Wat je even kwijt wil #61

Nee friet.

Nee ik had wat besteld. Ze hoeft inprincipe niet te wachten masr ik geef altijd aan wanneer ze kunnen komen zodat zij zich niet te tyfus schrikt als er aangebeld word. Maar ze gaat toch altijd wachten. Maar ze kwamen niet op de afgesproken tijd en dat is natuurlijk allemaal mijn schuld.

2 likes

Heb echt een meh ochtend gehad. De ijskoffie die ik wilde bestellen was er niet, rietjes waren op. Toen bij de bakker maken ze geen saucijzenbroodjes meer klaar, dus moest ik weer iets anders verzinnen om te eten maar kan bijna niet meer nadenken met mijn eibrein na covid. Ik ging toen in een park lopen om ergens te zitten, alle bankjes vol en toen maar bij de tramhalte mijn troosteloze maaltijd nuttigen voordat er een tetterende meisje naast mij kwam zitten aan de telefoon. Ik sluit me weer op binnen

2 likes

De kat is terecht, hij zat tussen twee schuurtjes een paar deuren verder. Gelukkig waren de buren niet op vakantie.

42 likes

Dat heeft de podcaster dan toch zelf gedaan?

3 likes

Een man in de trein zat me zo aan te staren, werd er echt ongemakkelijk van. Zat ook alleen met hem in de coupe. Toen wilde ik hem ook ongemakkelijk laten voelen dus heb ik hem ā€˜onopvallend’ gefilmd :sweat_smile: hij keek gelijk weg toen ik mijn telefoon in zijn richting draaide. Gaat misschien te ver dit maar ewaja jij geeft mij een oncomfortabel gevoel, ik jou ook.

21 likes

De podcaster stelt dit wel zelf in, heb het hierboven al een keer uitgelegd

2 likes

ik wilde een verfrissend drankje dus ik pakte op m’n werk uit de koelkast het volgende: grolsch radler 0,0 ice tea lemon.

mijn vraag: waarom bestaat dit en waarom drink je dan niet gewoon een ice tea lemon (niet in mijn geval obviously)?

9 likes

Dit is echt een goede move!! Ga ik onthouden. Voor mijn gevoel zijn er ook zoveel creeps in de trein de laatste tijd, heb ook echt superveel gezeik steeds

2 likes

Hun recht aankijken maar dan scheel werkt ook. Ze kunnen niet zeggen wat kijk je want wie weet kijk ik zo wel uit het raam.

15 likes

Maar was het lekker? Ik ben namelijk wel nieuwsgierigšŸ˜†

2 likes

Ik heb een jurkje aan maar elke bh die ik eronder draag past net niet. Dus net zonder bh poging gedaan en alles hangt er prima bij dus :partying_face:

9 likes

dus als straf moet je straks friet eten?

1 like

Goeie actie!

5 likes

Ja :sob:

2 likes

nou, het was niet vies maar wel meh
het was geen ice tea en geen 0,0 bier maar een soort rare citroendrank met prik
ik had het niet geraden als ik het met mn ogen dicht had moeten drinken denk ik

3 likes

Ik kan eindelijk bijna mijn platencontract ondertekenen, maar ik moet nog foto’s voor het artwork kiezen. Zij hebben zeggenschap over het artwork, helaas kon ik daar niet met ze over onderhandelen. Ik vind de foto’s die ze aandragen echt een beetje mwoah, eentje kan ik wel mee door. Maar meh, het liefst maak ik het gewoon zelf. Verder is het wel vet leuk als ik getekend heb maar dit vind ik wel ff een zure :green_apple:
Ik heb eerder zelf ook al dingen aangedragen die zij niet wilden. Heb vorige week een foto gemaakt die ik heel graag zou willen maar daar durf ik eigenlijk niet ook nog mee aan te komen hm. /dagboekpostsorry

29 likes

Gewoon doen!

3 likes

Ik heb eindelijk weekend. Had echt het gevoel dat deze week 10x zo lang duurde.

2 likes

Same.
Heb al drie dagen het idee dat het donderdag is.
Moet nog een uurtje of 5 werken en dan weekend

3 likes

Geraldine toevallig? Die had echt een leuke speling kunnen maken qua account naam en haar camper. Of caravan.

6 likes