Wat je even kwijt wil #61

Ja dat was ook mijn eerste gedachte👌🏻

1 like

Als je het vriendelijk aanbied is er niks mis mee en nog steeds is het beter dan iemand uitlachen.

3 likes

Ik ben zoooo brak en ik moet werken dus ik heb al de hele ochtend gevuld met een niet bestaande afspraak zodat ik verder kon slapen, maar nu is het bijna 12 uur en voel ik me nog steeds intens slecht :sob:

Regrets, mistakes, memories made

14 likes

Loop ik door een regenbui… is er geen man die me een huwelijksaanzoek doet, zegt dat hij van me houdt, zegt dat ik de mooiste vrouw op aarde ben etc. etc.
Echt jammer

7 likes

Same! Er hoeft ineens niets meer en dan kapt mijn lijf ermee. Alles wat er al een tijdje aan zat te komen, komt er dan ineens uit. Vreselijk.

4 likes

Dacht de hele tijd dat het vrijdag was. Pffff zit er echt even helemaal doorheen met werk.

11 likes

Hahaha mijn schoonmoeder heeft echt een bloedhekel aan tattoos, mijn man heeft dat overgenomen en ziet het echt als ‘het begin van het einde’. Ik heb zelf een tattoo maar ook niet echt behoefte aan meer. Maar mijn schoonmoeder heeft het haar kinderen compleet verboden.

Nu post mijn schoonzusje net een foto in de WhatsApp groep van een tattoo. Echt een ieniemini ding op een makkelijk te verbergen plek. Mijn schoonmoeder stuurde alleen ‘what is that’ en sindsdien is ze stil haha.

Ik vind het wel een goede actie, mijn schoonzusje had het ook kunnen verzwijgen maar echt die haaaat tegen tattoos vind ik zo raar.

40 likes

Oh echt vervelend is dat! Vaak is het de stress die wegvalt waardoor je lichaam ineens kan toegeven aan het ziek zijn ofzo? Wel een teken dat je stress wat te hoog ligt / je te weinig kunt ontspannen wanneer je aan het werk bent, als je dit vaker zo hebt? Hopelijk voel je je snel beter en kun je wel van de vakantie genieten!

Echt een extreem first world problem dit, daar ben ik me van bewust, maar ik ga vanavond uit en het wordt wellicht laat, en morgen om half 8 smorgens komt de poetshulp :dizzy_face:

3 likes

Onder de 18 neem ik aan? Of trekt ze anders de erfenis in?

1 like

Nouja ze kan er natuurlijk weinig aan doen na 18, en nee ze zal de erfenis niet intrekken. Twee uur na het bericht nog steeds niks nieuws gehoord trouwens haha, ik hoop dat ze nog leeft en het niet van de schrik heeft begeven.

4 likes

Haha klinkt als mijn moeder. Ik denk dat die me het liefst zou onterven als ik een tattoo neem of een joggingbroek als alledaagse broek draag :sweat_smile:.

2 likes

Als mijn moeder tattoos niet leuk vindt ga ik haar onterven

4 likes

Ik heb zo een borrel van het werk maar ik heb geen zin. Ben nu nog thuis aan het werk en moet me echt gaan omkleden maar ik wil eigenlijk gewoon thuis blijven in mijn slobberbroek. Maar ja ik heb gezegd te komen en een collega neemt afscheid dus thuisblijven is geen optie (en eerlijk is eerlijk als ik er straks ben is vast heel leuk)

Een client zei vandaag: ik denk wat ik zie ik toch maar in deze outfit zie je er echt 10 kg lichter uit dan vorige week!!!

Oke bedankt hoor

2 likes

Een simpele ‘wat een leuke outfit heb je aan vandaag’ was voldoende geweest Gerda.

32 likes

Ik ga ook één dag naar de Vierdaagse feesten hoor, wat een schijt weer.

3 likes

Het wordt wel droog vanavond…. In ieder geval niet naar ‘t eiland haha

Ja laten we het hopen! Genoeg overdekt, maar moet er ook nog heen :joy:

2 likes

Ik ben gisteren nog een keer gaan dansen met die meid van Bumble bff! En een vriendin van haar! Het was zooooo leuk, omg ik ben zo blij dat ik dit gedaan heb, het klikt echt goed!!

57 likes

Ze heeft dus nog steeds niets gezegd. Ook niet tegen mijn schoonzusje zelfs. Dit is echt niks voor haar, dus die is echt ziedend. En ook ziedend zijn is niks voor haar.

Ik vind het stiekem heel grappig, echt bizar hoe anti-tattoo je kan zijn. Want verder is ze niet extreem streng ofzo.

9 likes