Wat je even kwijt wil #61

Echt van die hele luchtige zomerjurkjes niet nee, ik hou ook niet van zomerkleding.

2 likes

Ik dacht altijd dat die nancy pelosi gewoon dezelfde soort functie heeft als onze tweede kamer voorzitter. Staat er op wiki:" De voorzitter zit gewoonlijk niet persoonlijk de debatten voor, maar delegeert die taak aan leden van de meerderheidspartij." Nu weet ik al helemaal niet wat zij doet :sweat_smile:

2 likes

Gewoon schoonmoeder zijn van Michiel Vos denk ik altijd maar.

26 likes

Hahah, mijn oma moest vandaag de kat(zwart wit) van mijn zusje verzorgen, maar hij wilde niet naar binnen komen. Stuurt ze een kwartiertje later een foto van dat hij binnen in huis zit. Maar het was een andere zwart witte kat :joy::joy: ze kwam de echte kat tegen onderweg naar de auto en die reageerde wel op zn naam, dus toen heeft ze de andere kat maar weer snel buiten gelaten hahah.

93 likes

Er zijn meerdere bedrijven die kleding verhuren. Zoals Lena library, waar je ook zomer kleding kan huren. Kan je online aangeven wat je wilt huren en wordt dan thuis bezorgt. Of in winkel passen kan ook als je dichtbij woont.

5 likes

In juni ben ik op vakantie geweest dus ben deze zomer gewoon in Nederland en lekker aan het werk. Moet zeggen dat ik de rust op werk, de winkels en op straat echt zoo zo zooooo fijn vind. Ik denk echt dat Nederland een veel fijnere plek zou zijn als het maar 8 miljoen inwoners zou hebben :sweat_smile: ik word er in ieder geval veel gelukkiger van
 misschien toch maar in een kleinere stad gaan wonen.

18 likes

Ik heb juist precies het tegenovergestelde. Ik vind het zo saai en stil op straat.

2 likes

Na 2,5 week thuis van vakantie en het was echt janken toen ik thuis kwam, niet omdat ‘t balen is thuis te zijn maar omdat de oppassers echt heel erg slecht werk hebben geleverd en ik kan niet eens boos op ze worden.

5 likes

Ik heb bedwantsen​:sob: :nauseated_face: echt zo goor

Waarom kan je niet boos op ze worden?

2 likes

Ohh zo naar thuiskomen is dat. Ik heb zoiets ook een keer gehad. Het zusje van mijn vriend zat toen in ons huis 3 weken en we kwamen binnen en ze zat in haar badjas aan tafel ‘oh zijn jullie er nu al?’ (we waren een paar uur later dan aangegeven) en alles was ZO goor. Ze had echt niets opgeruimd, overal afwas, niet een keer gezogen ofzo, de badkamer was echt mega ranzig echt omg. Ik begreep gewoon niet eens hoe ze het zo vies had kunnen maken in zo’n korte tijd. Toen hebben we eerst een paar uur schoongemaakt voordat we konden uitpakken. Echt vreselijk thuiskomen was dat :sob:

3 likes

Ik heb morgen bezoek, en m’n appartement was best vies, dus ben als een gek aan het poetsen en opruimen vanavond zodat het niet genant is om te tonen. Maar ik kan gewoon geen prioriteiten stellen eens ik bezig ben De badkamer die ze niet eens gaan zien is helemaal proper, de deuren zijn afgewassen en m’n boeken afgestoft. Maar de giga afwas staat er allemaal nog, en daar heb ik nu echt geen zin meer in natuurlijk :thumbsup:

10 likes

Je zou ook nog je putjes kunnen losschroeven en de onderkant poetsen!

20 likes

Ik vond dat ik zo lekker bezig was toen ik om 22:00 naar bed ging.

Maar lig nu al sinds die tijd met hartkloppingen te woelen dus
xT8qBrpiUgQ4zG7UBy

2 likes

We hebben twee katten, 1 voorbeeld en verder zeg ik er niks over. De kattenbak was niet schoongemaakt. Dus toen hebben de katten besloten ergens anders te plassen

1 like

Mijn vriend moet er echt nog aan wennen dat hij niet zo maar een deur open kan doen in mijn huis zonder te kijken of er een kat voor ligt. Dit is echt al de 5729374e keer dat hij bijna over een kat struikelt die gewoon ligt te wachten totdat hij uit die kamer komt. :joy:

9 likes

Daar mag je sowieso gewoon mega boos over worden. Echt dat is basic 1.0!! Kutsituatie hoor :frowning:.

4 likes

Ik heb net echt een vervelende treinreis gehad, eerst zat een man te klagen dat ik mijn fiets verkeerdneerzette, tja het is niet mijn schuld dat de fietsenstalling dicht is.

Maar goeddaarna heb ik per ongeluk koffie over een Franse tourist gegooid toen de trein extra remde. Ai, gelukkig reageerde die heel vriendelijk.

3 likes

Arme katten :heart:

1 like

Ah dat is echt zo zo sneu, arme katten. Ik heb ook wel eens gehad dat de kattenbak duidelijk een paar dagen niet was geschept en dat vond ik zo sneu voor d’r, dat ze op een vieze wc moest :pleading_face:

Echt kut, als je al zo’n sloddervos bent raap jezelf dan op z’n minst bij elkaar als je voor een levend wezen zorgt.

6 likes