Welke maat heb je? Ik heb hier nog 2 bh’s echt zo goed als nieuw liggen die weg mogen tegen verzendkosten. Geloof 75F rood van Hunkemöller.
Tijdens zwangerschap eventjes aangehad. niet in de droger geweest. Rookvrij huis ook.
Welke maat heb je? Ik heb hier nog 2 bh’s echt zo goed als nieuw liggen die weg mogen tegen verzendkosten. Geloof 75F rood van Hunkemöller.
Tijdens zwangerschap eventjes aangehad. niet in de droger geweest. Rookvrij huis ook.
Ik wou pizza halen en 't zit echt maar 3 gebouwen ofzo hier vandaan maar het regent nu heel hard heb geen paraplu of jas mee, alleen een regenponcho maar ik ben nu eerst de regen maar een beetje aan t afwachten want die regenponcho vind ik ook wel direct een hele vertoning
Update 1 uur later: ben er doorheen gerend met m’n pet op
Haha huh wat is dit voor stijl pizza
Hahaha ja bijzonder he de randen waren ook helemaal crispy. Maar smaakte verder wel goed!
Ik ben gewoon klaarwakker, helpt natuurlijk ook niet dat ik dan ga kloten op mijn telefoon merjaaa
Ik lig helemaal in een deuk en zou willen dat hier een foto van was
Ahh vind het ook een beetje zielig voor jullie hond ofzo…
Nou dit. Echt eikels die bh’s. Zit je gewoon lekker je leven te leven en dan knalt die beugel ineens vol eruit
Geweldig dit maakt echt mijn dag
M’n vriend heeft lichte twijfels over onze relatie en ik haat het. Ik ben 200 km verhuisd om bij hem te kunnen wonen en zo m’n best aan het doen hier te settelen. Alleen het idee al dat ik weer ‘terug’ zou moeten maakt me zo sad. (Ik zou hier niet willen blijven als ik niet met hem zou zijn). Maar uiteraard, los van de woonsituatie, wil ik ook echt niet niet niet uit elkaar en we hebben een hond en Zijn eigen hoofd maakt hem helemaal gek (zegt hij zelf). Voelt echt alsof ik maar moet toekijken/afwachten hoe het gaat lopen maar ik voel me er zo rot om.
Ik zit binnen en zweet me de tandjes.
Zou bijna denken dat ik in de overgang ben, maar het is gewoon 23 graden binnen
Ik was even langs bij mijn ouders, even kijken in hun nieuwe woning. En nu zit ik hier, zijn ineens allebei m’n ouders pleite en zit ik de raambekledingmeneer te entertainen???
Shownieuws heeft echt zo’n goedkope uitstraling… En ze nemen zichzelf heel serieus
Kan echt niet wachten tot ik vanmiddag naar de huisarts kan om m’n oor uit te laten spuiten. Afgelopen dagen ging het nog wel maar sinds vanochtend zit ie echt helemaal dicht, klinkt dus aan één oor alsof ik onder water zit, zo irritant.
Ik word echt helemaal GEK van hoe insta nu is, de hele tijd reclame of van die posts van accounts die ik niet volg, nu zit ik blijkbaar in het algoritme van doodzieke kinderen en vrouwen die hun man zijn verloren, echt heel naar en ik kom er gewoon niet vanaf?, misschien gewoon tijd om helemaal met insta te stoppen
Nog een paar dagen en dan heb ik vakantie. Maar kan de tijd niet even wat sneller?
Hoe heb je die foto gemist hierboven
Heb de halve nacht wakker gelegen van een of andere stomme mug uiteindelijk viel ik rond vijven in slaap en heb ik mij verslapen waardoor ik nu compleet gaar ben. Zelfs sloten koffie lijken niet te helpen. En dan moet ik straks ook nog naar kantoor voor een of ander overleg. Ik wil eigenlijk gewoon weer terug naar bed of op de bank een film kijken.
Je kunt hier nu via de website van de gemeente stemmen of er in deze + omliggende wijken betaald parkeren ingevoerd moet worden omdat er 3 kilometer verderop parkeerproblemen zijn. Ik hoop echt dat de meerderheid tegen stemt