Wat je even kwijt wil #61

Morgen komt mijn airfryer en ik ben echt intens gelukkig daarmee. Ik wil p.atat (edit; ik weiger friet te zeggen!)Met veel mayonaaaais. Of hoort dit in het opbiechttopic…

18 likes

In welke wereld is p.atat met mayonaise willen een biecht. Gewoon lekker opeten van genieten

32 likes

Zit ik lekker te tiktokken komt opeens de ex-scharrel van mijn vriend voorbij. Blijf lekker uit mijn algoritme.

5 likes

Mijn moeder gaf me net zo kut gevoel door het raar te vinden dat ik twee weken vakantie neem en alleen een lang weekend wegga. Vakanties vind ik als langdurige single sinds een paar jaar al een dingetje :frowning:

19 likes

Is het een bekende tiktokker? Of gewoon toevallig? Sorry ik ben maar een klein beetje nieuwsgierig :sweat_smile:

2 likes

Je moeder moet haar eigen onzekerheden niet op jou projecteren. Een vakantie alleen voelt namelijk echt als een cadeautje aan jezelf.

13 likes

Toch niet juf Dagmar hè

9 likes

Oh ik ga trouwens dat weekend wel met vrienden weg, maar het ‘probleem’ van mijn moeder is meer dat ik alleen dat gepland heb staan, maar ben al blij dat ik dat heb kunnen plannen. Ga de rest van mijn vakantie denk ik wel kleine solo trips door nederland doen, maar dat zou ze ook wel raar vinden.

3 likes

Dan zou ik als ik haar was haar relatie in twijfel trekken

1 like

Nee hoor, daarom was het ook zo bizar haha.

3 likes

Nu ben ik wel heel benieuwd wie je bedoelt. Gek genoeg heb ik er wel een gezicht bij maar ik heb haar niet vaak genoeg gezien om er een naam aan te koppelen, dus nu kan ik zelf niet checken of mijn vermoeden klopt. Care to share?

Ik ER (de serie van vroeger) en ik vind het bijzonder hoeveel thema’s daar al behandeld werden die nu (nog) spelen.
Ze hebben het nu over vegan brownies. Dit seizoen speelde in 2001.

7 likes

Ja in seizoen 3 (dus uit 1996) zit ook een aflevering die gaat over white privilege en racisme. Echt één van de beste series ooit, Grey’s Anatomy steekt er vrij slapjes bij af vind ik.

14 likes

Nee he ik heb een keel ontsteking zo irri.

Echt vercrackt moe

6 likes

Het ging me meer om de airfryer. Dat ik daar zo gelukkig van word.

Oeh, waar kijk je dat?

1 like

Bij mijn sportschool speelde ze keihard Hole in the head van de Sugababes. Degene die de muziek vanochtend bepaalde, heeft goede smaak.

Ik heb ook een keertje dat ze Edith Piaf daar speelde. Dat was minder geslaagd

5 likes

Hbo Max

Er is iemand hier in de buurt ongelofelijk aan het rochelen. En die vent (tenminste zo klinkt het) doet dat iedere ochtend. En het klinkt echt alsof die een keer langs de huisarts moet.