Wat je even kwijt wil #62

Nou met komkommer vind ik nog luxe hoor, ken ze ook die het bij alleen een beetje peper houden :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik vind het eigenlijk vooral lekker met jam. En soms als ā€˜gezonde’ dip met knoflooksaus/ sriracha. Eet het dan vooral voor de eiwitten, niet als vervanger van een vette dip.

4 likes

Hoi ik ben Soonsoonthings en ik vind heksenkaas lekker. Is dit een biecht of een impopulaire mening? Ik dacht ik wil dit even kwijt oke doei.

8 likes

Het gaat over huttenkase

Ik vond het ook lekker trouwen, ik eet het ook wel eens met komkommer :+1:t2: (huttenkase dus)

5 likes

Ja i know maar ik moest gelijk denken aan kaas in het algemeen.
Heksenkaas op een hard bolletje, plakje kaas en ham.
Schijnt nu ook zn tube te zijn voor bugles.

2 likes

Nu heb ik zin in heksenkaas en bleekselderij

Ah heeft heksenkaas in de bonus

1 like

Wilde net met opruimen wat Fashioncheques weggooien, toch maar even gecheckt of er nog wat opstond en totaal gewoon €125,- oeps.

18 likes

Ben drie dagen weg (zakenreis) en heb mijn bagage in een schoudertas, want ik wilde niet als een typische vrouw met haar koffertje overkomen. Hebben de mannen waar ik mee reis een trolley en hutkoffer mee… ok. Gezellig met de meiden!

9 likes

Kun je ze nog dumpen? Die mannen, niet de koffers.

3 likes

Is de wereld gek geworden ofzo (ja). Ik moest net 8.90 voor een standaard formaat kaartje betalen via greetz. :joy: denk omdat ik wat stickers heb toegevoegd. Wth :joy:

@Salinger welk bananenmasker? I love maskers. En beterschap!

1 like

Haha mijn buurman vroeg of hij wat planten bij mocht zetten omdat hij 2 maanden weg is, komt ie met 15 planten aan hahaha. Ik heb nu echt een jungle in mijn studio

10 likes

Ah oke, ik ben echt een ultieme snob als het om haarproducten gaat maar gelukkig ben ik wel over mn alleen olaplex of davines haarproducten periode heen. En dat is geen geld idd dus kan het altijd proberen.

2 likes

En @Salinger ik ben ook helemaal fan van deze :banana::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Graag gedaan :smiling_face_with_three_hearts: :handshake:šŸ¼ :smiling_face_with_three_hearts:

Ik kan er niks aan doen dat mensen mij als inspirerend ervaren.

4 likes

Gebruik je dit op je gehele haar of alleen op de onderkant?

3 likes

Ik heb heel droog semi kroeshaar en zelfs dan doe ik conditioner vaak niet direct bij mn wortels, doe er meestal een paar cm vanaf. Ik ga hem morgen kopen!

1 like

Oh thanks, zoiets zoek ik! Mijn haar is niet dik en als ik conditioner bovenop gebruik lijkt het dunner en vetter. Daarom pluist het daar altijd.

Er zit waarschijnlijk wel een sterke geur aan? Maarja ik heb er alles voor over als mn haar doet wat ik wil dat ie doet.

1 like