Wat je even kwijt wil #61

Ik heb een jurkje aan maar elke bh die ik eronder draag past net niet. Dus net zonder bh poging gedaan en alles hangt er prima bij dus :partying_face:

9 likes

dus als straf moet je straks friet eten?

1 like

Goeie actie!

5 likes

Ja :sob:

2 likes

nou, het was niet vies maar wel meh
het was geen ice tea en geen 0,0 bier maar een soort rare citroendrank met prik
ik had het niet geraden als ik het met mn ogen dicht had moeten drinken denk ik

3 likes

Ik kan eindelijk bijna mijn platencontract ondertekenen, maar ik moet nog foto’s voor het artwork kiezen. Zij hebben zeggenschap over het artwork, helaas kon ik daar niet met ze over onderhandelen. Ik vind de foto’s die ze aandragen echt een beetje mwoah, eentje kan ik wel mee door. Maar meh, het liefst maak ik het gewoon zelf. Verder is het wel vet leuk als ik getekend heb maar dit vind ik wel ff een zure :green_apple:
Ik heb eerder zelf ook al dingen aangedragen die zij niet wilden. Heb vorige week een foto gemaakt die ik heel graag zou willen maar daar durf ik eigenlijk niet ook nog mee aan te komen hm. /dagboekpostsorry

29 likes

Gewoon doen!

3 likes

Ik heb eindelijk weekend. Had echt het gevoel dat deze week 10x zo lang duurde.

2 likes

Same.
Heb al drie dagen het idee dat het donderdag is.
Moet nog een uurtje of 5 werken en dan weekend

3 likes

Geraldine toevallig? Die had echt een leuke speling kunnen maken qua account naam en haar camper. Of caravan.

6 likes

Thanks voor het zetje, heb het toch maar gedaan!

7 likes

Tiktok heeft me echt in zijn greep. Maar ik volg een man die vorig jaar ergens ging wonen waar een schuur naast staat en daar zat een verwilderde kat waar hij voor is gaan zorgen. En nu mocht hij laatst na 190+ dagen die kat aaien en nu komt die kat elke dag keihard miauwend aangerend omdat hij geaaid wil worden :sob::sob::sob:

Account is catdaddyadventures

62 likes

Haha waarom is het zo’n Frans ding voor wat oudere mannen om constant rond te lopen met een Speedo en een lang T-shirt aan, waardoor je gewoon twee benen ziet en dan dat shirt als een soort korte jurk.

Sowieso super chille outfit voor ze, lekker comfy, maar ben elke keer een beetje bang dat ik een stuk klokkenspel ga zien ipv een Speedo.

9 likes

Ik ben echt boos op het leven vandaag en ik kan mijn ereader niet vinden sinds de verhuizing en ik word er fakking agressief van waar is dat kutding :angry: hoezo kan ik niet ff bellen zodat ie geluid gaat maken

7 likes

Ik lees op reddit weleens dat mannen ook graag complimenten willen krijgen, maar ze verpesten het dus zelf

5 likes

Ik ga altijd stuk om die “Mannen willen maar 1 ding, een knuffel en liefde” posts op 9gag die vervolgens random te vinden zijn tussen de LGBTQ hate en anti vrouwen posts.

4 likes

De pitabroodjes waren iets te heet, ik heb mijn duim verbrand :hot_face:

1 like

Het is alsof ik een post van mezelf lees. Kan dat ding ook nergens meer vinden terwijl ik er overtuigd van ben dat ik hem op 1 plek hier heb gelegd. Stomme ding is nergens te vinden. Ben best wel pissed en weiger een nieuwe te kopen. (Tot over een paar dagen)

1 like

Haha als ik op die naam zoek krijg ik een iets andere man :joy:

(Het moet met underscores ertussen)

2 likes

Ik heb een nieuw buurmeisje en omdat ze nu op vakantie vertrok voor 3 weken heeft ze me 5 planten gegeven om op te passen. Ik heb zelf 0 planten en het was de eerste keer dat we elkaar zagen en ze vertrouwt me ermee :rofl:

7 likes