Wat fijn! Pff ik hoop het voor mezelf ook. Ben alleen wel bang dat ik wat gaatjes heb en begin ook wat problemen met m’n tandvlees te krijgen, maar alsnog beter nu te gaan dan over een paar jaar als het allemaal nog erger is.
Is het weigeren om klinkers te gebruiken levensles nummer 1?
Heb een aantal dagen geleden gehoord dat één van mijn ouders ernstig ziek is, blijf er maar over malen in mijn hoofd. Continu gedachten over wat ik kan doen, hoe het zal verlopen de komende weken/maanden/jaren. We hebben nog geen idee qua behandelmogelijkheden of prognoses, maar in mijn hoofd is er haast met alles.
Ik wil er graag voor mijn ouders en siblings zijn maar woon niet echt om de hoek en heb zelf een gezin.
Kan gewoon niet geloven dat een ziekte nu voor een groot deel het leven van mijn ouders en ons gezin zal gaan uitmaken.
Dan had ik de goede voor me!
Meh er brak vanmorgen een stukje van mijn voortand af (is toen ik klein was een keer gerepareerd na een glijbaan ongeluk) en nu moet ik dus woensdag naar de tandarts om dat te laten fixen. Schijt nu al 7 kleuren want mijn verstandkiezen moeten er eigenlijk ook al eeuwen uit en daar gaan ze nu vast ook weer over beginnen
Ik moet ook echt naar de tandarts en heb bedacht dat ik andere opmerkingen die er even niet toe doen voor wil zijn door het te benoemen. Dus in jouw geval: “ik weet dat je adviseerde dat mijn verstandskiezen eruit moeten, dat heb ik nog niet gedaan. Maar ik kom vandaag voor het stukje dat van mijn tand af is”. Misschien is dat iets dat helpt, of iig in de tijd tot woensdag helpt om er iets relaxter naar te kijken?
Dan ga ik nu even een tandartsafspraak in plannen.
Ouzo zou ook helpen toch
Brand alles zo lekker schoon
Ouzo met cola heeft wel een drop smaak en drop is goed voor de keel.
Oh dat is slim! Ga ik doen. Al moet ik er natuurlijk ooit toch aan geloven… maargoed
Jij ook succes bij de tandarts alvast!
Okeeeee dus je kikkererwten afdrogen voordat je ze in de air fryer doet om te roosteren is de truc.
Drogen, klein beetje zonnebloemolie, beetje knoflookpoeder, zout en paprikapoeder
Na werk retail therapy, net voor sluitingstijd 2 nieuwe outfits en sushi gehaald
Waarom gaan al mijn bh’s allemaal tegelijk kapot. Kan het echt ff niet aan om 5 nieuwe te kopen hoor, heb geen kraan waar goud uit komt.
Mijn karmapunten lijken voor dit jaar al op te zijn.
Ik vind ze zonder olie nog beter/knapperiger
Ik zat de lidl folder te bekijken kom ik ineens dit tegen bij de Hollandse dingen
Wie heeft dit bedacht haha
Mijn hond is echt BIZAR. We merkte de laatste tijd dat hij echt een beetje geobsedeerd was door de spenen van onze baby. En nu gingen we net slapen, gaat hij een speentje uit een mandje op de leuning van de bank halen om mee naar boven te nemen. En nu lag hij in bed met een speen in zn mond?? Als een baby
De theorie van mijn vriend is dat hij jaloers is en zo denkt meer aandacht te krijgen
Is nu niets meer heilig
Voor wat het waard is. Ik was ook als de dood om mijn kiezen te trekken en vind het duizendmaal minder erg dan boren. Ook geen last van gehad erna.
Terwijl heel internet vol staat met horrorverhalen.