Wat je even kwijt wil #61

Hier ook ja. Zou om 8u al gaan regenen volgens een of andere weer site. Nog steeds geen druppel gevallen pfff

3 likes

Ik ging vandaag naar de huisarts omdat ik oorpijn had. Kom ik de behandelkamer in; kijk ik recht op haar computerscherm met google open op de afbeeldingen pagina ‘anatomie oor’ had ze opgezocht.

:+1:t3:

Vond ik wel echt een geruststelling

88 likes

Ik heb de balkondeuren en de voordeur helemaal open gezet en het waait nu zo heerlijk door in m’n appartement

8 likes

Nou gisteren was mijn haar net zo pluizig als een angora konijn en vandaag is het niet veel beter.

Dat wordt haar in een staartje dragen.

14 likes

Saame. Zelfs maskertjes enzo werken nu niet. Heb een mega kapsel.

2 likes

Voor ik naar buiten ging probeerde ik te bedenken hoe ik droog kon blijven zonder jas. Kwam niet echt op een goed idee dus dan maar nat worden.

Eenmaal buiten zag ik mensen met paraplu’s lopen :bulb:

40 likes

DkFGAcgWsAAnAkW

9 likes

Haha echt zo’n brainfart :joy:

2 likes

Heb echt een zieke onderhuidse puist op het puntje van mijn neus en het doet echt pijn

2 likes

Hahaha vaak gebruiken we afbeeldingen om patiënten het eea uit te leggen!

Groetjes een verpleegkundige bij de huisarts :grinning:

4 likes

Moet zo naar de tandarts voor een gaatje en sterf duizend doden😭

1 like

Na een half uur is het voorbij en ben je blij dat je gegaan bent, echt. Die paar vervelende momenten kom je door!

2 likes

Ik heb gister een cadeau voor mijn vriend gekocht waarvan ik weet dat hij het méga leuk gaat vinden en sowieso nooit gaat verwachten. En ahh ik moet nu nog een maand (!!) wachten tot ik het kan geven.

10 likes

Nu ben ik wel nieuwsgierig wat je hebt gekocht. Kun je dat vertellen of leest ‘ie stiekem mee?

Mijn ereader werkte ook alleen met de originele kabel.
Maar als er internet op je ereader zit, en dat zit op die hele oude ook. Dan kan je het mailen en dan je mail openen vanaf je ereader en het boek downloaden.
Mss wel een nieuw mailadres aanmaken zodat die niet al je email in gaat laden.

3 likes

oh god ik hoop het niet (en anders is dit nu zijn teken om te stoppen met meelezen)

Het is een (elektronisch) drumstel! Hij mocht als kind nooit op drumles (ook al was dat hem jarenlang beloofd), en nu nog steeds is hij constant aan het drummen op elk mogelijk oppervlak (de tafel, zijn benen, mijn billen. etc). Dus denk dat hij dit heeeel leuk gaat vinden.

59 likes

Dat is een leuk cadeau! Scheelt dat het een elektronische is, dan kan hij altijd nog zijn koptelefoon op doen wanneer het te gortig wordt.

2 likes

Oh, ja ik ben hier dus heel slecht in. Dan ben ik zo enthousiast dat ik het uiteindelijk al eerder ga geven :joy:

Ja och vreselijk, ik heb het dus gisteren opgehaald en dacht, ja ipv het te verstoppen kan ik het nu ook al klaarzetten? Verrassing!! Maar ik wacht, sowieso moet hij eerst nog een scriptie afschrijven. En nu kan ik vast verzinnen hoe ik het ga geven. Denk dat ik hem naar zijn beste vriend stuur, ondertussen thuis dat ding in elkaar zet, drumstokjes in pak, die hem laat uitpakken en dan vertel dat hij maar even in de studeerkamer moet kijken. Zin an!

@Schaakmat ja het idee is wel dat hij een koptelefoon gaat gebruiken!

11 likes

Drumstokjes in zijn schoen doen. Lijkt het net alsof Sint vroeg dit jaar is.

4 likes