Ik kan het iedereen aanraden!
Dat douchen gaat echt weinig tot geen verschil maken hoor. De hoofdmoot van het gas gaat gewoon op aan verwarming van een woning, koken en/of douchen is daar echt het allerkleinste deel van.
Ja scheelt ook weer wc papier
En water
Je betaalt je bij stadsverwarming vooral scheel aan de aansluiting. Echt bizar die aansluitkosten in vergelijking met wat ik zelf verbruik (niet veel).
nou inderdaad! Was bij mij echt 800 euro ofzo? Zo bizar
Hoeft de verwarming thuis overdag ook niet aan.
ik heb vandaag een handgeschreven brief op de post gedaan naar een huisjesmelker van 80+ met de vraag of ik een huis van hem mag huren
dit schreef ik op 23 maart. sindsdien ben ik in 4 maanden 5 keer verhuisd, heb ik 1 keer corona gehad en 0 dagen werk gemist, 123 dagen in iemand andersā bed geslapen, 2 moleskineboeken volgeschreven, ben ik 8 kilo afgevallen en heb ik liters tranen vergoten.
zojuist heb ik mijn huurcontract getekend voor bovengenoemd huis en ben ik niet meer dakloos
š«
Ahh wat fijn zeg! Mag je er al vanaf 1 augustus in?
Oh nee, we waren op vakantie en zijn nu terug maar de koelkast is niet goed dichtgegaan. Nu ben ik bang voor de rekeningā¦
Vandaag is mān eerste vakantiedag en ik wilde lekker de hele dag op de bank chillen en niks doen maar ik voel me zo opgefokt en onrustig?? Waarom kan ik hier niet gewoon van genieten.
Balen! Bij mij stond een keer bij terugkomst na vakantie mijn vriezerdeur op een kiertje⦠Maar het was gewoon vastgevroren en niets leek ook ontdooit? Ook niet ziek geworden van het eten van bevroren vlees of zo erna. Energierekening was ook niet anders dan gewoon. Maar je koelkast, in deze warmte, hopelijk valt het nog enigszins mee.
Kan je je energiekosten overigens niet online checken of in een app? Ik vind het leuk om af en toe te kijken hoeveel ik verbruik nadat ik de vaatwasser of wasmachine heb gebruikt of als ik een aantal dagen weg ben geweest. (Haha oh dit klinkt wel treurig.)
Ah ik snap je gevoel wel maar dit is wel onmacht toch. Normaal als leidinggevenden weg zijn, wordt er wel voor een back up gezorgd bijv. Voor calamiteiten bijv of dit soort belangrijke punten. Nu heb jij helemaal geen aanspreekpunt
Afgelopen dinsdag liep ik naar de supermarkt en twee jochies van een jaar of 15 riepen onder andere naar me dat ik lelijk was, eruit zag als iemand met het downsydroom en meer make-up moest gaan dragen om er nog fatsoenlijk uit te zien. Ik liep door en heb er geen aandacht aan besteed maar nu een paar dagen later merk ik dat het me toch meer doet dan ik zou willen
Oh dat van de vriezer lijkt me ook niet fijn. Een vriezer in de koelkast toch? Misschien dat ik de energiekosten kan bekijken maar ik laat het maar zitten. Kan er nu toch niks meer aan veranderen. Beter opletten wel
Hahaha ik stuur mān moeder dat mān laatste examen vandaag goed ging en ze antwoordt met een gif ātime for a drinky winkyā
ik heb idd een date gepland op een rooftop bar, maar als zij het zegt, helemaal prima
Ik wil een nieuwe telefoon omdat deze vrij stuk is. Barsten in scherm en bij de lenzen van camera (1 lens is zelfs kaal). Maar er is zoveel keus.
En duur, maar gebruik mn telefoon voor alles dus is eigenlijk wel waard.
Waarom is deze post nou weer weg
Het ging over een elektrisch kacheltje en douchen in de sportschool.
Zag deze net voorbij komen:
Misschien helpt het je in je zoektocht.