het gemiddelde daalt nu peilsnel naar 10 à 12 graden! De stippellijn is het gemiddelde (maximumtemperatuur)
Oh jammer.
oh ik ging er niet vanuit dat het van wappies was, meer nieuws waar je niks over hoort maar wat misschien wel goed is om te weten?
weet eigenlijk niet waarom ik het wilde delen, werd er zelf vooral sad van.
heb hem bij nader inzien verwijderd, ik gun iedereen een beter gemoed dan dat van mij na het lezen van deze redditpost
Zo toevallig! Ben helemaal enthousiast!!
Gisteren was ik naar een concert en vanochtend ging ik even buiten de deur ontbijten met een vriendin en de artiest van het concert kwam aan het tafeltje naast ons zitten!
Had hem wel even aangesproken, zo leuk!
Kennelijk heb ik vorige week de planten geen water gegeven. Ja hallo, waarom zou ik? Ik ben zelf al moeilijk te onderhouden.
Jaaa laat me schuldig voelen
Kun je die niet gewoon bij Hovius (de plaatselijke bakker daar) het hele jaar door kopen?
Wat is het ergste dat kan gebeuren als je niet gaat?
Je lichaam is nu al druk zat met beter worden, je rust nu pakken is niet verkeerd.
Haha waarom niet? Is ie bang dat het er nooit meer uitgaat ofzo?
Ik zie op twitter een foto van die Arizona ijsthee, met die bloesem erop. Moet onmiddellijk denken aan dat ik die flesjes/ blikjes dan heeeeeel af en toe ergens kreeg of kocht en dan uitstalde in m’n kamer. Net zoals starbucksbekers of tasjes van speciale winkels
, zouden tieners dat nu nog steeds doen?
ja haha, ook wel veel met Monster emergy
ja maar met vapes
Ja die foto/ tweet was wel de aanleiding hahah, maar ik liet dat dus expres eeuwen staan want dat vond ik cool
Ik vind cig kofte echt zo wagelijk eruit zien, van die handgeknede worstjes met afdrukken van knokkels
Hij is toch Zweed?
De audacity echt
Stel je voor dat dit je vader is
Ik ken die gast helemaal niet dus misschien in zijn kind wel heel intelligent zelfverzekerd en humoristisch en is dit niet van toepassing maar ik denk dat je een kind hier alleen maar slechte gevoelens mee kan krijgen omdat ze waarschijnlijk het relativeringsvermogen nog niet hebben. Maar misschien ben ik nu full Karen.
Ja dit is ook mijn ervaring met Zweedse mensen. Nou veel geluk toegewenst in jullie dure koude donkere wereld.
Nederland is ten minste gezellig lekker puh