Wat je even kwijt wil #61

Haha klinkt als mijn moeder. Ik denk dat die me het liefst zou onterven als ik een tattoo neem of een joggingbroek als alledaagse broek draag :sweat_smile:.

2 likes

Als mijn moeder tattoos niet leuk vindt ga ik haar onterven

4 likes

Ik heb zo een borrel van het werk maar ik heb geen zin. Ben nu nog thuis aan het werk en moet me echt gaan omkleden maar ik wil eigenlijk gewoon thuis blijven in mijn slobberbroek. Maar ja ik heb gezegd te komen en een collega neemt afscheid dus thuisblijven is geen optie (en eerlijk is eerlijk als ik er straks ben is vast heel leuk)

Een client zei vandaag: ik denk wat ik zie ik toch maar in deze outfit zie je er echt 10 kg lichter uit dan vorige week!!!

Oke bedankt hoor

2 likes

Een simpele ā€˜wat een leuke outfit heb je aan vandaag’ was voldoende geweest Gerda.

32 likes

Ik ga ook ƩƩn dag naar de Vierdaagse feesten hoor, wat een schijt weer.

3 likes

Het wordt wel droog vanavond…. In ieder geval niet naar ā€˜t eiland haha

Ja laten we het hopen! Genoeg overdekt, maar moet er ook nog heen :joy:

2 likes

Ik ben gisteren nog een keer gaan dansen met die meid van Bumble bff! En een vriendin van haar! Het was zooooo leuk, omg ik ben zo blij dat ik dit gedaan heb, het klikt echt goed!!

57 likes

Ze heeft dus nog steeds niets gezegd. Ook niet tegen mijn schoonzusje zelfs. Dit is echt niks voor haar, dus die is echt ziedend. En ook ziedend zijn is niks voor haar.

Ik vind het stiekem heel grappig, echt bizar hoe anti-tattoo je kan zijn. Want verder is ze niet extreem streng ofzo.

9 likes

Schijtwijf

10 likes

Ik heb al m’n reismini’s en vakantiebenodigdheden in huis dus dat is chill maar waar haal je zo’n doorzichtige 1 liter zak voor vloeistoffen? :smiling_face_with_tear:

1 like

Diepvrieszakjes van de ah?

2 likes

Ik hoorde dit op de radio en dacht ook echt hoe haal je t in je hoofd. Beest spoelt aan word terug de zee in geduwd. En jij denkt joepie lekker kroelen met een wild dier.

5 likes

Bij Etos verkopen ze het volgens mij. Ik denk bij de meeste drogisterijen wel.

1 like

Diepvries zakjes zijn prima

3 likes

Ik weet niet hoe ik de komende weken ga overleven zonder mijn werk buddy. Ik vind deze zomerperiodes echt verschrikkelijk als iedereen weg is.

5 likes

Knuffelen door een been om hem heen te slaan.

2 likes

Aw wel sneu voor je schoonzusje. Kan me voorstellen dat een tattoo nemen dan al een grotere drempel is. Natuurlijk verwacht je geen positieve reactie maar dit is wel weer het andere uiterste.

1 like

Een redelijk beginnersmodel van yamaha, via marktplaats! Dit leek me nu typisch een coronahobby, waar nu veel mensen van af moeten. Maar ik vrees dat als je vader al wat niveau heeft dat je al snel op meer dan 1000-1500 zit.

2 likes