Ik heb het zó warm in mijn 3 delig pak, ik voel gewoon een zweetdruppel over mijn rug glijden🫠🔥
ik voelde een zweetdruppel over mijn been glijden, zo van m’n knieholte naar beneden driedelig pak lijkt me helemaal warm, sterkte vandaag!!
Ik heb al mijn werk afspraken afgezegd vandaag en lig al twee uurtjes op het gras bij het openluchtzwembad. Al twee keer lekker geplonst. Heb pasta salade bij me en fruit en limo en tucjes. En twee boeken. Ik kom de dag wel door, even fijn met mezelf.
Bij pastasalade in dit weer moet ik altijd denken aan dat Belgische gezin waarvan 4 kinderen stierven aan zo’n opgewarmde en toen weer gekoelde pastasalade
Oh nevermind er stierf er 1 en 5 werden heel ziek
Volgens mij liggen al mijn collega’s vandaag gewoon aan het strand. Misschien had ik ook een “privé-afspraak” in mijn agenda moeten zetten
Ik heb zo geen zin meer om nog 1 minuut te moeten staan of lopen. Maar ik moet nog 3 uur werken pff. Mn arme spaghetti beentjes.
Ik ben om half 7 begonnen met werken vandaag dus kan zometeen stoppen en ook naar het zwembad
Sinds dat verhaal ben ik echt een soort pastafoob geworden. Vroeger warmde ik t gerust dagen later weer op en er is nooit iets raars gebeurt maar nu durf ik dat niet meer. Eet het alleen als t echt net klaar is.
Ik lig voor het eerst topless op het strand en het voelt fantastisch, ga ik vaker doen. Free de tetten
Ben dus dagje strand gegaan omdat het zo heet zou worden. We hebben tot een uur geleden met onze kleren aan kou zitten lijden op ons strandbed
We hebben trouwringen uitgezocht in Amsterdam. Best wel romantisch ofzo haha.
In het appertementsgebouw waar ik woon worden alle bellen en brievenbussen terug uniform gemaakt. Dus ik mocht doorgeven wat er op mijn plaatjes komt te staan.
Ik heb mijn naam gegeven en daaronder een verzonnen mannennaam omdat ik het niet meer aankan dat ik alleen op de bel sta.
De officiële uitleg is dat ik voor de veiligheid doe, zodat mijn appartement bewoont is door 2 mensen waaronder een man, maar dat is bijzaak.
Bah wat kut. Maar kan me eigenlijk alleen maar voorstellen dat niemand dat voor z’n plezier doet, maar alleen uit hele grote nood, of was er ook een wc in de buurt? NL heeft sowieso een extreem karig openbare wc-beleid
Nou hier had ik het gisteren nog over toen ik in het park zat en na een drankje uiteraard al moest plassen. Ik snap ook niet hoe mensen relaxed op van die wc loze plekken kunnen zijn
Ik heb nog steeds vrienden die nog nooit wildgeplast hebben. Niet dat ik het in een parkeergarage zou doen, maar als je een beetje de natuur in gaat is een wc vaak ver te zoeken. Ik loop liever relaxt dan dat ik de hele tijd mijn plas op moet houden.
Jaa hier had ik het op vakantie ook nog over met mn vriend. Hier (Frankrijk) echt in elk klein plaatsje openbare toiletten. Wel toeristische plekken natuurlijk maarja. En gratis.
Stond nog maar 1 Nutella achterin het schap bij ah en daar liep een man naartoe maar ik trok een subtiel sprintje dus ik had hem bemachtigd. Hij keek me een beetje vreemd aan en toen liep hij naar het schap om de hoek waar er blijkbaar nog 200 stonden
Maar als er wc papier bij lag lijkt het me niet echt een ongelukje,
Is het heel erg dat mijn eerste gedachte is dat zes kinderen echt absurd veel is?