Ongevraagde tip, maar heb zelf best vaak en lang last ervan gehad en als je er niet van kan slapen kan het helpen om een app als white noise te downloaden zodat je ergens anders op kan focussen en beter in slaap valt. Maar heel vervelend in ieder geval! Hoop voor je dat het snel over gaat.
Ik zit met een vriendin in de trein terug naar huis na uitgaan. Ze lag net te slapen en werd even wakker bij de stop, mompelde âwtf is this, I never even heard of Woerdenâ en sliep weer verder
Ondertussen in het oosten van het land:
Biuj de gemeente waar ik heb gewerkt kreeg de organisatie na een verbouwing van het kantoor een cadeau van de gemeenteraad⊠Een frituurpan zodat ze na de raadsvergaderingen een borrel met bitterballen konden krijgen. Het speelt blijkbaar bij gemeenteraden
Uiteindelijk ging iedereen voor de bijl en stemde de raad unaniem voor de vetmotie. Waarmee de verwachting gewettigd is dat de raad de komende jaren niet alleen uit bestuurlijke, maar ook uit fysieke zwaargewichten zal komen te bestaan.
Deze journalist vond zichzelf waarschijnlijk erg grappig .
Ik lig topless te zonnen op het meest rustige stukje strand en alsnog zijn er dan mensen die dan hard op opmerken dat ik dat doe. Gefeliciteerd meid je ogen werken nog.
Altijd een goed idee
Ja, daar werd in het artikel inderdaad ook naar verwezen. Ik kende die motie nog niet maar ben het er wel mee eens
Ik zal zeggen maak een polletje hierover
Of alle drie
friet speciaal als side dish bij de pizza en pannekoek met ijs als dessert
Ik had een suuuper leuk optreden vannacht! er waren zulke lieve enthousiaste onbekende mensen in het publiek waar ik nog mee ga afspreken omdat het zo gezellig was. En ik heb sinds jaren gedanst in een club, het licht zien worden een eierbal gegeten en spontaan gelogeerd bij een leuke man gehe ipv in mijn eentje op een saaie hotelkamer
Als mân schouder weer op kan houden met de kom te gaan, graag. Ook heel fijn in de wachtrij voor de boot of bovenop een berg bent.
ken je dat gevoel dat je moe/lamlendig/verveeld voelt en je denkt, ja als ik nu een peuter was zou ik echt een tantrum krijgen. I hate it
Even op de vloer liggen en flink gillen. Misschien helpt het?
Dit werkt alleen goed als je het op een openbare plek doet zoals de supermarkt. Voor extra voldoening. Bron: mijn destijds 6-jarige broertje.
Volgens mij kan ik me soms best als een kleuter gedragen op lamlendige rotmomenten. Mân vriend heeft een tijdje geleden een bokszak voor me gekocht, daarop rammen helpt ook wel
Ja maar ik heb die tantrum dan ook gewoon als volwassene
Ik heb het hele weekend gewerkt en voel me echt bleh, ik wil opstap en gezelligheid, vrienden om me heen en gewoon vanalles beleven.
Nu weer een fucking week wachten dat het weekend is.