Wat je even kwijt wil #61

IKEA Haarlem? :grin:

2 likes

:joy::sob:

2 likes

Bowlen en een film?

1 like

Moet deze week zoveel dingen doen waar ik geen zin in heb :face_exhaling: te beginnen met kraamvisite vanmiddag

Mijn lievelings thuisworkouts zijn toch wel die met het doorgesnoven afterende publiek dat toekijkt vanaf het balkon van de overburen :+1:

19 likes

Ja maar geen leuke films voor ons nu :sob:

Edit: we gaan de gok wagen voor de Westfield mall. Ondanks slecht weer, vakantie én zondag. Duim voor ons :joy:

1 like

Thoughts and prayers.

4 likes

Ik was daar gisteren, mega rustig! Dus ik duim voor je dat het vandaag ook rustig is

5 likes

Heb je een jurk aan die je pas deelde? Toen het over polyester en stofjes ging. Ben benieuwd hoe hij je staat, love de kleur!

1 like

Dag 7 van isolatie en verveel me echt de pestpleuris. Wil zo graag eventjes buiten huis zijn :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik heb net m’n kleine teen onder de deur geschaafd en het lijkt alsof er een lapje huid af is😩 Hele straat bij elkaar gescholden

1 like

Valt inderdaad mee! Had erger verwacht, prima voor een regenachtige zondag. Anders waren we gelijk naar huis gegaan, ook zonde.

2 likes

Je mag gewoon wandelen toch? Als je mensen maar vermijd.

1 like

In je tuin of op je balkon mag je wandelen ja

10 likes

Ik moet opeens denken aan dat Habbo me best veel kleine dingetjes heeft geleerd. Je had van die quizzes waarbij je meubi of CR kon winnen en dan vroegen ze bv. ‘wat is de munteenheid van Japan’ of ‘wat is de hoofdstad van Macedonie?’ En de eerste die het juiste antwoord tikte won dus die prijs. Of van die spelletjes met wired (idk hoe ik moet uitleggen wat dat is als je het nooit hebt gespeeld) en het thema was bv automerken, dan ging ik googelen naar alle automerken en ze opnoemen totdat het goed was.

Ja Habbo was leuk en leerzaam, op de pedo’s na.

10 likes

Ohja verkeerd gelezen.

2 likes

Ik ga zo weer eens richting mijn studio en ik hoop zo dat de voedselmotten inmiddels zijn opgerot.

3 likes

Geweldige slotzin :rofl:

2 likes

Uiteindelijk voelde ik me vanochtend weer helemaal prima omdat ik rustig aan heb gedaan sloeg het weer helemaal om. Dus nu ben ik sad omdat we al vroeg weg zijn gegaan:(

2 likes

Haha, goede oude Habbo tijden! Ik ben ooit geband nadat ik iemand die probeerde te scammen citeerde en werd toen zelf aangezien voor scammer :cry:

Ik speelde in die tijd ook veel Runescape en dat spelen heeft oprecht best een goede basis voor m’n Engels gelegd!

3 likes