M’n oma is vroeger vaak naar een van de waddeneilanden op vakantie geweest en nou was ik gisteren op bezoek en toen liet ze me op haar telefoon de youtube livestream zien van de boot daarvandaan. Blijkbaar kijkt ze daar meerdere keren per dag naar als er een boot vertrekt, haha. Zat ze ook helemaal te vertellen hoeveel fietsen er wel niet op gaan steeds, het bagagekarretje, mensen die al heel vroeg staan te wachten, etc, en hoe anders het toch was vroeger. Vond het zo leuk hoe enthousiast ze erover was
Vett!!
Het ziet eruit als een gigantische kitscherige kroonluchter, maar dan is de decoratie van zout gemaakt. Op foto’s krijg je het niet goed erop maar van dichtbij zie je dat de kettingen van zoutkristallen zijn.
Nog even een ochtendje werken, boiler room van Fred again op repeat en vanmiddag naar een van m’n lievelingsfestivals, lekker drie dagen ook en ik kan niet wachten.
Lang geleden dat ik zo excited ben geweest, want dekmantel hits echt different dan alle andere festivals waar ik dit jaar ben geweest
Ik mis de Festini appel ijsjes van vroeger. Kan er ook niet eens een foto van vinden, die groene cilindervormige waterijsjes op een stokje
Ik ook! Veel lekkerder dan perenijsjes
ooh wow ja die was ik helemaal vergeten!
en speedy ijsjes
oohh en solero shots mis ik ook trouwens!
Lekker meid!
meid kom ook xx
Hahah zou toch fantastisch zijn als jij hem daar ook vindt
Ik had zoiets een keer om middernacht, maar wel met een spionnetje, en zag daardoor een jongen die ik nog nooit gezien had met camouflageschmink dus schrok me de pleuris.
Bleek achteraf een nieuwe internationale student op de gang te zijn die een soort feestje hadden, kleimaskers op hadden gedaan en geblowd en hij die vervolgens besloot een was te willen doen en een waspas van een van z’n buren te willen lenen.
Mijn huid was echt prima en toen had ik gisteren geen zin om mijn make-up eraf te halen en bam ik word wakker met 3 puistjes
Woooow echt memory unlocked bij deze twee, vooral die eerste met die gummies
Ik moet nu ook ineens aan potloodijsjes denken, maar daar lijken geen plaatjes van te vinden… van die ronde waterijsje in de vorm van een potlood (goh haha) en volgens mij zat er chocolade op de punt?
Ik kan die chocoladepunt opeens proeven hahaha
Door die bovenste ben ik ooit bijna gestikt, daarna nooit meer durven eten
B&j ijs was voor de helft van de prijs dus ik heb zo ijs als lunch
Niet mijn autojaar dit. Nu sta ik met een platte band ergens YouTubefilmpjes te kijken hoe ik hem vervang
De onderste hebben ze ook in Portugal
Ik was naar de zonnebank - judgen mag - maar hoé vinden mensen dit ontspannend. Ik zat echt de 20 min af te tellen in een lichtgevende doodskist.