Wat je even kwijt wil #62

Dat word volgens mij alleen gegeven de avond van te voren en niet vlak voor de operatie

1 like

Ik kreeg het er wel voor :grimacing: eerste operatie in mijn leven en hele nacht niet kunnen slapen + stront chagrijnig door nuchter zijn = outzonen en mega jank bui. Mij hebben ze toen wel een kalmeringstabletje gegeven en viel direct lekker weg.

1 like

In veel ziekenhuizen is de standaard premedicatie voor een operatie paracetamol + oxazepam, ongeveer een uur voor de start van de OK.

1 like

We zitten naast Amerikanen op restaurant. Al de hele tijd moeten luisteren dat Europe so different is. :sob::sob:

12 likes

”Oh my God, you have game of thrones out here?”

7 likes

Nogmaals

Ik ben echt een nachtmens en ik vind het altijd echt gezellig om echt zo met een klein groepje online te zijn in de nacht op het forum. Vaak dezelfde mensen ook. Maar deels ook weer saai want bijna niemand post verder iets maar het idee is leuk in mijn hoofd haha

9 likes

Ja en als ik dan alles bijgelezen heb lig ik soms echt te wachten tot iemand iets post maar na 1 uur is het echt stil

20 likes

Hoi medenachtmensen

11 likes

de mods slapen hoe kunnen we chaos creëren

26 likes

Voor elke vraag een nieuw topic openen?

24 likes

iSketch iemand?!?!!

1 like

PARTYYY

3 likes

BOE

7 likes

jongens allemaal bukken dan denkt nescio dat de bus leeg is!!!1!

29 likes

Ik heb even heerlijk hardop moeten lachen om dat 12 jarige jochie in Bureau Arnhem die wat gejat had bij de AH en ervan overtuigd was dat ie de gevangenis in moest.

Als ik die agent was geweest had ik het niet kunnen laten door te zeggen: Jaaaaaa jij gaat lekker lang brommen jongeman! Had je maar niet moeten jatten!

Gelukkig ben ik geen agent. :crazy_face:

13 likes

Vorig jaar was ik 23 november in Nashville terwijl ik nu met buikgriep in bed lig/op de pot hang. Wat 'n verschil

1 like

Nou ik lig nu te wachten en heb aangegeven dat ik heel zenuwachtig was en heb kalmeringsmiddel gekregen haha!

9 likes

Het is over 2 dagen alweer 1 jaar geleden dat ik de operatie heb gedaan aan beide benen. Ben nog steeds elke dag zo intens en onbeschrijfelijk dankbaar dat mijn ouders dit konden betalen voor mij en ik nu eindelijk pijnvrij leef!

47 likes

Waarom kost een vasectomie een paar honderd euro maar word mijn anticonceptie (aanvullend) volledig vergoed? Het is vanuit de overheid toch veel logischer om 1x een vasectomie te vergoeden ipv nog 20-25 jaar anticonceptie?

3 likes