Wat je even kwijt wil #61

Met die speculoosvulling??

Ja volgens mij had ik die, ik koop dan liever een pot crunchy speculoos om zelf uit te lepelen :sweat_smile:

1 like

ik heb ze allemaal in een potje met een kinderslot gegooid omdat ik ze nog wel eens vergat op te ruimen en op tafel liet liggen terwijl mn kind daar zat te vingerverven ofzo :upside_down_face:

kan dus niks met porties maken ofzo, echt stom. zeg ook al tijden tegen mezelf dat ik met stift een stip op mn hand zet als ik ze genomen heb ofzo maar ja, dan ligt die stift weer ergens anders haha

3 likes

Bij het begin van de strip zet ik er dan de dagen op. Ma di wo do vr za zo
Net als de pil. Zie je direct waar je bent

5 likes

Ik ben echt goed in vrije dagen en vakantie hebben. Beetje chillen, beetje sporten, lekkere dingen eten, wandelen. Ik moet maar niet meer gaan werken.

16 likes

Ik heb eindelijk weekend en ga dadelijk naar de albert heijn als bezigheidstherapie voor mn baby en ik ga alles kopen wat we willen.

En dan ga ik de hele avond eten

53 likes

Jaaa

4 likes

Huphup naar de Kruidvat haha.

Ik heb ze inmiddels!! Erg content

1 like

Nice :grin::ok_hand:t2:

2 likes

Eens met @Bunnyslippers, je moet de variant hebben waar op staat ‘Speculoos crème’, die andere is niet zo bijzonder.
Deze:

4 likes

Chill toch om wat leuks te kopen nu het eindelijk kan! Zou er lekker van genieten dat je nu meer te besteden hebt, zeker bij je eerste salaris

5 likes

Ach hoort er bij je eerste salaris ook wel bij. Zolang je huur kan betalen haha

5 likes

Ik kan geen jurkje vinden voor een bruiloft en heb nog maar een maaaaaaand. Sos :sos:

1 like

Mama zei altijd: eerste grote mensen salaris mag je helemaal uitgeven!

3 likes

Aan een huur is toch ook geld uitgegeven ?🫠

1 like

Ik denk dat je dat moet lezen als geen spaargeld oid overhouden de eerste maand. Niet uitgeven in plaats van vaste lasten betalen :stuck_out_tongue:

8 likes

Ik dacht echt dat ik vorige week een kleed had besteld maar kan nergens meer een bevestigingsmail vinden en heb met creditcard betaald maar daar zie ik ook niks??! Hoe kan dit nou weer weet het echt 90% zeker
Zou het er pas afgaan als het opgestuurd wordt? Heb net de webshop gemaild maar moet het natuurlijk nu meteen weten

2 likes

Same :sweat_smile:

Mijn avond eten was chips maar ik heb echt zitten bunkeren en nu zit ik zo vol. Beetje spijt ervan

2 likes