Wat je even kwijt wil #61

Ik wil een korte broek aan. New phone who dis echt.

1 like

Dat heb ik ook soms, dan gaat hij plots vanzelf naar beneden scrollen.

Kun je als bewoner dan niet gratis parkeren normaal gezien?

Oh joy, heb tegelijkertijd corona en de ergste ongesteldheidskrampen in tijden :+1:

2 likes

Nu is het nog gratis parkeren ja. Als het betaald parkeren wordt moet je als bewoner voor een vergunning gaan betalen

2 likes

Ik zit in exact dezelfde loop en elke avond tijdens het scrollen word ik weer geconfronteerd met die ellende. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven zonder afbreuk te doen aan het verdriet van die mij onbekende vrouwen, maarja
 ik zit gewoon liever op instagram voor m’n lol.

Kut instagram

4 likes

Aaaww dit vind ik wel heel lief van je maar ik zou dit zelf niet zo doen. Ja tuurlijk kunnen zij hun ogen er ook niet voor sluiten maar jij echt wel?? Je komt gewoon voor je lol op instagram en als je hier op zat te wachten zou je ze wel volgen.

5 likes

Urghhh ik sta de laatste tijd steeds op met zo’n zwak en lichthoofdig gevoel. Het duurt soms de hele dag voor ik me een beetje normaal voel en dan is het weer tijd om te gaan slapen

2 likes

Rot! misschien heb je ergens een tekort aan? Ik voel me soms licht in mijn hoofd en dan denk ik zelf dat het misschien ijzertekort is dus neem ik daar wat supplementen van. Maar eigenlijk kan je dat natuurlijk beter laten testen bij de huisarts

3 likes

Woow ik vergeet altijd hoeveel pijn ik heb bij een kapper. Mijn hoofdhuid is mega gevoelig en ik verga echt als ze er de hele tijd met hun handen doorheen gaan met drogen. Vind het nog erger dan een gaatje vullen bij de tandarts :joy: Altijd een vuur rood hoofd en randje van huilen :smiling_face_with_tear: Ik geef het altijd wel aan en ze doen ook wel hun best hoor. Maar mijn haar is zo fijn en snel in de klit dat het gewoon snel blijft hangen aan die rubberen handschoenen die ze dragen.

1 like

Ja dit heb ik ook heel vaak. Echt irritant

1 like

Ja ik ga het volgende keer ik nog eens langs moet meteen maar laten nakijken!

2 likes

Mijn boodschappen zijn anderhalf uur vertraagd en ik moet ook al zo lang naar de wc. Ik denk dat ik zo enorm opgelucht ben als ze er zijn.

@california @Joakim @grace @Gato

Hier ook inderdaad. Ben er afgelopen week nog helemaal van slag door geweest. Een zieke baby leek door de medicatie sprekend op mijn (overleden) zusje. Dat had ik nooit op deze manier willen zien. Ik kan me voorstellen dat sommige ouders dit medium gebruiken als een vorm van verwerking, maar waarom als publiek account en met talloze hashtags? En tienduizenden mensen die het ook volgen. Snap ik ook niet.

Ik heb nu wel een soort van oplossing gevonden, door alleen nog mijn tijdlijn te openen door op ‘volgend’ te klikken. Dan zie je alleen nog maar posts van mensen die je volgt:

4 likes

Ik heb dat ook en bij mij is het lage bloeddruk. Maar goed dat je naar de huisarts gaat!

Huh wat kut :upside_down_face: je kunt wel uitzetten dat je posts ziet van accounts die je niet volgt, als je er eentje ziet op de drie puntjes klikken, dan op niet geĂŻnteresseerd, en dan kan je aanbevolen posts 30 dagen muten. En ik geloof dat je ergens in je instellingen je advertentie-interesses kan aanpassen ook

2 likes

Ik kom er nu net door het journaal pas achter dat je ‘koor’ zegt in plaats van ‘korps’

10 likes

Ik ontdek net een knobbeltje in m’n hals đŸ«€

Het kan ook een lymfeklier ontsteking zijn of onderhuidse puist. Ga maar eerst langs de huisarts gaan en probeer er niet te veel over te piekeren.

5 likes

Bel uiteraard morgenochtend de huisarts.

:+1:

2 likes

Ik dacht echt dat het over een zang koor ging :’)

2 likes

Ik ben hier veel te lang mee bezig geweest haha, niet meteen spoilen als je het ziet

7 likes