Schijtwijf
Ik heb al mān reisminiās en vakantiebenodigdheden in huis dus dat is chill maar waar haal je zoān doorzichtige 1 liter zak voor vloeistoffen?
Diepvrieszakjes van de ah?
Ik hoorde dit op de radio en dacht ook echt hoe haal je t in je hoofd. Beest spoelt aan word terug de zee in geduwd. En jij denkt joepie lekker kroelen met een wild dier.
Bij Etos verkopen ze het volgens mij. Ik denk bij de meeste drogisterijen wel.
Diepvries zakjes zijn prima
Ik weet niet hoe ik de komende weken ga overleven zonder mijn werk buddy. Ik vind deze zomerperiodes echt verschrikkelijk als iedereen weg is.
Knuffelen door een been om hem heen te slaan.
Aw wel sneu voor je schoonzusje. Kan me voorstellen dat een tattoo nemen dan al een grotere drempel is. Natuurlijk verwacht je geen positieve reactie maar dit is wel weer het andere uiterste.
Een redelijk beginnersmodel van yamaha, via marktplaats! Dit leek me nu typisch een coronahobby, waar nu veel mensen van af moeten. Maar ik vrees dat als je vader al wat niveau heeft dat je al snel op meer dan 1000-1500 zit.
Ziplockbags van lidl 1 liter. Staat zelfs een icoontje op dat ze geschikt zijn voor vloeistoffen met vliegen!
Alsof knuffelen wel oke was geweest, zo dom van die vrouw.
Ja zeker, gelukkig kan ze wel tegen een stootje maar het is alsnog niet leuk natuurlijk. Waarschijnlijk ook expres een mini tattoo, het is echt nog geen vierkante centimeter.
Haha ja dit is echt fantastisch. Dat je op verjaardagen ook kan zeggen dat je piemel tekeningen hebt omgetoverd tot kindvriendelijke kunst.
Wat afschuwelijk dit verschrikkelijk verschrikkelijk mens, ga toch weg met je knuffelen ze probeer meermaals erop te gaan zitten
Lekkermenselijk is fantastisch. Twee leuke prenten gekocht laatst.
Vandaag deze aardbeien smoothie gemaakt. Was echt een hele tijd geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan. Hij smaakte echt goed, zin in die van morgen!
" Deze geef ik vleugels "
Ohhhh lekker! Wat ik ook een goede combinatie vind: ananas, spinazie en banaan uit de vriezer en een scheut kokoswaterš