Wat je even kwijt wil #61

Doe het

6 likes

Ahh ja ik baal zo erg, heb ook een etentje en een dappere poging gedaan die te verzetten maar plan mislukt :sob:. Nu hoop ik maar dat de andere twee wedstrijden op centrecourt lekker lange vijfsetters worden.

2 likes

5 euro als je dat doet.

5 likes

Ik wandel in 't bos en voel diarree aankomen. Duim voor me pls

1 like

Heb je het gered tot een wc?

4 likes

Gisteren weer mijn eerste festival/event gehad sinds ik behandeld ben voor mijn PTSS. Er gaat een wereld voor me open haha! Ik ben, itt tot eerder, helemaal niet angstig/in paniek geweest en kon genieten van alles wat er gebeurde. Echt zo fijn! Wat een verademing dit zeg

52 likes

Heb gesnelwandeld naar de auto en de snelste weg naar huis genomen. Zodra ik m’n woonplaats inreed leken m’n darmen te voelen dat ze bijna bij de wc waren dus toen moest ik nog erger :joy::sob: heb m’n broertje gebeld en die heeft de voordeur open gezet zodat ik de kortste weg naar de wc had hahaha.

Het was close, maar heb t dus gered :dancer: ga wel direct diarreeremmer op m’n vakantielijstje zetten hahaha pfff

28 likes

Ik heb gisteren een hele gave jumpsuit gekregen van mijn vriendin. Ik stond al half te huilen in het pashokje omdat het überhaupt paste (hoe mijn lijf er uit ziet in m’n hoofd klopt niet met hoe het in het echt eruit ziet) en toen ze zei dat ze 'm voor me ging kopen, moest ik echt huilen.

43 likes

Wat fijn dat je het gered hebt!

Ik heb PDS en ook al weleens met samengeknepen billen in de auto gezeten. Maar hoe dichter je bij huis komt, hoe erger het wordt, gek genoeg. Ik ben weleens uit de auto gesprongen toen mijn man nog aan het inparkeren was. :sweat_smile: Rennen naar binnen.

5 likes

Ik heb voorgaande jaren ook heel veel last van m’n darmen gehad, maar sinds ik probeer af te vallen gaat t gelukkig beter. Heb vanochtend slagroom gehad dus vermoed dat dat de boosdoener is.
Haha ja herkenbaar die verhalen, bij mij is 't ook wel eens precies in de deuropening mis gegaan :upside_down_face:

2 likes

ben op de autobahn en heb zin in een Sanifair bezoekje

haha dit is geen opvolging op jouw posts @tamara

2 likes

Sta ik achter een mega rij bij de Laidl met mijn mand vol boodschappen en roepen ze om: kassa 2 gaat open. Dus ik snel naar kassa 2 en alles uitpakken. En precies op het moment dat ik mijn laatste ding op de band leg roepen ze weer om: oh nee foutje kassa 3 gaat open ipv 2. Moet ik verdomme weer alles inpakken en kan ik kiezen tussen twee mega lange rijen :+1:t2:

13 likes

@cremeinyourcoffee Hoe was het gisteren nog? Zijn de mensen gewoon gekomen? Hoop dat je alsnog een leuke dag gehad hebt!

4 likes

Ja 's middags zijn er een aantal familieleden gekomen, maar lang niet zoveel als bij eerdere verjaardagen. Misschien moet ik gewoon gaan accepteren dat dit het nieuwe normaal is bij mijn verjaardag, kan het alleen maar meevallen als er meer komen. Heb wel een leuke dag gehad gelukkig.

7 likes

Super zin in nachos maar heb niks daarvoor in huis en zou eigenlijk saaie sperziebonen met vegaschnitzel eten. Dilemma dilemma

6 likes

Vind het ook wel onfatsoenlijk om niet even af te zeggen als je wel bent uitgenodigd. Gelukkig heb je het alsnog naar je zin gehad!

9 likes

Hahaha, de gast waar ik een paar dagen geleden tegenaan schoof met mijn auto nadat er iemand achterop mij knalde voegde me van de week al toe via LinkedIn. En nu heb ik ook een volgverzoek op Instagram. Pardon?

9 likes

Het universum bracht jullie samen!

1 like

Ik las online dat mensen meestal 2 of 3 uur over het Rijksmuseum doen. Nou, ik heb er 5 uur over gedaan en moest op een gegeven moment ook nog haast maken

7 likes

Zijn lot bumper kleefde tegen de jouwe @KipTokTok

2 likes