegd na 2 maanden. Kreeg al 3 keer verrotte groente :sob: en deze keer in al de drie de boxen. Tss :wave:

Hoezo voelt vandaag als vrijdag

3 likes

afbeelding

7 likes

Dit heb ik ook. Maar ik maak zelf altijd de grap dat alle kiezen inmiddels al wel een vulling hebben. :joy: Maar daarnaast/onder etc. kunnen natuurlijk wel nieuwe gaatjes ontstaan.

2 likes

Sneu. Misschien vond ie het verschrikkelijk eng en probeerde zo zijn eerste keer sportschool de apparaten uit te proberen, zodat ie uberhaupt weet hoe die apparaten werken voordat ie echt gaat sporten.

96 likes

Ik las dit als dat hij elk apparaat in z’n jeans stopte om uit te proberen. :thinking:

5 likes

Ik vind het ook een beetje raar om daar om te lachen. Wie weet kwam hij spontaan langs en wou alles ff proberen. En dan ziet hij 2 personen om hem lachen en komt ie nooit meer terug.

En los van jouw bericht:
Sowieso dat een ander belachelijk maken in sportschool vind ik zo echt niet kunnen. Voel je je dan beter ofzo omdat jij misschien wel weet hoe een oefening moet? Je bent pas stoer als je erop af stapt en degene helpt en tips geeft.

57 likes

Ik weet niet of ze ongevraagd advies willen.

3 likes

Nee, dat was ook niet voor haar bedoelt hoor, staat erbij :blush:

1 like

Nee, ik spreek ook in het algemeen. Niet iedereen vindt het fijn dat iemand op diegene afstapt en vertelt hoe het moet.

2 likes

Urgh ik irriteer me aan mijn ereader/laptop. Ik heb 1 specifiek boek waar ik mijn zinnen op heb gezet en deze staat op mijn laptop, maar op geen enkele manier herkent mijn laptop de ereader :mad:

3 likes

Dit had ik met mijn oude Ereader ook vaak. Snoertje en usb poort wisselen hielp dan vaak wel, maar misschien heb je dat ook al geprobeerd

5 likes

Ja verschillende snoertjes afgewisseld met verschillende usb-poorten… ik zal binnenkort eens bij mijn ouders langs gaan en het via hen computer en snoertjes proberen. Mijn ereader is trouwens ook al ziek oud, maar hij functioneert nog prima en dit lijkt eerder een soort bug.

En op zich heb ik nog genoeg keuze hoor haha, maar als je je verheugd hebt op een specifiek boek is het gewoon zonde!

3 likes

Nou het is nu 10 uur en nog geen teken van regen of verkoeling. Voel me weer bedrogen en klam.

14 likes