Wat je even kwijt wil #61

Thanks voor het zetje, heb het toch maar gedaan!

7 likes

Tiktok heeft me echt in zijn greep. Maar ik volg een man die vorig jaar ergens ging wonen waar een schuur naast staat en daar zat een verwilderde kat waar hij voor is gaan zorgen. En nu mocht hij laatst na 190+ dagen die kat aaien en nu komt die kat elke dag keihard miauwend aangerend omdat hij geaaid wil worden :sob::sob::sob:

Account is catdaddyadventures

62 likes

Haha waarom is het zo’n Frans ding voor wat oudere mannen om constant rond te lopen met een Speedo en een lang T-shirt aan, waardoor je gewoon twee benen ziet en dan dat shirt als een soort korte jurk.

Sowieso super chille outfit voor ze, lekker comfy, maar ben elke keer een beetje bang dat ik een stuk klokkenspel ga zien ipv een Speedo.

9 likes

Ik ben echt boos op het leven vandaag en ik kan mijn ereader niet vinden sinds de verhuizing en ik word er fakking agressief van waar is dat kutding :angry: hoezo kan ik niet ff bellen zodat ie geluid gaat maken

7 likes

Ik lees op reddit weleens dat mannen ook graag complimenten willen krijgen, maar ze verpesten het dus zelf

5 likes

Ik ga altijd stuk om die “Mannen willen maar 1 ding, een knuffel en liefde” posts op 9gag die vervolgens random te vinden zijn tussen de LGBTQ hate en anti vrouwen posts.

4 likes

De pitabroodjes waren iets te heet, ik heb mijn duim verbrand :hot_face:

1 like

Het is alsof ik een post van mezelf lees. Kan dat ding ook nergens meer vinden terwijl ik er overtuigd van ben dat ik hem op 1 plek hier heb gelegd. Stomme ding is nergens te vinden. Ben best wel pissed en weiger een nieuwe te kopen. (Tot over een paar dagen)

1 like

Haha als ik op die naam zoek krijg ik een iets andere man :joy:

(Het moet met underscores ertussen)

2 likes

Ik heb een nieuw buurmeisje en omdat ze nu op vakantie vertrok voor 3 weken heeft ze me 5 planten gegeven om op te passen. Ik heb zelf 0 planten en het was de eerste keer dat we elkaar zagen en ze vertrouwt me ermee :rofl:

7 likes

Ik zit een rookworst podcaat te kijken omdat k-liber , negativ en dj chuckie erin zitten. En t voelt nostaligisch. En ik kom er nu achter dat Negativ vraag je zelf eens af van brace heeft geschreven :exploding_head:

5 likes

Zo zie ik ‘m :thinking:?

4 likes

En toch struikelen ze er door. Maar alles is vergeven als hij de was ophangt

2 likes

Oh loll ik zo :sweat_smile:

Edit: Oh grapje ik zat op insta te kijken :joy:

wat als ik je vertel dat… ik ooit heb opgetreden met k-liber. Echt mijn nummer 1 verhaal dit

23 likes

Zeg me dat je een milennial bent zonder te zeggen dat je een milennial bent :joy:

3 likes

Ik ben echt zo’n angsthaas he. Ik woon in Zoetermeer en moet er vaak uit bij centrum west maar vind die reis erheen altijd zo eng in de halte. Stond net een dronken man op het station boos heen en weer te lopen en te slaan op een prullenbak. Nu zit hij achter me in de randstadrail en ben dan echt bang dat hij mee uitstapt op die kuthalte. Ik ruik hem nu ook gewoon :face_vomiting: Om deze reden is het extra zuur dat ik mijn rijbewijs niet haalde twee maanden terug, want voel me ook echt vaak onveilig op de terugweg naar huis.

2 likes

Stuur je ons een berichtje als je veilig thuis bent? En misschien een vriend(in) ook in zulke situaties

7 likes

Ik zag vandaag zout kristallen kroonluchters en nu wil ik ook zo een in huis.

Mijn zusje vroeg vandaag of ik met haar naar de pride wilde :smiling_face_with_three_hearts: ze had ook al helemaal regenboogvlaggen gekocht

25 likes