Wat je even kwijt wil #61

Ik zit in een stoptrein en er zit een man echt heel erg luid aan de telefoon ruzie aan het maken, echt al een kwartier lang. De hele coupe (en het is best druk) zit praktisch zijn lach in te houden, of kijkt heel ongemakkelijk om zich heen. Ik geniet hahaha

9 likes

Ohh waar gaat de ruzie over?

Ja ik denk met een (ex-)partner, want hij had het over spullen komen halen en verder was het vooral veel verwijten en gevloek. Echt heel erg prive allemaal haha

2 likes

Moet zo gaan sporten van mezelf maar ik wil echt nietttt. Stond vanmorgen al om half 8 bij de laidl en ben daarna nog naar de bakker en de slager geweest. Genoeg productiviteit voor een weekend eigenlijk.

5 likes

Omg waarom ben ik zo lui wat haren kammen betreft. Het liefst doe ik na de douche gewoon even drie slagen met m’n borstel, knot in en naar bed. En dan na 3 dagen heb ik minimaal 3 dreadlocks in m’n haar die ik er dan uiteindelijk weer uit moet knippen. Vervolgens zweeeeeer ik mijzelf echt meer conditioner te gebruiken en góed te borstelen, dit houd ik welgeteld 1 avond vol om weer bij het begin te beginnen.
Enige oplossing is een korte coupe maar dat heb ik ook al 6 keer gedaan om dan uiteindelijk weer naar lang haar te verlangen.

Echt. :sweat:

4 likes

Ik lig helemaal dubbel om deze video

Ook echt dat die mannen dus blijkbaar aantrekken wat hun vrouw voor hun heeft gekocht voor deze gelegenheid :face_holding_back_tears:

37 likes

Deze is echt fantastisch hahaha

3 likes

:joy: Het is ook nog eens een beetje een gevangenisstreep. Super grappig dit, haha.

6 likes

Pfff ik ging gisteren eten bij mijn favoriete restaurant in Valencia, speciaal mijn vakantie voor aangepast zodat we daar naartoe konden, maar het eten/drinken viel echt helemaal verkeerd. In het hotel alles er weer uitgegooid, echt zo stom! Voel me nu gelukkig weer goed op een beetje onrustige buik na.

4 likes

Ik zou dit dus noooooit voor elkaar krijgen bij m’n vriend, zou dit zo grappig vinden.

2 likes

De kapper heeft mijn pony echt veelste kort geknipt volgens mij dacht ze dat mijn wenkbrauwen een stuk hoger zaten haha. Nouja nu pas over 2 weken weer leuk haar dan.

Edit: mijn mama vindt mijn haar wel leuk dus waarschijnlijk zit ik weer te overdrijven haha

2 likes

Ik moet om 15:00u beginnen met werken tot weet ik veel, this mega druk en ik heb zó geen zinnnn

3 likes

Kun je laten weten hoe die bevalt? Ik zit er ook naar te kijken.

1 like

Ik zit aan aan een zwembad en ik ben weer helemaal verliefd op de badmeester. Zo sexy hoe streng hij die kinderen aanspreekt. Ik ga denk ik straks ook iets doen wat niet mag.

43 likes

In het zwembad piesen of poepen misschien.

6 likes

Of rennen langs het zwembad. Is wat hygiënischer.

En anders proberen te verdrinken in het pierebadje

3 likes

Ik denk dat er oprecht maar weinig dingen zijn die mijn eetlust kunnen verpesten. Ik zat buiten te eten en er ging een kind voor mijn neus over zijn nek.

Ik:

17 likes

Je kan zo de zorg in :joy:

9 likes

Misschien omdat je dit deed. :joy:

6 likes

Hahhaha zou me niets verbazen :joy:
Naja een iets kortere pony ziet er ook wel weer wat speelser uit.