Wat je even kwijt wil #62

mijn moeder zei gisteren ineens dat ze met mij en mijn broer twee weken all inclusive naar Bali oid wil en zij betaalt. ze leeft al 20 jaar van een uitkering, ze koopt alles bij de kringloop en in de aanbieding, ze moet een jaar nadenken over een nieuwe telefoon etc. en ze deed zo mysterieus over de achtergrond dat ik denk dat ze óf de loterij heeft gewonnen óf binnenkort doodgaat. of allebei?

87 likes

Of ze heeft banden met de onderwereld.

15 likes

Dit doet me denken aan zo’n Nederlandstalig lied dat ze met het geld van … allemaal dingen gaan doen maar weet even niet meer hoe het heet

2 likes

Ome Jan! haha ‘we gingen op vakantie van het geld van ome jan, niemand leek te weten hoe hij aan zijn centen kwam’

31 likes

Jaa die! Hahahah

3 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Ik voelde me deze nacht zo ziek maar moet vandaag nog wat werk doen (van thuis uit). Ik zette de Teams meeting aan (gelukkig mijn micro en beeld uit) en moest net op dat moment overgeven :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: het lucht op 1 of andere manier wel op hahaha

3 likes

Beterschap! Knap van je dat je toch aan het werk gaat.

@Clancy
Helaas niet meer. Heb hem al bijna 5 jaar dus daar kan ik niets meer mee doen.

Gefeliciteerd! Gaat helemaal goed komen hoor, succes!

2 likes

Meine gute, wat is dat toch met ziekenhuizen en altijd uitlopen. Zou ± 45 min van huis weg zijn maar zit al op 1,5u and counting.

1 like

Ik woon in een appartement waarvan 1 kant helemaal raam is, en nu staan ze met zo’n kraan in zo’n bakje (woon op de 6e etage) mn raam te lappen en ik zit er dus vlak naast maar weet niet of ik ze moet groeten of net moet doen if ik ze niet zie (? alsof dat kan) en dit is zo ongemakkelijk

Edit: ze staan dus ook zonder gezekerd oid te zijn in dat bakje?? Creepy

3 likes

Ik ga altijd ff op de wc zitten hahaha

2 likes

Ik zie ze al denken. Wat zit die vrouw nu al drie kwartier op de wc. Moeten we de politie/ambu bellen? :joy:

6 likes

Net zo’n mooie nieuwe bril besteld en ook weer even pakket lenzen erbij. En nu heerlijk winkelen voor mooi herfst/winter servies en een paar nieuwe outfits, pantys en cadeautjes. Retail therapy na gister heel emo te zijn geweest. Heerlijk dit met thuiswerken en de ochtend vrij genomen.

Moet vaker af en toe een dagje vrij nemen om naar de spa te gaan of te winkelen en een nieuwe stad te verkennen. Brengt weer een beetje vreugde :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ik steek altijd even mijn hand op en ga dan door waar ik mee bezig was. Dan voel je je nog wel bekeken maar het is wel minder ongemakkelijk.

4 likes

O ja zo awkward dit. Ben ook altijd blij als ik zie dat ze komen op een dag dat ik niet thuis ben want ook al weet ik het, ik schrik me altijd de pleuris als ik de woonkamer binnenloop en ze hangen daar ineens. Maak me dan altijd snel weer uit de voeten naar mijn slaapkamer of naar de badkamer, weg van dat raam in ieder geval

4 likes

Ik heb meegewerkt aan een workshop in m’n werk/studieveld die morgen is. Superleuk, maar voor het grootste gedeelte van de dag wordt de groep opgesplitst en ik ga dus één van die groepen leiden. Ben nu al pokkezenuwachtig en we zitten zo’n beetje op het maximale aantal aanmeldingen dus de kans dat er zo weinig mensen zijn dat er één groep wegvalt en ik niet hoef is redelijk nihil ): Ik ben echt aan het hopen dat ik ziek word ofzo maar dat is superkut voor de rest natuurlijk :upside_down_face:

12 likes

Oh wel beter dat ze één dag geven, hier zeggen ze dat ze komen tussen 31 oktober en 4 november, dus hou de hele week m’n raam dicht, komen ze 7 november :poop:

2 likes

Ik zou vanavond gaan sporten maar ik ben sinds 4:30 wakker en ik heb pijn aan mijn teen (ingegroeide teennagel). Dus eigenlijk wil ik niet maar dan voel ik mij ook weer zo slecht :tired_face:

Ik ben na tien dagen verlof vandaag weer ‘aan het werk’ en ik heb nog precies niets gedaan. Voel me echt niet goed. Van het idee om iets te doen (collega/klant bellen bijv.) raak ik al zo gespannen. Ik weet het even niet :frowning:

4 likes