Hij deed wel irritant hoor! Maar heb al boete betaald in catisfactions.
De eerste en laatste keer dat ik zelf probeer falafel te maken (zonder friteuse). De hele fuckzooi valt uit elkaar
Tijd om eten te bestellen
Ik weiger!!! Na al deze fucking moeite 🥹🥹
Huh ik ben in een Spaanse stad maar er is gewoon al de hele dag bijna niemand op straat?? Ik kan niks vinden over een feestdag of evenement ofzo maar de hele stad is alleen maar lege parken en lege terrassen? Het is ook niet in de buurt van het strand ofzo dat iedereen daarheen is, snap er echt de ballen van. Ik zou hier eigenlijk morgen nog een nachtje blijven slapen maar als het dan weer zo is ga ik toch maar gewoon weg denk ik
Ik ben niet uitgenodigd op een verjaardag dat groot wordt gevierd door familie. Vind het echt heel naar omdat ik ook gewoon weet dat niemand mij daar mist en het waarschijnlijk niet eens doorhebben dat ik er niet ben Ik had overigens wel mee met mijn neef kunnen gaan, maar ik ga mezelf gewoon niet random uitnodigen met zulke dingen.
Oke lol ik vroeg aan de host van m’n Airbnb of er iets aan de hand is en hij was van nah is gewoon warm en dan gaat iedereen de stad uit. Het was vandaag iets van 31 graden maar morgen wordt het 36 dus dan zal het wel helemaal uitgestorven zijn Zo maar eens even een plan b bedenken lol
Ik lees nu pas bij dus ik weet niet of je nog gereageerd heb, maar twee maanden is echt genoeg tijd als je huurt en verder nergens aan vast zit.
Ik heb dit samen met mijn partner ook gedaan maar dan aan de andere kant van de wereld en tussendoor moesten we trouwen voor een visum en ik was nog een maand alleen en we hebben alles verkocht en weggegeven haha. Dus het kán wel.
En vooral als het je geweldig lijkt, denk ik dat het het waard is.
Zojuist mijn eerste vinted-aankoop gedaan! Ik heb een jeans ‘herkocht’ die ik ooit voor 1 euro op een rommelmarkt kocht. Zo leuk. Het is een oudje van toen die collectie bij H&M nog &denim heette. Hoopvdat ie er snel is want mijn eigen versie is nu onderhand 360 graden rond gescheurd bij de knieën
Voor 8 euro?
Vriend en ik hadden een feestje vanavond maar ik ben zwaar verkouden, heb volle holtes en ik klink als een hoestende zeehond die shag rookt dus ik ga niet mee. Maar ik ben ook weer niet zo ziek dat ik er niet van kan genieten dus ik ga slechte romcom’s in bed kijken met ijs en andere snacks
Ik ben met m’n broertje op lang weekend weg en het is prima, maar hij zit echt constant op z’n mobiel en is zo duidelijk afgeleid door een scharrel dat ik 't echt jammer vind. Zeg er ook wel wat van, maar ik denk dat hij niet eens doorheeft dat hij het blijft doet.
Oh wow klinkt wel intens allemaal haha! Maar wel chill dat het lukte!
Ik heb wel nog gereageerd op de vacature! Zag alleen wel op LinkedIn dat ik zeker niet de enige ben, dus ik kijk wel hoe het loopt. Zou leuk zijn als het lukt en anders wordt het toch dat andere wat ik al had denk.
Kun je dat op LinkedIn zien?
Ja bij vacatures zie je hoeveel er gesolliciteerd hebben! Ik dacht alleen wel dat dat het aantal mensen zijn die via LinkedIn naar de sollicitatiepagina zijn gegaan en daar op ‘apply’ hebben geklikt. Dus zal niet helemaal kloppen met hoeveel mensen daadwerkelijk solliciteren denk.
(Dit is gewoon random hoor haha, is niet waar ik op heb gesolliciteerd)
Kan iemand dit tekenen?
Een fanta ipv het koekje bij mijn pizza krijgen
Haha wilde haar ook net taggen
Goedzo! Wie niet waagt, wie niet wint.
En ja het was intens, maar vooral het visumproces. Het verhuizen zelf vond ik meevallen. Ik hoop dat het je gaat lukken en anders ga je lekker in januari alsnog daarheen.