Brb
Ja meer kan ik er niet van maken.
20:55 en in afwachting van mijn avondeten wanneer worden wij eens volwassen
Precies mijn avond haha. Baby slaapt bij schoonouders. Vriend op pad. Ik zo lekker douchen en ook lekker in mān eentje chillen.
Ik ben op een festival maar voel me helemaal niet zo chill, wil gewoon lekker in mijn eigen bedje slapen. Gaan morgen terug dus even doorbijten.
Dan is het ook geen oer-Hollandse verjaardag, daar hoort slagroomtaart te zijn!
Die net uit de vriezer is gehaald dus half ijstaart half slagroomtaart (credits gaan naar mijn oma)
Oh dat vind ik echt de lekkerste taarten hahaha
Ik werd vandaag aangesproken door zoān straat verkoper toen ik de appie in wilde lopen. Of ik 10 seconden tijd had, dus ik zei ehh nee⦠Toen vroeg hij, echt niet?! Dus ik zei, nope! Vervolgens zei hij ānou maar ben je dan toevallig wel een dierenvriend?ā Waarop ik dus zei ānee, ook al niet!ā (Ben ik heel erg!! Maar ja had hier zo geen zin in).
En toen voelde ik me tijdens mijn boodschappen rondje heel schuldig naar mijn hond, alsof ik hem verraden had haha. Hij zit dan ook zo heel zielig naar buiten te gluren, wachtend totdat ik weer thuis kom van boodschappen doen.
Naja zeg. Daarnet was ik aan het hardlopen en op de laatste 200 meter moest ik door een steegje en daar stond een vrouw met twee van die Schotse terriƫrs. Dus ik loop daarlangs en ƩƩn van die honden bijt gewoon in mijn voet.
Die vrouw keihard vloeken naar die hond. Ben maar snel doorgelopen. Gelukkig niks te zien, maar er zit nu wel een gat in mijn schoen.
Jeetje wat eng zeg! Wel fijn dat je er niks aan over gehouden hebt.
Haha nou mocht je er wat aan hebben: volgens mij is de kans op allergische reacties op Fosfomycine juist echt het aller- allerkleinst, en nog nooit van een ernstige allergische reactie op Fosfomycine gehoord. Dus ik durf je wel te verzekeren dat er niks gaat gebeuren vannacht.
Ik was dramatisch aan het doen over dat ik morgen voor het eerst in een jaar tijd weer op de snelweg moet rijden (wel 5 hele minuten ) en dat ik het eng vind. Is mān vader net meegegaan om de hele route te oefenen š„¹
Ik vind het stom dat ik geen hechte vrienden groep heb.
Oh, ik heb niet goed gekeken, ik heb hem destijds gratis kunnen downloaden, wist niet dat ze er nu geld voor vraagt
Ik wil gewoon een keer slapen
Maar dit is toch best normaal als je iets doet wat illegaal is? Anders kan iedereen zeggen: ik ben er per ongeluk ingetrapt. Genoeg mensen die zeggen ja ik dacht dat ik kleding naar Duitsland moest brengen en dan kreeg ik 2000 euro en oh toen oops bleek het drugs te zijn. Kan waar zijn, maar blijft gewoon illegaal en dus terecht strafbaar.
Als hij hard kan maken dat hij echt niet wist wat hier gaande was (/uit de doeken doet hoe deze mensen werken en wie ze zijn) zal dat vast als verzachtende omstandigheid gebruikt kunnen worden.
Ik ben wel benieuwd hoe hij dan in de val is gelokt ondanks zijn lichtelijk wantrouwen. Ieder weldenkend mens weet toch dat je onder geen beding je bankpas en pincode afstaat (in dit geval meestal aan onbekenden ook nog) en als je dit toch doet, dit vrijwel nooit een legaal doel dient.
Als deze geldezels vervolgd worden, is dat overigens heel vaak voor schuldwitwassen en daar staan wel iets lagere straffen op.
Ik zit sinds 2,5 jaar weer eens in de trein en ik maak dan ook meteen maar een reis van het kopje van Noord-Holland naar Maastricht.
Allez, On y va!
Ik wilde hardlopen, maar nu regent het.
Ben een weekendje weg en het gaat de hele dag regenen. We hebben echt geen idee wat we willen doen⦠de Bff houd niet van musea, leek me namelijk prima oplossing haha.