Wat je even kwijt wil #61

Ik heb een vast contract gekregen :partying_face: En ik ben daar echt trots op want ik werk er nog net geen jaar en het is een baan naast mn studie, ondanks dat het soms best veel is het heel fijn om zo gewaardeerd te worden.

115 likes

De kat van mijn moeder is sinds maandagavond niet thuis geweest. Hij gaat normaal gesproken niet veel verder dan de tuin want het is echt een schijtlijster, dus dit is best raar. Mijn moeder is al langs alle buren geweest om de schuren/garages te checken. Ik hoop dat hij nog thuis komt.

5 likes

Ben je in Polen in een restaurant en dan hoor je nog steeds domme Hollandse mannen geouwehoer.

1 like

Ik zie nu allemaal mensen voor me die na hun blindedarmoperatie hun huis gifgroen hebben geschilderd.

28 likes

Haha dat is wel vrij onschuldig roekeloos :joy:

3 likes

love kartonnen handdoeken :pinched_fingers:

16 likes

Gratis scrub

7 likes

Ik ben ook weleens Overvallen door het Noodlot en godsblij dat ik een pakje zakdoekjes bij me had

Maar goed, wie weet was het wel een goed voorbereide creeper ja

3 likes

Ugh m’n bestelling van Lekkermenselijk is er nog steeds niet en nu denk ik dat het kwijt is (briefpost).

Ik doe het niet vaak, maar als dit je laatste tentamenkans is kan inzage vragen nog wel handig zijn! Soms is het niet per se kennis waarop je punten mist maar de manier van vragen beantwoorden

2 likes

2 planten dood. Heb al zoveel moeite om juiste plantjes te vinden. Zijn ook echt m’n groene kindertjes. Stiekem baal ik wel een beetje

Ik heb vorige week de volgende rant naar mijn moeder gestuurd:

Ik reis door meerdere landen heen, 2 dagen lang. Neem een boot het water over en aangekomen in Noorwegen karren we meerdere dagen door de wildernis in. Uiteindelijk in de middle of nowhere betalen we tol om 22 km een nationaal park in te rijden dat een totaal maanlandschap is (prachtige natuur overigens). Daar parkeren we de auto waar we verplicht mountainbikes moeten pakken om verder te kunnen naar de hytte de het startpunt is van onze wandeling. We fietsen ruim 10 km en onderweg komen we alleen schapen en rendieren tegen. Uiteindelijk zijn we aangekomen in the middle of nowhere. Het voelde alsof we echt duizenden en duizenden kilometers van huis waren. We gaan even rustig bij die hytte onze lunch eten en wat komt er op het bankje naast ons zitten? MODDERFOKKING LIMBURGERS!!

ā€œZĆØk Sjuul hubs ze noe auch nog thee mitgenomme ? De bĆØs mich doch unne sjattepieā€

AAAAAAAAAAAAAAARG

66 likes

Limburgers… Everywhere

Zo een soortgelijk verhaal heb ik ook. Waren op vakantie in de middle of nowhere, zei iets tegen een vriendin in het limburgs en wat hoor ik opeens achter me? ā€œOch mer waat eine toeval nog meer limburgers, heurse det Jos? Die meadjes zeen aug van bie os zo sjoon. Waat is de weareld toch kleinā€ :sob:

19 likes

Ik moet echt janken van het lachen om deze tiktok

8 likes

Herkennen jullie dit punt: je komt niet in slaap maar je moet eigenlijk echt in slaap vallen want je wekker staat binnen X aantal uur. Op den accepteer je maar gewoon het feit dat je te weinig slaap gaat pakken en ga je maar weer op je telefoon of verder met lezen oid. Een te korte kutnacht wordt het toch wel

14 likes

Doet me denken aan dit

4 likes

Heb je geen huisdieren?
Hier wonen ā€˜Stervis & stervis’.

Het is een mannennaam die verwijst naar mijn huisdieren.
Mensen die me goed kennen moet het opvallen vanwaar de naam afkomstig is.
Maar als je het neutraal leest is het gewoon een Vlaamse naam.

2 likes

Herkenbaar, ik sta dan meestal gewoon op en ga iets anders doen en probeer ik over een half uur dan nog eens om in te slapen.

2 likes

Moet zo de auto wegbrengen voor een beurt. Had net besloten dat ik op de fiets zou gaan, omdat het zulk lekker weer is. Lijkt me bij nader inzien toch niet zo handig. Sufkut :joy:

38 likes