Ik heb vakantie
Ik dacht dat het ongemakkelijk zou zijn om alleen naar de film te gaan maar nu ik er zit snap ik niet waarom ik erover twijfelde
Ik heb hem inmiddels binnen en tot nu toe bevalt ie goed maar is wel echt groot vergeleken met mijn vorige. Maar kon eigenlijk geen andere telefoon vinden die echt significant kleiner was en voor redelijke prijs. Is er verder nog iets specifieks dat je wil weten? Je kan me ook over een paar weken nog een berichtje sturen als je het dan nog eens wil weten
Haha lol, in 3 minuten door de security op Schiphol heen⦠kunnen we nog ruim 3 uur wachten bij de gate
Nee niet echt. Ik zoek zelf een nieuwe telefoon en las dat deze momenteel de beste budget telefoon is.
Mijn nieuwe kapsel - en daardoor ook weer een compleet nieuwe persoonlijkheid - moeten gevoerd worden met maccie.
Edit: ik bedoelde gevierd, maar gevoerd past ook prima
Ah ik heb maar 2/3 uurtjes geslapen vannacht en ben heeeel langzaam en in zombiemodus maar het is ook wel lekker ergens. Mān hoofd staat gewoon uit.
Alleen ik kan niet beslissen wat ik ga eten vanavond, misschien ook maar maccie.
Heb echt zin in iets van parmaham of prosciutto ofzo maar dat is hier (VS) echt onbetaalbaar ik mis de 3 voor 5 euro tapas van de jumbo
Robotstofzuiger!
Ik ga vannacht op vakantie dus het zou verstandig zijn om even te proberen wat slaap te pakken maar ik ben natuurlijk weer veel te excited
Mensen uit mān straat hebben net een nieuwe puppy en die jongen/man gaat daar zo schattig mee om. Ik zit telkens vertederd uit mijn raam te kijken. Dat pupje wil nog niet echt meelopen en dan gaat hij hem heel rustig over zijn koppie aaien en geduldig wachten tot hij weer meeloopt en ik hoor hem ook steeds tegen hem praten en geluidjes maken. Ze zijn nu al een kwartier bezig om de straat uit te lopen haha maar het is echt te lief
@Afstandsbediening20 ik heb de a52 inmiddels een paar maanden, ik kocht hem om dezelfde reden als @Zeester. Ik moest wel wennen aan het formaat, ik vind het nog steeds vervelend dat hij niet/moeilijk in mān broekzak past. Maar verder bevalt hij goed!
Een dagje weg of uit eten
Pff sinds gisteren heb ik ineens enorm last van tinnitus. Ik gok door vermoeiheid en stress van longcovid, maar wtf wat is dit kut?! Alles klinkt al zeker 35 uur wattig met een continue piep in mān rechteroor. Beter is dit snel weer over
Ik krijg in mān aanbevolen op youtube altijd Americaās got talent throw backs. En ik heb het al vaak gehad dat mensen dan een verhaal hebben die echt sad is en ik enorm hard zit te tranen. Ik ben echt een jankbal
Klinkt lekkerrr
Ik ging met mijn vriendinnen op mijn werk eten en het was zo gezellig! De tijd ging ook zo snel.
Ik lig klaaaar wakker. Wat een gezeik.