Wat je even kwijt wil #61

Jeetje. Gelukkig was je inderdaad niet in de buurt. Het is wel een klus om al die spiegelscherven op te ruimen. Voorlopig maar niet op blote voeten of sokken daar rondlopen.

2 likes

Mocht je nog een keer teruggaan/moeten en je bent nog steeds zo tevreden, misschien een gek idee maar zeg het eens. Volgens mij krijgen artsen best veel shit/gezeur over zich heen en dan lijkt het me super als iemand zegt: “Hee, ben heel blij met jou.”

(Werk zelf in een andere sector maar zit soms in een vergelijkbare situatie en een compliment kan soms echt je dag maken.)

10 likes

Ik moet zeker nog terug (helaas), maar was inderdaad van plan om dat terug te geven aan haar :slightly_smiling_face:!

3 likes

Heerlijk om out of office in te stellen, nu drie weken vakantie :partying_face:

29 likes

Gekke tip met boterhammen kan je kleine scherven opruimen. Die plakken aan een boterham vast.

Maar wel enorm zonde zeg!

18 likes

Ik werk nu bij de ouderen en die zijn veel meer recht voor hun raap dan mijn eerdere (jongere) patienten, dus dan zeggen ze soms ‘Nou ik ben heel blij dat jij m´n dokter bent!’ of ‘Ik vind het heel fijn dat je zo de tijd neemt om naar me te luisteren’ en dat is inderdaad heel leuk om te horen, maar ook echt heel ongemakkelijk :sweat_smile: weet nooit zo goed hoe ik er op moet reageren haha

3 likes

Hahahahahahahaha ik hoor net op de radio dat South Park vanaf dit seizoen niet meer de kijkwijzer ‘voor alle leeftijden’ heeft maar vanaf 12 want er waren klagende ouders vanwege grof taalgebruik etc.

Hardop lachen.

5 likes

Ben dag 1 ongesteld en net HITT les gedaan… sinds thuiskomst 1 uur geleden al 6 volkoren pannekoeken op en een halve bus pringles. Nog steeds trek.

3 likes

Man wat is bananenchips lekker. Kan zo die hele zak op fretten. Alleen jammer dat het in verhouding zo duur is

5 likes

Nouja dat snap ik wel hoor. Ook de andere dingen die erin gebeuren zijn niet voor alle leeftijden vind ik.

3 likes

Ik dacht dat het altijd een leeftijfdscategorie had, door zulke scenes:

afbeelding

6 likes

Wat verdrietig dat de poes overleden is :pensive: Weten je schoonouders het al wel? Echt heel lief en knap van jou dat je, ondanks de angst, de poes onder het bed vandaan hebt gehaald. Hoop dat je het een beetje redt daar, samen met je vriend

4 likes

Waar moeten kinderen dan nu hun gescheld leren? :smiling_face_with_tear:

Als ik te vaak ‘fuck’ zeg krijg ik meteen ‘shut your fucking face unclefucker’ in m’n hoofd en bij ‘bitch’ ‘Kyle’s mom is a bitch, she’s the biggest bitch in the whole wide world, she’s a bitch bitch bitch bitch…’ :clown_face:

12 likes

Mijn verbazing is juist dat dit ooit voor alle leeftijden geschikt werd geacht want als íéts dat al sinds mijn puberteit niet is dan is het south park. Dus ik vraag me af of ouders onder een steen hebben geleefd dat de klachten 20+? seizoenen op zich lieten wachten :upside_down_face:

18 likes

Ik ga morgen naar een festival en ik loop sinds vanmiddag al stuiterend als een kip zonder kop door m’n huis dingen in te pakken, heb er zo belachelijk veel zin in :heart_eyes::heart_eyes:

15 likes

Ik heb deze week de ijscoupe “say cheese” bij Clevers gegeten en het was heerlijk! Prachtig opgemaakt op een heel groot bord, met een stuk lekkere cheesecake. Echt geweldig. Wel wat groot :sweat_smile:

7 likes

Deze afgelopen dagen waren echt onwerkelijk. De moeder van een van mijn beste jeugdvriendinnen is overleden, plots op 53jarige leeftijd. Na ongeveer tien maanden na het overlijden van mijn ouder, ook plots. Ze kwam nog op condoleance en is er zelf kort daarna niet meer.
Ik vind het echt onwerkelijk dat we nu allebei zo kort op elkaar een ouder verliezen. Zoiets is een unicum en dan zo kort op elkaar en zo close ook met allebei onze ouders altijd … onwerkelijk.

22 likes

Wat afschuwelijk… heel veel sterkte voor jullie allebei❤️

1 like

Ik drink vrijwel nooit maar ik had een fles wijn van wat collega’s gekregen en die heb ik dus opengetrokken vanavond. Prima wijn, dronk lekker weg en nu stond in net op van de bank en ik stond gewoon te wankelen :joy: misschien is een halve fles wegtikken terwijl je amper hebt gegeten en geslapen niet zo heel handig :joy::joy:

4 likes

Ik kilde net een mug met deze geste :pinched_fingers:t3: toen ie langs me vloog. Ik ben onnoemlijk trots op mezelf.

Ben ik nu een honorary Italiaan? @Era

28 likes