En dan afvragen waarom de regering niet meer in cultuur investeert
Jep
Wou vandaag brood kopen in de supermarkt en had blijkbaar de verkeerde broodzak (lag verkeerd in het schap) want mn brood paste er niet in. Komt er een oude man achter me staan die me zegt dat ik dan die andere zak moet nemen (wat niet waar was, dat was alsnog de verkeerde). Dus ik neem de juiste zak, duwt hij toch zijn broodzak half in mijn handen om me te helpen en ik heb echt gezegd ‘nee, het is oké, dankuwel’ en toen keek hij zo beteuterd. Voel me al heel de dag schuldig
Niet schuldig voelen, hij moet niet zo opdringerig doen.
Hebben ze nou een Groep 8 musical gefilmd?
Ja het voelde wel opdringerig aan maar ik dacht dat ik overdreef, voel me altijd al een bullebak dus als ik dan iemand afwijs voel ik me super schuldig
Een vakantie uitzoeken en er al niet uit komen welke dag we willen vertrekken en daar ruzie over maken👍🏽Wordt gezellig op vakantie!
Hahah ik zie mezelf ineens heel random terug in een promotie filmpje voor een salsa feest. En ik denk alleen maar godver wat ben ik hot zeg.
NO MIKEY NO NOOOO MIKEY
Pfff m’n ouders willen heel graag dat ik morgen even langs kom. Ik ben vrij maar heb eigenlijk me time nodig en wilhet huis schoonmaken. Maar ik voel me dan helemaal schuldig dat ik niet even langs mijn ouders ga. Heb ze al even niet gezien. Man man man soms heb ik echt het idee dat ik tijd te kort heb. En ik vind het gewoon moeilijk om voor mezelf te kiezen of voor mijn ouders. En als ik alles combineer op 1 dag ben ik overprikkeld.
Ja dat is ook zo. Maar ik vind het lastig om ze ‘teleur’ te stellen.
Ew nee.
Ik hou zielsveel van mijn moeder maar hoe heb ik 17,5 jaar haar kookkunsten tot me kunnen nemen? Om de week passen mijn ouders op en mijn moeder kookt dan. Heel lief, maar het is altijd zoooo doodgekookt. Vandaag had ze mijn dure fancy passata gebruikt voor vlinderpasta (de ergste vorm pasta) met een saus met groenten die echt helemaal mushy waren.
Ik vind het wel heel lief dat ze dus wel wat dingen probeert want thuis is het 9 van de 10 keer agv en hier maakt ze curry en quiche en pasta.
Ik denk het ook niet.
Ik vond Entourage vroeger ook helemaal geweldig, maar weet ook dat ik dat nu echt niet meer opnieuw moet kijken.
Altijd als ik ineens een lange haar op mijn kin ontdek ben ik bang dat ik hier al dagen mee rondloop.
Was wel weer een lekker gevoel om eruit te trekken.
Ik liep net nog even een rondje buiten en liep onder een viaduct door waar alle pride-borden gesloopt waren, vond het zo kut om te zien.
Ik ben zo blij dat ik een keer verstandig ben en een gezichtsmaskertje heb meegenomen voor na de vliegreis. Hopelijk zorgt dat ervoor dat mijn huid een beetje normaal blijft doen.
Haren op je kin lijken er soms ook gewoon ineens te zijn ofzo? De ene dag zit er niks of een kleine stoppel en een dag later ineens een dikke zwarte haar van een centimeter.
Vorige week is mijn hoofdhuid verbrand tijdens het zwemmen en ik was sowieso vergeten dat je na verbranden altijd vervelt maar blijkbaar doet je hoofdhuid dat dus ook ))):
Snap dit nooit hè. Heb in beide oren 2 gaatjes. In die 2de gaatjes doe ik echt al jaren geen oorbellen. En dan toch soms uit het niks, krijg ik er jeuk aan en voel ik zo balletje er in zitten.
En heel de zinsopbouw/grammatica van dit bericht klopt niet. Top. Ok. Doei. Moe