Ik denk wat je zegt al, even gaan bewegen. Wat ik ook eigenlijk moet doen is een taak eruit pikken en die gaan doen, en verder niet al die andere dingen doen. Dus niet die 34 tabbladen open hebben en vinden dat je overal wat mee moet
Mān moeder had precies dit gister toen ik er toevallig was. Het verhaal dat ze als ze nu voor hun vaste contract koos, over een jaar dezelfde prijzen zou krijgen als het weer verder was gestegen. Maar ze zou meer betalen nu dan bij huidige provider, er werd niks gezegd over prijsplafond en hij wilde de info niet mailen.
Oh ja en hij zou van de week nog wel keer langskomen om verhaal te āverduidelijkenā wanneer ik er niet was
Ook @kleinmeisje dit jeet spoofing volgens mij, tip is om dus ook altijd het mailadres te controleren als iemand je een rekeningnummer mailt, zelfs als dat een ābekendeā is waarmee je vaker mailt
Nee via wanapix!
Heb gewoon gegoogled waar je zoiets zou kunnen doen.
Na middag werk en psych helemaal mentaal moe. Met vriend anderhalf uur gelopen, eindelijk weer eens in tijden, eindelijk het centrum savonds met kerst lampjes aan gezien. (Heb een tijd niet kunnen lopen door ingegroeide teennagel behandeling en ontsteking denk ik daarna wanr het duurde echt tering lang)
Wat goed. Vind het echt knap van je dat je dit gemaakt hebt
Dankjewel!!!
Consumpties voor carnaval hier in de stad 3,20 op vrijdag en zaterdag. Hahahahahaha ik geef er niks om maar ga meestal wel op vrijdag. Nou. Nu niet, 3,20 is echt crimineel voor een klein bekertje evenementenbier .
Ik kijk āverloren kinderenā op npo. En terwijl ik dit kijk schaam ik me echt dat ik dit kijk als entertainment omdat ik echt van de ene verbazing in de andere val
Ik was ook echt in shock. Vooral over die familie met hoog begaafde kinderen
Ja! echt heel bizar hoe dat daar gaat
Dat slaat toch ook echt helemaal nergens op.
Ik ga wel op vakantie ipv een avond vastelaovend vieren in de stad
Heb jij een kind dan???
Wauw, bijzonder wat ze allemaal kunnen he. Dank voor je uitleg en alvast veel succes met de operatie binnenkort! Hou je ons op de hoogte?
Dat geloof ik, veel kracht en sterkte toegewenst
Al drie dagen als ik probeer te slapen denkt mijn kriebelhoest JA NU GA IKā¦
Dus zoethout thee drinken & badkamer meubel om half 4 's nachts schoonmaken it is.
Gisteren zag ik ongelofelijk veel kinderen rustig rondrennen. Het kostte mij moeite om ze niet te laten struikelen.
Verbazingwekkend dat mensen om mij heen beweren dat ik goed met kinderen kan omgaan.
Nou bij de NS hebben ze geen last van de hoge energieprijzen zo te merken. Wat een hitte in deze trein
Zo kut is dat bij mij werken van die noscapine/codeĆÆnetabletjes daar wel echt goed voor trouwens, misschien de moeite van het proberen waard?