Aah jakkes, lijkt me echt naar. Heb je enig idee in welk tijdbestek het van licht vergeetachtig naar problematisch ging?
Ja ik sta op plek 1000 ofzo dus geen idee hoe snel dat gaat haha. Maar dat is wel chill.
Nee je moet gewoon op een knop drukken (althans, dat was eerdere jaren zo).
Bij Radio 10 probeerde ik het een keer bij iets anders en toen moest je je aanmelden via de app en dan werd je mogelijk terug gebeld. Dus de kans dat je uit die poule wordt gehaald is al klein.
Ik denk niet dat je je antwoord al moet geven van te voren. Het is gewoon raden of pech hebben. Oh en als iemand het al raadt bij € 1000,00 beginnen ze weer opnieuw omdat het spel anders te snel is afgelopen. Dus nee, denk geen doorgestoken kaart.
Vrij snel uiteindelijk, althans voor de buitenwereld. Ik denk dat ze er al een hele
Poos mee rond liep & nu hoeft ze die façade ook niet meer op te houden. Eerst dachten ze aan burn-out achtige klachten omdat het voor de buitenwereld oogde als een succesvolle vrouw en ze nog erg jong was. Ze is alleenstaand en toen de thuis situatie wat meer in beeld kwam bleek het eigenlijk veel erger te zijn. Toen is het wel in een sneltreinvaart gegaan en is ze ook opgenomen voor neuro psychologisch onderzoek.
Maar het ontwikkelt zich bij iedereen in een heel ander tempo, dus dit zegt niet perse heel veel voor jou!
ik heb vandaag tegen mn psycholoog gezegd dat ik haar niet zo vaak meer hoef te zien omdat het heel goed gaat ik moet er nog een beetje aan wennen maar holy fuck wat heb ik een goed leven eigenlijk haha (eindelijk)
Ik heb zo een sollicitatiegesprek voor een opleidingsplaats en ben zo zenuwachtig!!!
Ik wilde eigenlijk elke dag naar de sportschool in mijn vakantie maar ik wil gewoon niet in basic fit zoetermeer sporten. Nu maar door deze lelijke stad wandelen. Woon hier nu sinds februari en heb buiten het dorpje en stadshart nog nergens anders een stap gezet
Ik ook!! Weet het heel zeker. Mijn vriend hebben het nagebootst en precies hetzelfde geluid!!
Heel benieuwd of we dan hetzelfde denken zal wel niet. Ga je ook meedoen?
Ik doe al mee. Sinds zondag hoor. Mijn vriend kwam met de oplossing en als ik eruit word gepikt krijgt hij de helft!
Ik wist het ook een keer jaren geleden al, en toen moest je nog bellen/smsen en toen werd ik er nooit uitgepikt. Uiteindelijk bleek ik het goed te hebben geraden dus toen baalde ik al en de maand erna kreeg ik een driedubbele telefoonrekening van al dat bellen en sms’en en sindsdien luister ik nooit meer naar q music omdat ik een zure trut ben
Hopelijk heb jij meer succes!!
Hormonen zijn een bitch. In de categorie ‘om welke onbenulligheid moest je vandaag janken’: omdat mijn pizza niet al in punten gesneden was bij bezorging.
Haha wat, ik lees dit net op de fb pagina van mijn oude uni.
Worrying news: Dutch girls are less happy, they do not smoke and drink less than before and their mental health has deteriorated.
Echt zorgelijk idd dat ze niet roken en minder drinken. Of zouden ze nou bedoelen dat ze NIET minder drinken dan een jaar geleden. Erg verwarrend
Dat laatste, toch?
haha oke, dan ga ik naar bed
Oh snap het is ze roken niet en drinken minder dan voorheen
Ervan uitgaande dat het NOS-bericht klopt is het gewoon bagger vertaald, want ze gebruiken juist meer middelen
Mijn bestelling waar een bikini in zit is na 5 werkdagen nog niet verzonden . Levertijd zou 2-5 werkdagen zijn. Ga woensdag op vakantie dus ‘tijd zat’ maar als ie niet komt is iets anders bestellen nu ook lastig