Hahah ja sorry maar ik denk dat je het niet meer ruikt. Ik ruik al naar rook als ik 1 minuut naast een roker sta buiten (nu heb ik ook wel een goeie neus denk ik haha maar alsnog€
Ja jij ruikt het niet meer. Mn moeder rookte veel toen ze uiteindelijk stopte rook ik overal die geur ineens. Terwijl ik dat voorheen niet zo door had.
Ooh dat werd ook echt niet goed ontvangen bah sta nog helemaal te shaken, dacht dat het wel een opluchting zou zijn.
Kennelijk wel de juiste keuze gemaakt dan.
Ik vind dat altijd zo kwalijk als bedrijven een aangekondigd ontslag niet goed oppakken. Je hebt altijd het recht om weg te gaan. Hopelijk voel je de opluchting snel en wat je zegt, goede keuze zo te horen!
Balen zeg! Per wanneer ga je weg?
Wil uit fatsoen het kalenderjaar nog wel afmaken maar denk dat ik in januari pleite ben en dan februari begin op m’n nieuwe plek.
Allebei mijn ouders hebben altijd gerookt (binnen) en toen ik het huis uit was en daar in de weekenden kwam rook ik pas hoe erg ik/mijn kleding naar rook stonk als ik daar geweest was. Ben echt benieuwd of kinderen/mensen dat vroeger goed konden ruiken als ze naast me zaten oid.
Wat flauw van hem zeg
Nou dan hebben zij nog tijd zat om na te denken over iemand anders hoor
Ik denk het eigenlijk niet, roken was zo normaal vroeger
Vorige week had ik de afspraak met mn psycholoog last minute afgezegd (met een slechte reden, kon mezelf niet uit bed krijgen )
Nu weer afspraak, op tijd opgestaan, aangekleed en wel aan het ontbijt, open ik mn mail, zegt hij af ivm een ziek kind.
Karma.
Nu nog niet definitief een einddatum afgesproken maar verwacht dit later vandaag wel af te spreken met ze. Komt omdat ik nog een tijdelijk contract had die ik nu vroegtijdig opzeg (met tussentijds opzegbeding dus kan gewoon). En ik heb inderdaad al een nieuwe baan gevonden en die vinden het prima als ik in februari begin gelukkig.
Is dit niet juist je kans om er per 1 december van te maken (er vanuitgaande dat je een maand opzegtermijn hebt) het is nu precies 31 oktober dus na vandaag heb je die optie niet meer. Het klinkt naar dus kan je dan niet beter z.s.m. weg zijn?
Ik zou hem ook lekker peren hoor, waarom zou je ‘uit fatsoen’ langer blijven bij een werkgever die zelf ook niet echt fatsoenlijk klinkt. Lekker voor jezelf kiezen @Whistle!
Ja heb je wel gelijk in hoor maar omdat ze nu in een hele drukke periode zitten was het in eerste instantie m’n insteek om in overleg een datum te kiezen zodat ik ze niet helemaal “laat zitten”. Maar nu ze deze reactie hebben gegeven heb ik daar ook wel weer spijt van. Aan de andere kant mis ik ook een maand extra salaris als ik in december wegga (en in feb pas bij nieuwe werkgever begin) en dat wil en kan ik nu ook niet missen.
Bovendien heb ik nog twee weken vakantie die ik kan opnemen dus als ik dat in de laatste weken van december doe is het uiteindelijk ook nog maar 1,5 maand
Maar het zijn wel veel overwegingen om zo in 1 dag te maken, had ook op een iets fijnere reactie gehoopt dus hier niet helemaal rekening mee gehouden.
Zorg in ieder geval dat je je vakantie opneemt en niet laat uitbetalen, dat is heel duur.
Ik denk het eigenlijk zeker van wel. Misschien dat anderen het niet roken als ze zelf uit een rokersgezin kwamen, maar niet rokers ruiken het sowieso. Toen ik nog stiekem rookte als puber was er echt een hele routine aan ontgeuren voor ik naar m’n ouders ging. En zelfs dan nog konden ze het vaak ruiken hahaha.
Ik had overigens hetzelfde probleem in mijn jeugd met knoflook/ kruidig koken. Dat rook ik dan zelf weer niet maar nu wel als ik naar mijn ouders huis ga en dan de volgende dag dezelfde trui aan wil bijvoorbeeld.
Heftig! Wel fijn dat je dit bedrijf snel achter je kan laten. Je hebt een goede keus gemaakt zo te zien
Elke x als ik iets zie over de efteling moet ik denken aan die video toen met coronatijd. Dat mensen de efteling naspeelde in hun achtertuin hahah.
Oh no no no no
Dit lijkt me vreselijk