Wat je even kwijt wil #61

Enorme drempel over gegaan om een oude vriendin die ik al 6 jaar niet gesproken heb weer eens een bericht te sturen, heeft ze het wel gelezen maar reageert ze niet :smiling_face_with_tear:

7 likes

Allemaal leuk en aardig dat samenwonen, maar na een weekend weg met m’n beste vriendin wil ik nu gewoon met niĆ©mand praten en alleen zijn :joy::sob:

13 likes

Zo stom! Ik had ook een keer zoiets, vroeg een oude beste vriendin opeens uit het niets hoe m’n vakantie was. Dus ik reageerde daarop en bood na een paar keer heen en weer m’n excuses aan, ook al was waardoor we elkaar niet meer spraken niet mijn schuld maar die van haar. Maar ik dacht ach, wat maakt het uit, als we dan weer met elkaar omgaan bied ik m’n excuses wel aan want we waren echt al 10 jaar vrienden. Toen zei ze bedankt en sindsdien heb ik d’r nooit meer gehoord :’) echt spijt van.

Ik hoop dat jouw vriendin nog wel reageert! Misschien las ze het even snel tijdens iets anders en reageert ze later nog.

3 likes

Vanmiddag pas haha. Dus dat ze het las en later nog gaat reageren zoals @kaneel ook zegt, kan best nog wel.

1 like

Geef het tijd. Misschien reageert ze pas over een week, of 2 weken. Ik heb ook wel eens in zulke situaties gezeten en zulke ā€˜herenigingen’ zijn niet altijd in 5 tellen geregeld.

7 likes

Nee jullie hebben helemaal gelijk hoor! Het schiet dan alleen direct door m’n hoofd van ā€˜zie je wel, ik had niet niet moeten sturen’. En als ik zelf zo’n berichtje krijg word ik altijd heel enthousiast en kan diegene meteen vanavond bij mij komen borrelen, dus goed dat jullie me helpen herinneren dat niet iedereen zo reageert :joy:

3 likes

Het is een heel herkenbare sitiuatie voor velen denk ik. Iedereen gaat met social media om op zijn/haar eigen manier maar dit kan echt voor conflicten zorgen.
Ik heb een keer meegemaakt dat een vriend met wie ik geen intensief maar wel normaal contact had mij opeens een berichtje stuurde dat hij helemaal klaar met mij was omdat ik niet snel genoeg reageerde via Facebook. Ik kan me daar tot op de dag van vandaag over verbazen.
Zelfs na uitleggen dat ik soms gewoon een paar dagen een break neem van t internet kwam er geen respons meer. Was compleet afgesloten hoofdstuk.

6 likes

Ik heb eindelijk een vaatwasser en hou nu al van dat ding, maar hoezo duurt dat meer dan 5 uur??? Ik heb eco aangezet, want dat klonk nog enigszins milieuvriendelijk, maar hallo lekker 5 uur water sprayen???

3 likes

Ze zouden die vaatwassers een keer moeten heruitvinden want het duurt zo lang omdat het anders niet echt schoon wordt.
Ik doe liever gewoon nog steeds met de hand, het is een kutklus maar je hebt wel gewoon echt schone borden in 15 minuten terwijl die vaatwasser maar een beetje water staat te sproeien tegen die hardnekkig aangekoekte curryvlekken.

7 likes

Ik heb mijn vakantie inmiddels weer achter de rug en het enige wat ik heb gedaan is geslapen. Vaak ben ik echt maar 6 uurtjes wakker op de dag en de rest lig ik gestrekt. Vind dat echt bizar van mezelf. Ik ben dan ook echt een soort van gestresst als er dan mensen langs willen komen want ā€œdan mis ik een rustdagā€ Zo stom. Maargoed, in sept ga ik weer 2 weken vrijnemen :dancer:

Soms vragen mensen of ik niet aan kinderen denk (ben 25) en dan kan ik me echt niet voorstellen dat ik daar ooit uberhaupt de energie voor zal hebben. Loop al met mijn ziel onder mijn schouders 45 minuutjes met de hond. Met kinderen ben je veel verder van huis :joy::sob:

18 likes

Eco is bij mijn vaatwassen het aller langste programma

5 likes

:open_mouth: ik wist niet dat dit soort mensen bestaan

13 likes

Heb de handleiding gezocht en bij mij dus ook zie ik nu :smiling_face_with_tear:

3 likes

Het is zomervakantie en ik krijg zin in herfst. Met een kaarsje aan onder een dekentje op de bank een nieuwe serie aangezet. Virgin River. Daar is het ook herfst :joy: (seizoen 1).

15 likes

Ik kan ook niet wachten tot de herfst.

8 likes

Ik heb zo’n nerf gun gekocht vandaag en wilde eigenlijk mijn vriend beschieten als hij de slaapkamer binnenkomt (hij is werken nog) maar nu twijfel ik of hij niet heel erg schrikt en boos word :face_with_monocle:

Wilde dit erbij zeggen:

afbeelding

34 likes

Jaaa herfst is zo gezellig (als je thuis zit dan haha, niet als het net gaat regenen als je onderweg bent). Heb ook al helemaal zin om een pompoen uit te hollen en er een waxinelichtje in te doen

3 likes

Doe het! Als straf voor die maltezer opvreet actie

4 likes

Ik ben verhuisd!!! Ik heb net voor het eerst mijn vaatwasser uitgeruimd wat een rijkdom :smiling_face_with_three_hearts:

74 likes

Ik ben anderhalve week vrij dus morgen geen wekker✨

22 likes