Wat je even kwijt wil #61

Je had mij kunnen berichten meid. Tip voor volgend jaar

Misschien ga ik wel de vierdaagse lopen volgend jaar maar dan mag je me aan komen moedigen

3 likes

Aah jaa doe ik zeker volgend jaar!!

3 likes

Ja ik las dat laatst op spanjevandaag.nl! Die korting krijg je op het moment van betalen.

2 likes

Vandaag een nieuwe telefoon besteld die morgen binnenkort. Echt kinderachtig maar ik vind het echt spannend haha

5 likes

haha ik heb sinds deze week een nieuwe telefoon na 6 jaar en ik herken dit helemaal. Ik ben nu wel echt super blij, snap niet hoe ik die andere telefoon nog kon gebruiken.

1 like

Haar gewassen, benen geschoren en een schoon bed, heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Heb veel gedronken maar dr 0.0 voor betaald. Love me levuh

16 likes

Ook niet in natura?

1 like

Nee himmal niks!

5 likes

Oh toch met iemand van 21 gezoent…

27 likes

Ik herken het zo, ik maak het nu ook voor het eerst mee. Knuffel voor jou!

2 likes

Im so proud

1 like

Haha ik ook, mijne komt ook vandaag aan! werd vanmorgen wakker en dacht meteen ‘yes vandaag komt mijn nieuwe telefoon!!’. Mijn huidige is ook al 5,5 jaar oud ofzo en zo langzaam en moet telkens alle foto’s en apps eraf gooien vanwege ruimtegebrek.

2 likes

Yes, cool! Ik val dan nog reuze mee (3,5 jaar) m. Van welke naar welke telefoon ga je?

3 likes

Yess! Veel plezier met je nieuwe telefoon! Welke heb je besteld?

4 likes

Samsung galaxy a52s 5g, in het lichtpaars! en jij?

4 likes

Iphone SE (2016) naar samsung S22!

6 likes

Er was hier gisteren in de buurt een zware brand in een loods, duurde uren eer de brandweer het vuur onder controle had. Was er iemand op facebook aan het klagen dat ze wel eens mochten stoppen met die sirenes want dat stoorde. Echt serieus, mensen zijn schaamteloze monsters… Als dat je ergste zorg of ergernis is op dat moment, prijs je dan maar gelukkig zeg!

5 likes

@Zeester en @CloserToFine ik ben voor de iPhone 13 pro max gegaan (had een iPhone 8plus).

4 likes

Even serieus hè; mensen zijn zo irritant! Had je nog veel last van de rook? Ik had dat laatst ook (die havenbrand in Amsterdam) en je rook het bij mij binnen, terwijl ik echt niet dichtbij woon!

1 like