Wat je even kwijt wil #62

het gemiddelde daalt nu peilsnel naar 10 à 12 graden! De stippellijn is het gemiddelde (maximumtemperatuur)

1 like

Oh jammer.

4 likes

oh ik ging er niet vanuit dat het van wappies was, meer nieuws waar je niks over hoort maar wat misschien wel goed is om te weten?
weet eigenlijk niet waarom ik het wilde delen, werd er zelf vooral sad van.

heb hem bij nader inzien verwijderd, ik gun iedereen een beter gemoed dan dat van mij na het lezen van deze redditpost

Zo toevallig! Ben helemaal enthousiast!!
Gisteren was ik naar een concert en vanochtend ging ik even buiten de deur ontbijten met een vriendin en de artiest van het concert kwam aan het tafeltje naast ons zitten!
Had hem wel even aangesproken, zo leuk!

38 likes

Kennelijk heb ik vorige week de planten geen water gegeven. Ja hallo, waarom zou ik? Ik ben zelf al moeilijk te onderhouden.

1 like

21 likes

Jaaa laat me schuldig voelen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Kun je die niet gewoon bij Hovius (de plaatselijke bakker daar) het hele jaar door kopen?

2 likes

Wat is het ergste dat kan gebeuren als je niet gaat?

7 likes

Je lichaam is nu al druk zat met beter worden, je rust nu pakken is niet verkeerd.

3 likes

Haha waarom niet? Is ie bang dat het er nooit meer uitgaat ofzo?

1 like

Ik zie op twitter een foto van die Arizona ijsthee, met die bloesem erop. Moet onmiddellijk denken aan dat ik die flesjes/ blikjes dan heeeeeel af en toe ergens kreeg of kocht en dan uitstalde in m’n kamer. Net zoals starbucksbekers of tasjes van :sparkles:speciale winkels :sparkles:, zouden tieners dat nu nog steeds doen?

35 likes

ja haha, ook wel veel met Monster emergy

3 likes

ja maar met vapes

7 likes

Ja die foto/ tweet was wel de aanleiding hahah, maar ik liet dat dus expres eeuwen staan want dat vond ik cool

2 likes

Ik vind cig kofte echt zo wagelijk eruit zien, van die handgeknede worstjes met afdrukken van knokkels

8 likes

Hij is toch Zweed?
De audacity echt

11 likes

Stel je voor dat dit je vader is

3 likes

Ik ken die gast helemaal niet dus misschien in zijn kind wel heel intelligent zelfverzekerd en humoristisch en is dit niet van toepassing maar ik denk dat je een kind hier alleen maar slechte gevoelens mee kan krijgen omdat ze waarschijnlijk het relativeringsvermogen nog niet hebben. Maar misschien ben ik nu full Karen.

2 likes

Ja dit is ook mijn ervaring met Zweedse mensen. Nou veel geluk toegewenst in jullie dure koude donkere wereld.

Nederland is ten minste gezellig lekker puh

13 likes