Wat je even kwijt wil #61

Zag net een complete liefdesverklaring voorbijkomen van een meid die van haar man een appje kreeg met een foto waarin hij de was heeft opgehangen. “Oh wat lief en bedankt dat je zo meehelpt”…en die reacties ook allemaal " Zo lief😍".

Nou ik zou er nog een taart bij bakken en m meenemen naar een Tropisch eiland als dank voor deze nobele daad.

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

20 likes

Zet dit eronder aub, benieuwd hoe ze reageren.

1 like

De lat voor een man ligt zó laag dat je ‘m niet eens kan zien. Viel mij ook heel erg op toen ik geopereerd moest worden, dat mijn vriend lof kreeg (van m’n moeder zelfs!) dat hij voor mij zorgde en het huishouden uit handen nam. Dat is toch wel het minimale :rage: En normaal hebben we onze huishoudelijke taken ook eerlijk verdeeld overigens. Dus dat heb ik toen ook tegen die mensen gezegd, en dan had ik toch wel gelijk ja.

12 likes

Ik gil zo om mn moeder. Ze is helemaal boos op mij omdat post nl vertraging heeft. En dat ze dan nu in de hitte naar de winkel zou moeten. Dus nu moet ik maar na mn werk friet halen want zij gaat niet naar buiten hoor!!

Dat ik de hele dag moet werken in de hitte is niet erg. Maar dat zij moet wachten op post nl dat is pas een zware taak!!

1 like

Ik krijg voor het eerst in mijn mail een google maps timeline en bij Hoogtepunten Bezochte plaatsen staat mijn supermarkt op 1😂

12 likes

Huh? Had ze pa.tat via PostNL besteld?

6 likes

Ik wilde net een broodje halen bij de AH to go maar de mozerella was al helemaal gesmolten van de warmte in de winkel :sob:

2 likes

De tips voor leuke cocktail bars ben ik wel benieuwd naar. Ga binnen kort naar Parijs met mijn zus. Denk dat ze het wel leuk vind om in de avond naar een leuke cocktail bar te gaan.

1 like

Maar serieus😂 Jizz…

https://sportnieuws.nl/fun/engelsen-gaan-los-op-social-media-om-naam-jizz-hornkamp-na-gerucht-over-transfer/

3 likes

De hitte heeft me te pakken denk ik. Ben soep en een tosti aan het maken en het was al 27,5 graden binnen :upside_down_face:

1 like

Nee friet.

Nee ik had wat besteld. Ze hoeft inprincipe niet te wachten masr ik geef altijd aan wanneer ze kunnen komen zodat zij zich niet te tyfus schrikt als er aangebeld word. Maar ze gaat toch altijd wachten. Maar ze kwamen niet op de afgesproken tijd en dat is natuurlijk allemaal mijn schuld.

2 likes

Heb echt een meh ochtend gehad. De ijskoffie die ik wilde bestellen was er niet, rietjes waren op. Toen bij de bakker maken ze geen saucijzenbroodjes meer klaar, dus moest ik weer iets anders verzinnen om te eten maar kan bijna niet meer nadenken met mijn eibrein na covid. Ik ging toen in een park lopen om ergens te zitten, alle bankjes vol en toen maar bij de tramhalte mijn troosteloze maaltijd nuttigen voordat er een tetterende meisje naast mij kwam zitten aan de telefoon. Ik sluit me weer op binnen

2 likes

De kat is terecht, hij zat tussen twee schuurtjes een paar deuren verder. Gelukkig waren de buren niet op vakantie.

42 likes

Dat heeft de podcaster dan toch zelf gedaan?

3 likes

Een man in de trein zat me zo aan te staren, werd er echt ongemakkelijk van. Zat ook alleen met hem in de coupe. Toen wilde ik hem ook ongemakkelijk laten voelen dus heb ik hem ‘onopvallend’ gefilmd :sweat_smile: hij keek gelijk weg toen ik mijn telefoon in zijn richting draaide. Gaat misschien te ver dit maar ewaja jij geeft mij een oncomfortabel gevoel, ik jou ook.

21 likes

De podcaster stelt dit wel zelf in, heb het hierboven al een keer uitgelegd

2 likes

ik wilde een verfrissend drankje dus ik pakte op m’n werk uit de koelkast het volgende: grolsch radler 0,0 ice tea lemon.

mijn vraag: waarom bestaat dit en waarom drink je dan niet gewoon een ice tea lemon (niet in mijn geval obviously)?

9 likes

Dit is echt een goede move!! Ga ik onthouden. Voor mijn gevoel zijn er ook zoveel creeps in de trein de laatste tijd, heb ook echt superveel gezeik steeds

2 likes

Hun recht aankijken maar dan scheel werkt ook. Ze kunnen niet zeggen wat kijk je want wie weet kijk ik zo wel uit het raam.

15 likes

Maar was het lekker? Ik ben namelijk wel nieuwsgierig😆

2 likes