Wat je even kwijt wil #62

Helemaal leuk dat je voetbalclub heeft gewonnen, maar waarom nu voor mijn deur lopen voetballen :smiling_face_with_tear:

Ik ben alweer thuis van een feestje(en ik had het echt naar mijn zin), omdat ik zulke erge buikpijn had niet normaal! Eenmaal thuis kon ik gelijk naar het toilet en nu voel ik mij weer helemaal goed.

echt jammer is dat als zoiets gebeurd

Oh hele goeie, ik heb een abbo op de online bieb voor mijn ereader maar denk dat ik volgend jaar een abbo op de fysieke bieb neem. Daar zit die voor online dan namelijk gratis bij maar heb ik ook de optie om weer lekker in de bieb te struinen en boeken uit te zoeken. Vond ik als kind altijd echt de hemel op aarde, vooral in de zomervakantie want dan mocht je 6 boeken ipv 4😍

6 likes

Het was buiten net nog 18 graden volgens de autothermometer

4 likes

ik lig te zweten in bed??

4 likes

Helaas Meermaals geprobeerd maar zonder resulaat

Hierdoor krijg ik zin in een kinderboek. Pitty op kostschool, zou ik denk ik pakken.

7 likes

OMG, ik was zoo gek op de pitty-boeken! Ik had ze alle 6. Wilde ook altijd graag naar kostschool. :laughing:

3 likes

Ik ging ff 1 drankje doen. Ben straalbezopen net thuis gekomen. Dit was zo niet de bedoeling :sob:

11 likes

Hier nog eentje!

4 likes

Same @justinbieber

5 likes

Dat zijn soms de beste avonden :joy:

5 likes

5:15 wakker. Lang leve de klok verzetten :smiling_face_with_tear:

6 likes

Denk dat ik straks maar ga wandelen ofzo om dat extra uur ff nuttig te gebruiken :smiling_face_with_tear:

1 like

Hier ook onlangs weer een abonnement genomen! Ben onlangs verhuisd en mijn oude bieb en deze bieb is dag en nacht verschil. Vind de bieb hier zo fijn! Heerlijk groot, kinderen kunnen er spelen met een glijbaan van de ene verdieping naar de andere.(ik wil zelf ook maar durf niet) en ook redelijk modern en snel nieuw aanbod.

3 likes

Er worden hier in de buurt schijnbaar 2 jongens vermist, maar in plaats van dat burgernet spreekt van 2 jongens zeggen zei “2 knapen”. Wie zegt dat nog tegenwoordig?

1 like

Ik wil een dutje doen maar mn boodschappen worden bezorgd. Zet picnic die gewoon neer als je de deur niet openmaakt?

1 like

Nee vlgs mij gaan ze dan naar een centraal punt waar je dan op kan halen.

3 likes

Nachtmerrie😭

3 likes

Oooh ik snapte al niet waarom ik zo vroeg wakker was maar tuurlijk

1 like