Wat je even kwijt wil #61

Wow. Ik draag meestal thuis sporttops maar op een gegeven moment roken die niet meer superfris ook niet na het wassen. Dus ik heb de vannacht laten weken in water met wat HG poeder (tegen geurtjes in sportkleding) en het water was gewoon bruinig en ondoorzichtig vanmorgen :scream:. Toch maar vaker doen dit :upside_down_face:

7 likes

Soms op 60 graden, meestal 40 maar is heel elastisch dus heter moet niet. Maar m’n andere intensief gebruikte dingen zoals ondergoed komt er gewoon superschoon en fris geurend uit :upside_down_face:.

1 like

Ik zit op een terras bij een ‘hippe ontbijt/lunchplek’ in Parijs en de Franse man naast me was verbaasd dat z’n koffie maar €3 kostte en vroeg letterlijk waarom het niet meer was.
Moest meteen denken aan Bonnie met d’r dure cappuccino maar het kan dus ook anders hahaha

7 likes

Kom ik weer met mijn ontstoken amandelen, maar ik heb wel even medelijden met mezelf :sob: Nu dag 10 en het wordt gewoon niet minder, pijnlijke lymfeklier en uitstralende pijn naar mijn oor is er ook nog steeds.
Ben er echt helemaal klaar mee :sob: (als ik koorts krijg dan moet ik van de huisarts assistente weer bellen maar anders gewoon afwachten).

2 likes

Ik heb onlangs de cotton club helemaal herondekt en een aantal setjes kleding gekocht, maar nu zie ik echt constant en overal mensen in exact ‘mijn’ outfits lopen :joy:

3 likes

Ik heb (al een paar weken) vakantie, maar de afgelopen dagen lukt me niet goed om ervan te genieten. Iemand tips om hier verandering in te brengen of misschien ideeen voor speelse activiteiten?

1 like

Bijna tijd voor solar festival 🥹 kan niet geloven dat de laatste x 2019 was haha

3 likes

Klein solotripje? Dat wil ik volgende week in mijn vakantie doen, zoals met de trein naar Antwerpen en musea bezoeken etc.

1 like

ik ga zo met de trein en wil sneaky samenreiskorting gebruiken
controleren ze ooit of je wel daadwerkelijk met iemand reist

2 likes

Als je random alleen zit wel ja.

3 likes

kan ook via eticket op de app!

Afgelopen weekend nog meegereisd en ze controleren het wel

Vakantie is leuk, maar wat is thuiskomen toch HEERLIJK! Mn eigen bed en mn eigen koffie :heart:

6 likes

Oeh waar zit je? Ik heb al veel restaurant tips uit het reistopic maar meer leuke adresjes zijn altijd welkom!

1 like

Wordt wel gecontroleerd. Laatst reisde 2 vrouwen samen 1 vrouw ging 1 halte er eerder uit echt iets van 4 min tussen die 2 haltes. Op dat moment net controle en kreeg ze een waarschuwing.

1 like

Wel, ik woon er sinds januari en sindsdien wel al wat adresjes uitgeprobeerd (nog een lange lijst te gaan ook haha) dus welk soort adresjes zou je willen? Anders kan ik te lang doorgaan hahah
Als je into cocktail bars bent heb ik daar wel wat goede tips voor, musea ook en lunchplekjes vooral!

Oh en antwoord op de vraag: zat bij Sunday in Soho vandaag, maar moet je niet gaan in het weekend want dan gaat iedereen brunchen en moet je een tijdje wachten in de rij. Tijdens de weekochtenden is het veel rustiger

2 likes

haha NS is echt maffia

1 like

Wauw wat leuk zeg? Gaaf hoor! En thanks, Soho is dan idd niet zo’n goede optie misschien.

Ik heb al een aantal leuke tips voor restaurants opgeslagen en we zijn vooral into wijn dus als je leuke wijnbarretjes of lunchtips hebt heel graag! :relaxed:

Gratis business idee voor iemand hier: start een kleding verhuur voor zomerse vakantie outfits.

Ik weiger om outfits te kopen alleen voor vakantie, hier in NL doe ik dat toch nooit meer aan… maar nu heb ik letterlijk 2 jurkjes en een rokje.

1 like

Waarom niet? Ook niet in t weekend bijvoorbeeld?

4 likes