Ik zweet me helemaal rot. Ik zit mentaal in de herfstvibes en een blazer over mijn blouse is too much ![]()
Wij hebben onlangs iemand gevonden via ikzoekeenschoonmaakster. nl
Erg tevreden mee. We hadden gegevens ingevuld en toen reageerde er iemand. Even langs geweest om kennis te maken en leek goed. Wij konden via via niemand vinden en ik vond via briefje of marktplaats ofzo ook weer wat spannend. Nu heb je nog de overkoepelende organisatie in geval van gedoe. Ik geloof zelfs dat er iets is geregeld voor het geval dat de schoonmaker iets per ongeluk kapot maakt.
Tering wat een drukte op Eindhoven AirPort. Alle stoelen/tafels bezet en mensen zitten noodgedwongen op de grond
Was daarnet flink aan het hyperventileren
oh ik zie het ja! klinkt best goed.
ben alleen niet echt happig op direct een jaarcontract, dus denk dat dit hem dan ook niet wordt : /
Niet mijn dag vandaag. Alles gaat mis.
Zelfs de case van mān AirPods in de grasmaaier zien verdwijnen. š« š«¤
Een of andere stumper die in de rij stond voor het boarden:
āIk heb alleen mān rijbewijs bij me. Moet je dan een paspoort hebben?ā
Een paspoort is wel handig op een vliegveld ![]()
Mja ik snap de verwarring wel een beetje (tenminste als het binnen Schengen is), lang niet iedereen weet dat een rijbewijs alleen binnen je eigen land als identiteitsbewijs geldt, maar niet geldig is als reisdocument.
Mn werk verbaasd me elke dag. Ik sta vandaag een paar x letterlijk niks te doen en te wachten om wat te kunnen doen. En dan komen er ineens mensen langs voor een sollicitatie gesprekā¦
Komen die kijken hoe wij niks doen.
ik ga voor het eerst sinds LANG naar de kapper en heb nog nooit iets anders dan āpuntjes erafā met mān haar gedaan en vraag me af of dit het juiste moment voor de materialisatie van mān quarter life crisis is
Jan kooijman heeft echt cringy tiktoks. Echt iets voor jou.
Ik ben erachter gekomen dat op instagram volgers weer in chronologsiche volgorde weergegeven worden. Dit is zo slecht voor mijn stalkgedrag
Laten ze het alsjeblieft snel weer veranderen
Dit zijn ook allemaal geen acteurs toch?
Echt zoān film zonder bestaansrecht M
Dat je kunt zien wie iemand als laatste heeft toegevoegd?
En dan afvragen waarom de regering niet meer in cultuur investeert ![]()
Jep
Wou vandaag brood kopen in de supermarkt en had blijkbaar de verkeerde broodzak (lag verkeerd in het schap) want mn brood paste er niet in. Komt er een oude man achter me staan die me zegt dat ik dan die andere zak moet nemen (wat niet waar was, dat was alsnog de verkeerde). Dus ik neem de juiste zak, duwt hij toch zijn broodzak half in mijn handen om me te helpen en ik heb echt gezegd ānee, het is okĆ©, dankuwelā en toen keek hij zo beteuterd. Voel me al heel de dag schuldig ![]()
Niet schuldig voelen, hij moet niet zo opdringerig doen.
Hebben ze nou een Groep 8 musical gefilmd?
Ja het voelde wel opdringerig aan maar ik dacht dat ik overdreef, voel me altijd al een bullebak dus als ik dan iemand afwijs voel ik me super schuldig
![]()
Een vakantie uitzoeken en er al niet uit komen welke dag we willen vertrekken en daar ruzie over makenšš½Wordt gezellig op vakantie!