Ik weet niet hoe, maar ik geef het patriarchaat de schuld
Hahaha ik doe dit ook en het is lang niet altijd een keuze. Als ik zacht nies doet dat oprecht pijn. Ik probeer het in het openbaar niet te doen maar dan dus wel met pijn als gevolg.
Haha ik open net tiktok. Eerste filmpje juf dagmar. Maar begrijp ik nou goed dat zij een dansschool opent? Welllā¦
Ik krijg hier streetdance vibes bij
Streetdance voelt zich beledigd
Ja die is nav haar dansfilmpjes dus die dansstudio begonnen. Terwijl het echt āFloor (11) zit op streetdanceā vibes heeft die bewegingen zo overdreven
Dit is mijn hele jeugd. Mijn vader doet dat altijd, soort ontlading van spanning ofzo is het voor hem. Heel irritante gewoonte.
Wtf is dit iets wat mensen volgen? En waarom zijn die kinderen hun gezichten niet geblurred?
āMag ik korting?ā
Nee sorry meneer, wij werken niet met kortingen.
āGeef dan maar iets cadeau want het is buiten mijn budgetā
daās toch gvd niet mijn probleem vriend.
Ik ben echt een kwakzalver heb net salie thee gemaakt. En ga zo een minu griekse salade in elkaar flanzen met extra ui en wat knoflook er doorheen want dat schijnt ook ontsteking remmend te zijn.
Alleen nog honingthee en een gembershotje. Als je dan niet beter bent, weet ik het ook niet
Ja echt typisch een mannen ding. Als onze buurman in zān eigen huis niest horen wij dat tot bij ons, vind dat zo goor. Maar deze man is dan ook luid in alles wat hij doet
Ik ben met heel veel dingen super geduldig (kan prima rustig kabels uit de knoop halen etc whatever). Maar als ik heb besloten dat ik iets wil dan wil ik het zo snel mogelijk. Liefst NU.
En nu is er iets wat ik super graag wil maar is niet alleen aan mij en heb echt zin om als klein kind met mān voet te stampen dat het niet snel genoeg gaat.
Oohjaa kaneel ook een goeie! @Schaakmat gember heb ik nog nou daar vreet ik zo ook een stuk van op.
Misschien zo ook kinder programmas op zetten. Dat werkt ook helend
En een bedje op de bank ofcourse!
mansneezing
Na 7 jaar niet bij de tandarts te zijn geweest na een traumatische ervaring (echt zoān situatie waarbij alles wat mis kon gaan, misging) net met een tandarts in de buurt contact opgenomen en me aangemeld.
Ik lijk wel een klein kind maar dit voelt echt als een overwinningš
Ik ben toevallig zaterdag geweest met precies dezelfde situatie en het viel me echt reuze mee! Had van tevoren aangegeven wat mān eerdere ervaring was en ze waren heel aardig en uiteindelijk had ik geen gaatjes en hoefde alleen maar tandsteen worden verwijderd. Hopelijk wordt het voor jou ook weer een positieve ervaring!
Dan WIL je gewoon niet beter worden
Ze heet lvnslssn op tiktok.