Wat je even kwijt wil #61

Ik vind het altijd zo random als bezorgdiensten een plattegrond in hun track & trace laten zien waar je dan op kunt zien waar je huis staat, maar verder niks. Niet waar de chauffeur rijdt ofzo. Bedankt dat je laat zien waar m’n huis is? Hahaha

13 likes

Dus ik was al minstens 1.5 week echt kapot na 5 minuten fietsen en ik was echt aan het overwegen om langs de dokter te gaan maar ik dacht ga eerst wel even langs de fietsenmaker. Bleek dat er gewoon lucht in beide banden moest. :smiling_face_with_tear: :woman_facepalming: Nu fiets ik weer heerlijk.

Heb dat echt elke keer (naja nu 2x) als mijn vriend erop heeft gefietst. :unamused:

14 likes

Ik cremeer alleen :grin::fire: haha

5 likes

Beter, vernietig je gelijk het bewijs dat je haar hebt omgebracht :joy:

11 likes

Ik weet niet meer zeker of ik m’n 2e ADHD-pil heb genomen, dus of ik heb nu veel te veel op of er is aan de hand.

17 likes

Aw ja dat is wel vervelend om dan nog zo lang te wachten terwijl je in spanning zit. Ik hoop dat je genoeg afleiding hebt om de komende tijd door te komen. Knuffel!

Dankjewel :kissing_heart:

2 likes

Oh nee wat kut dat je vakantie in het water is gevallen!! Wat is je tweede deel van je vakantie? Kun je daar toch nog naar uitkijken!
Ik heb het ook, voel me helaas wel ziek maar verveel me alsnog kapot. Ga straks wel samen met een bumble match die ook positief is een film kijken, elk in ons eigen huis. Soort van date haha.

Kreeg ook best wel rare reacties uit m’n omgeving. Verbaasd dat ik nog getest had, en ook een recent contact die zei “oh daar houd ik me al lang niet meer mee bezig” :+1:

2 likes

Hey hallo ik heb een tip voor de chocolade fans onder ons.

Bij de Kruidvat is er een “geheime” actie (want staat niet op het schap) voor die Lotus speculoos chocolade en M&M chocoladerepen, wellicht nog meer maar van deze weet ik het. 1+1 gratis.

Dit is een landelijke actie!

Ik heb nu 4 van die M&M repen voor 4 euro en normaal is 1 reep in de supermarkt al €2.90. Ik overweeg morgen nog een voorraadje te halen want toch vet lang houdbaar.

:heart: :drooling_face:

9 likes

Oh wat leuk!! Hopelijk heb je niet te veel last van de hoge temperaturen op dit moment, en de verschuivingen enzo. Zit wel een beetje in die wereld en hoor veel van dat soort verhalen. Wel van klimmers, maar toch goed in de gaten houden best!
Hopelijk valt het mee, zeker als je je nu ook niet zo ziek voelt.

Ja daar hadden we het ook over, maar misschien kun je elkaar wel herbesmetten? We zouden eigenlijk samen wandelen buiten, maar voelen we ons allebei nog niet helemaal toe in staat. Ik zie er graag ook wel iets frisser uit op een op een eerste date

1 like

Herkenbaar van die reacties. Hier vandaag ook positief en mensen zijn echt verbaasd dat ik heb getest en binnen blijf🤡

2 likes

Ik heb ook corona!!!
Net nu ik as vrijdag moet verhuizen omg
Ben nu in etappes dingen aan t doen in m’n huis maar ben steeds gebroken :hot_face::hot_face::hot_face:

1 like

Ik hou echt van die speculoospasta maar ik heb de afgelopen maanden weinig teleurstellenders gegeten dan deze reep.

1 like

Gelukkig is er nog meer in de aanbieding, volgens mij is het alles qua chocolade en snoep. Want de actie is 1+1 op snoep.

2 likes

O ik vind die melkchocolade reep met die speculoos pasta (dus niet de stukjes) echt heel erg lekker.

6 likes

Ooooh chill die M&M is zo lekker

6 likes

Laat Kees dus lekker zwemmen

28 likes

Ik moest wel lachen dat dit op de voorpagina stond

2 likes

enige reden waardoor ik het tot nu toe onthoud is de stripjes voor een hele dag knippen aan aantallen. dan knip ik er 2 af (2x 5 voor nu nog) en dan volgende inname weer afknippen. dan weet ik dat ik ze heb ingenomen. :sweat_smile:

Of er liggen ergens 2 pillen en ik heb een rebound…

Ik heb vannacht gedroomd dat ik ben bevallen van een baby, en dat de baby er echt zo uit ploepte zonder enige pijn, en dat m’n ex (waar 't al langer dan 2 jaar mee uit is en die ik sindsdien ook niet meer heb gezien) de vader is. En iedereen deed er heel koeltjes over dat ik uit 't niets beviel. Zo vaag. Ik was alleen wel helemaal in paniek want de placenta kwam er niet uit en niemand kon antwoord geven op de vraag hoe lang dat duurt na een bevalling en toen ging ik Googlen en daar stond dat 't wel 2 weken kon duren en toen was ik weer in paniek want ik had nog belangrijke afspraken die week en kon dus echt niet hebben dat tijdens een van die afspraken de placenta opeens er uit ploepte.

6 likes