Tweakers best buy guide is mijnbeste vriend voor elk nieuw apparaat dat ik moet kopen
@Lichtknopje die Samsung A-serie mobieltjes zijn echt prima. Worden gemaakt om in China met Huawei etc te concureren
Ah gelukkig kan mn vriendim vanavond toch. Anders had ik helemaal de vierdaagsefeesten gemist. Hoop dat t lukt om me te misdragen daar heeft deze oma behoefte aan.
Ik hoop zo dat mijn nieuwe opdracht gever mij wilt overnemen. Ik heb er al zelfs over gedroomd. Het zou me zo veel stress schelen. Dan hoef ik niet meer elke maand te wisselen van werkplek, omgeving, cliënten en collegas (detachering) en heb ik gewoon werk waarbij er eindelijk ruimte is dat ik naar mijn psycholoog en fysiotherapie kan gaan omdat ik zelfs in de avond uren kan en mag werken.
Hoop echt in augustus te horen te krijgen van het management dat ze me idd willen overnemen.
Nee zo’n combikoelkast (noem je dat zo?) met een vriezer met 3 lades onder de koelkast. Duurde een uur voordat ik alles loskreeg. Sindsdien check ik altijd of de deuren goed zijn gesloten voordat ik het huid voor langere tijd verlaat!
Ik krijg nu voor het eerst in mijn leven een uitnodiging voor burendag (ben verhuisd) en bah wat klinkt dat vreselijk. Diverse springkussens op de parkeerplaats achter (ik heb geen kids) en dan daartussen wat eten met elkaar voor €20
Ja sowieso!
en toch noem je het kids
Wij hebben ook sinds 3 jaar een burendag. Ik ben alles behalve sociaal maar wij schuiven gewoon met het eten aan het is echt altijd super leuk geweest. Skippen alle gare spelletjes. Scheelt dat we leuke buren hebben.
Ik heb vandaag mijn collega een nieuw pak Bastogne koeken laten halen voor de rattenvallen, omdat ik het vorige pak zelf opgegeten heb
Niks zo kut als de kleding passen die je mee wil op vakantie en er dan nog eens fijntjes aan worden herinnerd hoeveel je bent aangekomen in 1 jaar
Ik ging net onkruid trekken en het is van dat onkruid wat enorm gewoekerd heeft, onder de grond was het één grote klomp wortels. En nu ben ik over mijn grenzen heen gegaan, veel te lang en in een slechte houding, en nu ben ik echt ka-pot omg sos
Oh lol ik dacht dat je sarcastisch was. Maar ik dacht altijd dat je met burendag 's avonds kon aanschuiven voor een drankje of zo. Niet dat je voor 1 aug moet doorgeven dat je mee-eet en met springkussens enz.
Love kletsen met wandelaars die heel enthousiast over hun dagen vertellen
Ik kreeg net voor het eerst in mn leven korting bij het tanken? Wist niet dat dat een ding was? Ik ben in Spanje en het was zo’n pomp waar ze voor je tanken, maar ik rijd een vrij oude Amerikaanse auto met de tankdop op een gekke plek (achter de kentekenplaat) dus ik laat altijd even zien waar ie zit. Het was een vet vriendelijke man die de auto leuk vond dus in mn steenkolenspaans even met m staan kletsen. Toen ik ging afrekenen zag ik dat hij wat tegen de man achter de kassa zei maar ik dacht gewoon het pompnummer ofzo, maar toen hoefde ik maar 30 euro af te rekenen ipv 38? Stond ook echt als korting op de bon. Vet lief maar ook ??? Nog nooit meegemaakt in de 9 jaar dat ik autorijd
Ik ben voor de tweede keer in m’n leven One Tree Hill aan het kijken en het is zo’n heerlijke trip down memorylane. Ook qua muziek, Jack’s mannequin, the National, Jimmy eat world, the Fray… love it.
M’n raam staat open en ik hoor regen, maar ik zie het niet
Ja
Ohhh dat zal het zijn dan ja! Verder nog niet meegemaakt hier maar zal misschien wisselen hoe of wat