Er zijn slechtere coping-strategieën!
Ik was net getuige van een heftig ongeluk, ik reed erachter met m’n moeder. De auto sloeg een paar keer over de kop en kwam door de vangrail tot stilstand. M’n moeder had gelukkig genoeg afstand en kon gelijk remmen. Ik ben de auto uit gesprint naar de bestuurster en gelukkig was ze redelijk ongedeerd. Ik ben zo blij dat ik m’n EHBO diploma heb en wist wat ik moest doen. Ze was wel enorm in paniek en dat heeft wel indruk gemaakt… m’n moeder en ik zijn wel een beetje van slag. Wat een middag…
Wauw wat fijn dat jij er voor haar was!
En heel heftig om het te zien en mee te maken.
Ja ik was zo verbaasd dat ze ongedeerd was, want de klap was zo mega hard! Er ging van alles door me heen toen ik naar haar toe rende, wat ik aan zou treffen. Niemand reageerde ook dus ik was de eerste die bij haar kwam. De vangrail heeft haar echt gered.
Hoera voor de veiligheid van auto’s tegenwoordig. Ik ben ook eens over de kop geslagen maar er waren geen gordels achterin.
Ik leef nog. Maar kwam er niet zo goed uit.
Een Lego set halen en die bouwen? Ik ga vandaag aan de DeLorean beginnen
Ik ga maandag op vakantie en ik haat de stress die ik van te voren heb. Heb ik mijn paspoort bij me, is mijn telefoon opgeladen, heb ik voldoende onderbroeken bij me (altijd te veel) etc.
Ben jaloers op mensen compleet ontspannen hiermee omgaan
Ik ga straks voor mezelf een frietje en een frikandel halen en ik kijk er al de hele week naar uit😩
Ik was net in slaap gevallen en nu ik wakker ben voel ik een soort druk op m’n borst. Voelt echt heel raar, normaal heb ik dit nooit
Lekker eten bestellen en wijn drinken met een leuke film, massage boeken, in bad, ergens ontbijten/lunchen ? Geniet ervan iig!
Het is zaterdag, gewoon iets lekkers eten
Oh erg he!! Wij zijn vandaag aan het inpakken voor twee weken camping. Met tent.
Echt zo niet relaxed dit.
Pollepels
Kruiden
Kussens
Onderbroeken
Slippers
Emmer
Stoel
Gastank
Etc.
Misschien helpt dit je wel helemaal niet, maar ik google deze al jaren en dan streep ik eerst (gewoon digitaal) door wat ik sowieso niet mee ga nemen, daarna vul ik ‘m in. Dan weet ik zeker dat ik niks vergeet. Misschien is zoiets handig?
Download Structuurjunkie paklijst - Structuurjunkie Onze Sint heeft er ook een (daadwerkelijk praktisch trouwens, no shade)
Kan het restje niet in de vriezer? (Wrs heb je daar zelf ook al aan gedacht)
Wow €13 voor iets dat je gewoon online kunt vinden (zelfs exact deze van haar die je zelf eventueel in word zou kunnen namaken als je dat zou willen)? Haha lekker cashen
Blijf staan waar je staat en bel hem terug.
Altijd lekker, beetje zelfkastijding na een 12-urige werkdag. Geniet er nog ff van.
Ik heb zo’n kort lontje vandaag. Voel me zo geïrriteerd en gespannen. Moest me inhouden om niet gemeen te doen aan de telefoon. Heb wel net geroepen tegen mijn kat Straks toch maar eens gaan lopen als ik de energie heb