Wat je even kwijt wil #62

Ik kreeg een brief van het bedrijf waar ik van huur dat de vorige bewoner een huurachterstand heeft. Ja leuk voor hem, maar ik huur dit huis al een jaar? Je zou toch hopen dat zo’n huur organisatie zijn shit wel op orde heeft, maar nope. Heb even gebeld en ze gaan het uit het systeem halen, maar wtf :joy:

3 likes

Als ik dat kon, had ik dat zeker wel gedaan.

2 likes

Oee yes mijn tymo stijltang is eindelijk binnen. En die schijnt fantastisch te zijn, dus ben benieuwd.

1 like

Ik ben niet per se dreigende taal gewend en kan doorgaans met iDeal. Plus uiterste betaaltermijn. Zou t effe checken. Klinkt beetje shady.

6 likes

Nee, zorgtoeslag terug betalen kan in mijn ervaring helaas enkel handmatig :roll_eyes:, zoals @instantramen inderdaad beschrijft.
Ook automatische incasso of iets is niet mogelijk, vet irritant.

2 likes

Voor wie het heeft gemist of nog twijfelt: morgen is de deadline om je aan te melden voor Secret Santa 2022!

3 likes

Net eerste tentamen gehad in hele lange tijd en pff wat was ie lastig zeg :smiling_face_with_tear: 1 vd moeilijkere toetsen

2 likes

vanochtend met belastingdienst gebeld (officiële nummer) en is helaas echt :+1: eerste herinnering is nooit aangekomen wss (net in een periode van verhuizing dus vermoedelijk daardoor)

Ahhh shit! Nou ja, goed om gecheckt te hebben. Wel vervelend dat je iets moet terugstorten.

2 likes

de brief was wel in de naam van de koning dus ben erg blij dat ik zijn vakantiehuis in Griekenland heb mogen sponsoren :smiling_face_with_three_hearts: geniet ervan willem

22 likes

Oh dit heb ik ook ooit gehad, ook soortgelijke situatie met verhuizen in het buitenland en dus de eerste brief niet ontvangen. Maar inderdaad, ik schrok me toen ook helemaal rot van de superdreigende toon!

1 like

Wow ik heb gewoon de energietoeslag toegekend gekregen, ik dacht dat ik er helemaal geen recht op had tot dat mijn werkgever een poster met info in de kantine hing. 1 week van aanvraag tot dat het op m’n rekening stond, wel echt een enorme meevaller en geeft me echt wat financiële ruimte.

33 likes

Ik werd net aangesproken door iemand op straat met ‘heee, lang niet gezien hoe is het met je?’ en behalve dat diegene 3 straten verder woont, hebben we nog nooit een woord tegen elkaar gezegd dus ik denk dat hij me voor iemand anders aan zag. Maar goed ik was zo flabbergasted dat ik er maar in mee ging. Uiteindelijk zat ik er zo diep in dat ik niet meer kon vragen waar we elkaar eigenlijk van kennen. Hij ging ook allemaal dingen vragen over m’n werk en ik hoopte steeds dat ik het antwoord gaf dat hij verwachtte :slightly_frowning_face: Uiteindelijk vroeg hij of ik dit weekend weer langs kwam voor een drankje???

33 likes

Ben benieuwd waarom je dacht dat je er geen recht op had?
(Het is mijn werk dus miss kan ik er nog mensen op wijzen)

3 likes

Ik werkte bij een bedrijf waar ik elke 90 dagen mijn wachtwoord moest veranderen, daar ben ik na een paar keer ook overgestapt op zulke wachtwoorden, zo irritant.

4 likes

Omdat ik student ben en leen bij DUO, dat was eerst een reden om er geen recht op te hebben. Die voorwaarde is echter uit de lijst gehaald dus de gemeente zei via de telefoon dat ik het gewoon moest aanvragen. Het is natuurlijk ook geen inkomen maar een lening. Mijn salaris is niet genoeg om volledig van rond te komen.

3 likes

Ik had een pompoen in de oven gedaan maar het leek wel alsof er een plastic-achtig laagje op zat. Kon het er zo vanaf trekken toen ik hem uit de oven had gehaald. Is dat een nieuw ding ofzo? Want ik schil die dingen dus nooit dus als je niet oplet zit je zo een of ander kunstmatig spul weg te werken. Zal wel niet dodelijk zijn hoor maar ook niet echt smakelijk.

Ik dacht nieuwe Airpods Pro te hebben gekocht via Bol (verkoper is volgens de bestelling Bol zelf) maar ben waarschijnlijk genaaid.
Kwam erachter toen ik mijn aankoopdatum wou updaten en bij de garantie keek die staat op mei 2023.

2 likes

Tijdens de dansles is iemand (per ongeluk) met haar naaldhakken hard op m’n voet gestapt en jemig wat pijnlijk

3 likes

Dus uit de toekomst? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes