Knippen op de ouderwetse manier!
Nee, maar serieus: hopelijk ben je er snel van af.
Knippen op de ouderwetse manier!
Nee, maar serieus: hopelijk ben je er snel van af.
Echt niet hetzelfde, zo stom.
Ik hou echt van de trein maar mijn vertraging duurt nu al langer dan mijn hele rit naar Londen zou duren. Denk niet dat we vandaag nog vertrekken Gvd heb echt naar dit weekend toegeleefd.
ze mochten hier kiezen al dacht ik wel dat ze over x aantal jaren wel BK moeten worden?
ik vind burger king hamburgers super view trouwens? vooral de sauzen en broodjes zelf
We zouden vandaag na het werk van mân man vertrekken voor een weekendje weg (gewoon in NL) maar hij moest overwerken en het zit allemaal tegen en hij is nog steeds niet thuis⊠Wachten duurt echt zoveel langer als je niet weet hoe lang het gaat duren .
Jee wat balen voor je zeg. Hoe kan het ook dat hij uitgerekend vandaag zo (lang) moet overwerken? Gebeurt dat vaker? Echt niet fijn voor jou zeg.
Nou voor hem natuurlijk nog erger want ik zit nog thuis ipv aan het werk. Er was een eenmalig iets en dat moest vandaag en wij hadden toen dit weekend al gepland. Zul je altijd zien dat het uitgerekend dan zo tegen zit. Gelukkig is hij maandag wel vrij dus hebben alsnog een lang weekend! Maar het gaat nog wel even duren dus we vertrekken morgen maar
Vandaag had de pizza die onderweg was naar mijn huis een hogere prioriteit dan de soort van leuke man die me aansprak op het station.
@Soy.peor ik heb nu ook keelontsteking, we kunnen wel een clubje oprichten voor lotgenotencontact
Mn ouders zijn voor het eerst in tijden weer op vakantie en mijn moeder stuurde een filmpje van de omgeving. Duurt 10 minuten en lijkt een soort slomo waarin ze heeel langzaam langs het huisje loopt en inzoomt op alle bloemen
Ik heb echt al weken heel specifiek zin in een pita falafel van Maoz. Heb het al jaren niet meer gegeten. Volgend weekend ga ik toevallig naar Amsterdam dus ik zit nu af te tellen, nog 7 dagen!
Vreeeselijk. Ik ben dr nu bijna vanaf maar moet nog wel ff t trauma verwerken.
Beterschap.
Zo Nederlands heb ik me nog nooit gevoeld. Op een OV fiets je tweedehands trouwkleding mee terug nemen in een Albert Heijn shopper.
Ahw mijn oma heeft corona en mijn moeder moest langskomen voor de was. No worries helemaal ingepakt. En ze zat in haar rolstoel in de deuropening van haar kamertje.
âJa ik mag niet naar buiten hoor.â
Zoo cute. Ik had dat willen zien.
Soms zie ik op tiktok videoâs voorbij komen over vroeger en dan krijg ik echt zoân heimwee buikpijn gevoel. Zo stom. Zag net dus iets over kerst in de 1e jaren van 2000 en ugh. Ik wil weer 6 zijn en op school een kerstdiner houden
Ik las het in het Tindertopic ja, gelukkig heb ik iemand met een persoonlijke voorraad smeermiddelen op de bank liggen /s
Gvd er was een boerenprotest op Utrecht stationsplein, the audacity!! Ga terug naar de provincie svp
Mijn vader heeft in de tuin echt een heel fijn loungeplekje gecreëerd dus ik dacht ik ga lekker chillen met een boekje. Kan ik mij vandaag echt totaal niet ontspannen.
Ik heb ontzettend veel nerveuze energie die ik kwijt moet en ben bij mân moeder dus ben heel haar beneden verdieping aan het schoonmaken