Wat je even kwijt wil #61

Ik verklaar de zomer voor geopend. Mijn jaarlijkse teennagellak heeft plaats gevonden.

28 likes

@Tamara of zoals mijn vriend zegt: ā€œHoe vaak knalt een leuk hertje zelf tegen jouw bumper aan?ā€

4 likes

Rumor has it dat die man helemaal geen USA verblijfsvergunning had, en dat hij daarom tegenhield dat Elvis buiten Amerika zou optreden want dan kon hij niet mee
En dat hij daarom dus nooit ergens anders heeft opgetreden

3 likes

Hahaha nee, zonder verdwalen. Ik had zo’n boekje met plattegrond in m’n hand, dus die route heb ik netjes gevolgd :joy::joy:

2 likes

Het accent van Tom Hanks was zo slecht. Leek eerder een gekke vorm van Duits

3 likes

:sweat_smile: Poging 2, heb perongeluk m’n post verwijderd.

Heb vandaag een aantal onderdelen van m’n motor afgehaald omdat deze zwart gepoedercoat gaan worden. Samen met m’n ma de motor op de middenbok, iets wat m’n vader niet lukt daarom heeft hij er een onnodige tool voor aangeschaft die in de schuur dan weer in de weg kan staan, hij kan beter z’n twee sterke vrouwen inschakelen. Lamp los gehaald knipperlichten losgehaald, voet steunen eraf voor en achter, bijrijder steun eraf gehaald. Met eindstand lekker onder de olie en remvloeistof maar het is los.

Alleen nog hulp nodig bij 2 schroeven die ik echt niet loskreeg ook mede doordat m’n nieuwe nagels er nog maar 4 dagen opzitten en ik het zonde vind om ze meteen te breken. (anders had t me niet geboeid)

Ik voel me een sterke vrouw nu en m’n opa als ervaren auto sleutelaar zou trots op me zijn geweest :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Vroeger hield ik echt totaal niet van gabber muziek. Ik was echt 1000% een boyband en hiphop meisje.

De laatste 15-20 jaar ben ik sowieso hardstyle gaan waarderen en nu zit ik na wat behoorlijk wijntjes in de trein…. Komt dune met hardcore vibes in mij oortjes voorbij en ik wil echt hakkend de trein door gaan :joy: kleine sidenote dat ik niet kan hakken maar tering wat ga ik goed op dit liedje :joy::sweat_smile:

9 likes

Houd het in de gaten! Ik ben zo voor een vulling bij een kies die des tijds ook een wortelkanaal behandeling heeft ondergaan 5x opnieuw terug gekomen omdat die vulling er iedere x naar 4 maanden weer uit viel, ik dacht steeds dat het aan mezelf lag. Sinds ik te horen kreeg dat meerdere mensen problemen hadden met die tandarts en haar behandelingen ben ik op zoek ben gegaan naar een andere tandarts. Nu inmiddels 6 jaar dezelfde vulling die er nooit meer is uitgevallen.

1 like

Ik ben gister op een festival geweest en mijn benen doen zooooveel pijn van het dansen. 🄹

5 likes

Fml ik zat met een (:hot_face:) collega te borrelen, zegt hij aan het einde van de avond dat hij een vriendin heeft :grinning: Ik haalde al helemaal dingen in m’n hoofd

11 likes

Maar dat is Nederlands toch ook :confused:
Dat of dronken simlish

2 likes

Living on the hairy edge.

Schijnbaar blokkeren de boeren niet een magazijn van Picnic want ik heb mijn boodschappen al binnen.

4 likes

Zo’n ontiegelijke zin in deze week, morgen naar Rammstein, en woensdag vertrekken naar Oostenrijk voor formule 1 :partying_face:

30 likes

He fuck, hier kan Picnic niet komen :tired_face:

1 like

Straks dokter maar weer eens mijn hand laten bekijken, dat het helemaal een perfecte ronde plek is ineens lijkt me geen eczeem. :smiling_face_with_tear: Volgens mij heb ik ook nog nooit zo vaak gehuild om iets medisch ofzo. Het maakt me ook zo onzeker, durf amper nog naar de supermarkt.

Terwijl ik normaal andere mensen hier ook helemaal niet vies ofzo om zou vinden als ik het zou zien maar ja zit toch beetje tussen mijn oren.

1 like

Maar het ziet er wel uit als eczeem of? En je zegt het zelf al maar ik denk dat mensen het niet eens opvalt of er ook maar iets van denken!

Ik kan het niet meer terugvinden maar het was dit topic waar het ter sprake kwam, toch?

Over dat er mensen zijn geweest die foto’s hebben gepakt uit het wat heb je aan vandaag-topic en die als profielfoto gebruiken om nare comments achter te laten op Instagram. Er werd toen een paar keer gevraagd of degenen waarvan de foto’s zijn gebruikt op de hoogte zijn gesteld maar daar werd geen antwoord op gegeven. Of heb ik daar overheen gelezen?

Ik ben dus benieuwd: zijn degenen om wie het ging op de hoogte gebracht? @Lula

12 likes

Ik verbaas mij zo over de korte lontjes van veel mensen in mijn nabije omgeving. Het lijkt wel alsof iedereen toe is aan vakantie. Niet alleen collega’s, maar ook buren, vrienden, mijn vriend en wie dan ook nog maar meer.

En dat kan natuurlijk, maar reageer het niet op mij af. Ik kan er niets aan doen dat boeren de wegen blokkeren/ je een voorwerp niet kunt terugvinden/ de gemeente de containers niet goed leegt/ je baas een lul is of dat jij gewoon een product bent van curlingouders en nu eens op de werkvloer merkt dat fouten maken consequenties heeft en dat je die gewoon moet erkennen en dragen.

Mijn remedie is om iedereen maar te overstelpen met vriendelijk en kalmte, meestal bindt iedereen dan wel weer in.

4 likes

Naja het lijkt niet op wat ik op Google zie en daar staat dat het op je handpalmen, zijkanten vingers of je voeten gaat zitten en niet op de rug van je hand. Zie ook nergens op Google bij blaasjeseczeem iemand die het in een perfect rondje heeft of naja rondje… het is best groot.

Maar ook een rondje kan prima eczeem zijn. Laat je niet te veel leiden door plaatjes op internet. Iedere huid is anders.

Als het een rondje is, dan zou het ook weleens ringworm kunnen zijn. En, dat is geen schurft of iets met kriebelige diertjes, maar is gewoon een schimmel. Dat is heel goed te behandelen met een zalfje en je bent geen vies persoon.

Ga inderdaad gewoon naar de dokter straks en laat hem/haar/hen ernaar kijken en vaststellen wat het is. Des te sneller ben jij er weer vanaf!

1 like