Wat je even kwijt wil #61

Ik ben verhuisd!!! Ik heb net voor het eerst mijn vaatwasser uitgeruimd wat een rijkdom :smiling_face_with_three_hearts:

74 likes

Ik ben anderhalve week vrij dus morgen geen wekker✨

22 likes

Ik krijg over een paar uur de sleutel van m’n nieuwe huis en ben nu al wakker van de spanning/zin erin

54 likes

Ik slaap twee nachten in een airbnb en het matras is zo hard dat ik inmiddels al drie uur wakker ben met rugpijn :sob: voelt alsof ik op een betonblok lig

Bleh ben vandaag weer begonnen met werken na een weekje vrij en ik vind het verschrikkelijk. Kan wel janken. Ik vind mijn werk momenteel echt niet leuk. Gelukkig in oktober ergens anders beginnen en over een maand nog vakantie dus dat scheelt maar ik weet echt niet hoe ik dit ga volhouden. Het is niet even geen zin of niet zo leuk ik vind het gewoon echt vreselijk. Maargoed doorzetten maar even nog.

17 likes

Een weekje vakantie op een jaar super hard werken is echt te weinig :sob: voel me echt niet uitgerust en moet nu weer fulltime aan de bak. Weet niet hoe lang ik dit volhoud zo

6 likes

Fijne veenmollenmaandag allemaal!

12 likes

Wederom naar de tandarts. Eerste vrije maandag en dan om 7.45 een afspraak. Waarom, waarom?

Straks lunchen met vriendinnen (wel zin in) dan iemand helpen met een schoolopdracht (geen zin in) … weer een dag met dingen waar ik geen zin in heb!

Gelukkig vanaf vrijdag weekendje festival dus daar maar naar uitkijken :heart_eyes:

1 like

Ik herken dit! Zo kut hè! Maar je bent dus niet alleen, we can do this

2 likes

Ik had niet verwacht dat het zulke terror beesten waren joh. En die man die ze aan zijn kippen voert, wat zullen die dan regelmatig een feestmaal hebben gezien ze honderden al gevangen hebben dit jaar.

1 like

Ik heb dit ooit ook gehad en heb toen - misschien heel kinderachtig- een aftel kalender voor mezelf gemaakt. Elke dag een vakje inkleuren en echt zien dat de tijd dat je er moet werken, minder wordt, vond ik echt helpen.

17 likes

Zoooo moe… en dan is het echt kak dat je een kind van 4 hebt die naar beneden wil. Mama wil gewoon nog snoozen. Ik lust geen koffie ook.

6 likes

Wat is lekkage verschrikkelijk, we horen deze week of onze vloer op zowel de beneden als bovenverdieping eruit gesloopt en opengebroken moet worden om een waterleiding te vervangen :thumbsup: pray4me

8 likes

Thanks @Twijfelkont en @Schorem!

Fijn dat ik iig niet de enige ben hahah
Ik heb altijd op detacheringsbasis gewerkt maar dit is voor het eerst dat ik het echt niet naar m’n zin heb. De mensen zijn op zich aardig maar heb niet echt een klik en de werkzaamheden vind ik ook niet leuk. Maar inderdaad even volhouden.
Ga inderdaad ook maar een aftelkalender ofzo maken haha dat helpt wel.
Gelukkig in de weekenden komende weken ook nog wat leuke dingen gepland om naar uit t kijken en dan nog vakantie. Zo maar proberen nog even vol te houden😊

3 likes

Respect voor de klantenservice van de h&M. Ik was nu maar beller 36 en wacht al 45 minuten. Ik heb ook we eens gebeld en toen was er 142 wachtende.

7 likes

Ik vind het zo leuk dat dit je insteek van het bericht is ipv ‘grmbl klote h&m waarom zijn jullie nou nooit bereikbaar?:face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth:’ positief! Haha

17 likes

1 september krijg ik eindelijk vakantie en mijn vriend en ik zijn nu op zoek naar bestemmingen maar we komen er niet uit :unamused:

Ik wil graag aan het strand maar dat hoeft voor hem niet. Hij wil graag iedere dag iets gaan doen maar ik wil ook een paar dagen gewoon relaxen dus we zijn op zoek naar een leuke plaats waar dit allebei kan

1 like

Kunnen die mensen niets aan doen natuurlijk. Hoop ook dat er niet lelijk wordt gedaan tegen ze.
Bedrijfscultuur en krapte op de arbeidsmarkt denk ik.

Ondertussen is dit mijn excuus om niet te werken :joy::joy:

6 likes

Wat vindt hij iets doen? Raften of op pad naar een leuk dorpje?

5 likes

Hahaha dat laatste helpt ook natuurlijk :joy:

4 likes