Beide haha. Wandelen, watersport, excursie naar een leuk dorp/stad
Wij hebben een vakantie naar Mallorca geboekt. Met dezelfde insteek dat alles mogelijk is haha
Ik ben op zoek naar een schoonmaakster maar geen idee hoe je dat aan moet pakken, en volgens mij is de hele wereld op zoek want ik zie meer gezocht-advertenties dan aangeboden.
Op een soort werkspot voor huishoudelijke hulp staan allemaal ‘hardwerkende aanpakkers’, en via via kan ik niemand vinden. Wat een ellende zeg
Madeira misschien? Of Kefalonië?
Lissabon
Ik zie op NextDoor altijd dat veel schoonmakers nog adresjes zoeken. Misschien kun je daar kijken?
Net wezen suppen in mijn lunchpauze en nu wentelteefjes met aardbeien maken opblaasbaar supboard is zo chill
Ik zweet me helemaal rot. Ik zit mentaal in de herfstvibes en een blazer over mijn blouse is too much
Wij hebben onlangs iemand gevonden via ikzoekeenschoonmaakster. nl
Erg tevreden mee. We hadden gegevens ingevuld en toen reageerde er iemand. Even langs geweest om kennis te maken en leek goed. Wij konden via via niemand vinden en ik vond via briefje of marktplaats ofzo ook weer wat spannend. Nu heb je nog de overkoepelende organisatie in geval van gedoe. Ik geloof zelfs dat er iets is geregeld voor het geval dat de schoonmaker iets per ongeluk kapot maakt.
Tering wat een drukte op Eindhoven AirPort. Alle stoelen/tafels bezet en mensen zitten noodgedwongen op de grond
Was daarnet flink aan het hyperventileren
oh ik zie het ja! klinkt best goed.
ben alleen niet echt happig op direct een jaarcontract, dus denk dat dit hem dan ook niet wordt : /
Niet mijn dag vandaag. Alles gaat mis.
Zelfs de case van m’n AirPods in de grasmaaier zien verdwijnen. 🫠🫤
Een of andere stumper die in de rij stond voor het boarden:
”Ik heb alleen m’n rijbewijs bij me. Moet je dan een paspoort hebben?”
Een paspoort is wel handig op een vliegveld
Mja ik snap de verwarring wel een beetje (tenminste als het binnen Schengen is), lang niet iedereen weet dat een rijbewijs alleen binnen je eigen land als identiteitsbewijs geldt, maar niet geldig is als reisdocument.
Mn werk verbaasd me elke dag. Ik sta vandaag een paar x letterlijk niks te doen en te wachten om wat te kunnen doen. En dan komen er ineens mensen langs voor een sollicitatie gesprek…
Komen die kijken hoe wij niks doen.
ik ga voor het eerst sinds LANG naar de kapper en heb nog nooit iets anders dan ‘puntjes eraf’ met m’n haar gedaan en vraag me af of dit het juiste moment voor de materialisatie van m’n quarter life crisis is
Jan kooijman heeft echt cringy tiktoks. Echt iets voor jou.
Ik ben erachter gekomen dat op instagram volgers weer in chronologsiche volgorde weergegeven worden. Dit is zo slecht voor mijn stalkgedrag Laten ze het alsjeblieft snel weer veranderen
Dit zijn ook allemaal geen acteurs toch?
Echt zo’n film zonder bestaansrecht M
Dat je kunt zien wie iemand als laatste heeft toegevoegd?